Super service klantvriendelijk altijd behulpzaam

Als ik iets aan de auto hebt en ik bel onderweg kan ik gelijk langskomen. Kijken ze het na. Mocht t zou zijn dat t Niet ernstig is maken ze op een zeer korte periode afspraak. Ze hebben een zeer goede Service behulpzaam goede prijzen klantvriendelijk ze leggen ook alles goed wat er aan gebeurt is

Beste service die je kan hebben, mensen zijn heel vriendelijk en de zaak is heel netjes.

Top garage

De eerlijkste en de betrouwbaarheid in deze garage die ik ooit heb meegemaakt. Maakt altijd tijd voor je om te kijken want er aan de hand is.

Uitstekend geholpen

Fantastisch geholpen door de mannen van Autobedrijf NH. Communicatie is key bij deze organisatie en dat was zeker terug te zien in de transactie.

Top service, magic monteurs

Wat een geweldige service!

Top service en vakkundig personeel!

Personeel kwam zeer professioneel en vakkundig over. Daarnaast kreeg ik een duidelijke uitleg wat er mis was met mijn auto, hoeveel de kosten zouden bedragen en of ik tot reparatie over wil gaan. Tegenwoordig is lastig om een betrouwbare garage te vinden, maar deze jongens doen het uitstekend!

Zijn flexibel en helpen je snel.

Ik ben en paar keer met een acuut probleem geweest en werd toen gelijk geholpen. Als het kan dan repareren ze of gebruiken ze goede gebruikte onderdelen in plaats van duurdere nieuwe onderdelen.

Denkt altijd mee!

Hele fijne mensen en kan er altijd terecht. Super bedankt.

Ik ben al jaren een tevreden klant van dit bedrijf. Er zijn een aantal autogarages geweest in het verleden waar ik mijn twijfels bij heb gehad. Gelukkig ben ik Bosch Car service NH tegengekomen. Vanaf het eerste contact ben ik goed geholpen door de vakmensen daar. Zeer tevreden!

Geweldige vakmensen met een bijzonder hart

Ik weet het, het is niet zo, maar bij heel veel garages die ik bezocht heb in het verleden, kreeg ik toch vaak het gevoel dat ze meer deden dan noodzakelijk was om een hogere factuur te kunnen schrijven. Dit is totaal niet het geval bij deze garage. Wat een bijzonder aardige mensen. Volkomen betrouwbaar. Ze hebben mij nog nooit teveel laten betalen. Sterker nog, voor een voor hen kleine ingreep rekenen ze some helemaal niets. Hoort bij de service denk ik.

Ben al bijna 10 jaar klant bij autobedrijf Nh service is top..vriendelijk personeel met goede ervaring hoe je met klanten moet om gaan..je kunt er altijd terecht ook voor spoed..en nooit te duur zo als andere garages..top!!

Lekkage automatische versnellingsbak vakkundig en voor een zeer schappelijke prijs opgelost, fantastisch dat de garage mijn vrouw naar haar werk hebben gebracht en weer opgehaald. Dit is mijn garage!!

Ik ben nu 2 jaar bij deze auto bedrijf en ik blijf bij hun komen ivm hoe vriendelijk ze zijn en ook hoe hartelijk ze zijn .ondanks druk bij deze bedrijf komt de eigenaar tocht even helpen ik zou altijd bij hun blijven komen gelooft me maar ze zijn ook niet eens duur ook bij reparatie bel ze jou altijd eerst .

• Bereikbaarheid

Prima service werd direct geholpen Bij andere bedriven kon ik pas over een week terecht. Echt fantastisch, Vriendelijk en bekwaam personeel

• Bereikbaarheid

NH garage is mijn aller betrouwbare en klantvriendelijk personeel die ik mee maakt .Ik beveel iedereen deze garaga aan is TOP.

• Bereikbaarheid

Zeer vakkundig en proffesionele manier van werken, ze denken in oplossingen. Ik ben Heel tevreden over hun service

• Bereikbaarheid

Autobedrijf NH ervaar ik als een buitengewoon prettig, deskundig en goed georganiseerd bedrijf.

• Bereikbaarheid

Pas geweest voor nieuwe banden. Werkelijk, supersnel geregeld en een geweldige prijs. je hebt nooit het gevoel dat je ongelegen komt, het zijn vriendelijke mensen waar veel garages nog van kunnen leren. De klant staat voorop en dat merk je in alles. Ook de koffie is goed hier. Super!!

• Bereikbaarheid

Al 5 jaar klant. Zeer tevreden. Klantvriendelijk, kundig en erg behulpzaam. Oude vertrouwde klantgerichtheid. Je weet voor je de rekening krijgt waar je aan toe bent. Alle medewerkers hebben deze gedrevenheid om je als klant te ontzorgen.

• Bereikbaarheid

Geweldige service. Hier staat de klant echt voorop. Je voelt de betrokkenheid. Je weet waar je aan toe bent voordat je de rekening krijgt. Men denkt met je mee om kosten laag te houden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zij hebben een goede service en bieden een redelijke prijs

• Bereikbaarheid

Al meer dan 5 jaar mijn vaste garage, altijd perfect geholpen en met een tevreden gevoel weggereden. Waar je bij andere garages je hart moet vasthouden bij de offertes, is het hier, zonder uitzondering, iedere keer weer een meevaller. Daarnaast ben ik erg te spreken over de eigenaar en zijn medewerkers, werken met passie voor hun vak en zullen je auto behandelen alsof het hun eigen is.