Uitstekende garage

De monteur heeft ervaring en is heel kundig. Ik heb een kort en duidelijk uitleg gekregen van wat er aan de hand was met mijn auto. Hij heeft mij ook honderden euro's bespaard op de reparatie. Ik ben een zeer tevreden klant.

Vakkundig en degelijk

Prima onderhoud en reparatie aan mijn auto en geen goed klinkende verkooppraatjes

• Bereikbaarheid

Vriendelijk en een goede service

De garage is echt een aanrader vriendelijk en niet te duur je kunt er meteen je auto wassen echt een topgarage

• Bereikbaarheid

Goede service en erg klantvriendelijk

Altijd beschikbaar en goede reparaties

Over Auto Service Ronde

Auto Service Ronde is dé betrouwbare partner op het gebied van onderhoud en reparatie van personenwagens en lichte bedrijfswagens. Daarnaast verlenen wij bandenservice waarbij wij ieder merk kunnen leveren. Tevens beschikken wij over een moderne "roll-over" carwashmachine en bieden wij assistentie bij het tanken. Onlangs hebben wij onze service uitgebreid met de in- en verkoop van gebruikte personen- en bestelwagens.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.