Super tevreden met de service!

Het was de eerste keer dat ik zaken met jullie deed. Jullie zorgden ervoor dat ik me op mijn gemak en zelfverzekerd voelde. De uitleg dat aan mij was gegeven over de stappen van de koop van de auto waren duidelijk.

• Bereikbaarheid

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Bereikbaarheid N.v.t.

top service

auto weer gemaakt tegen een goede prijs

Zeer prettig zaken doen.

Eerste contact was meteen met eigenaar Bram, en ik had al een auto al op het oog.... Mooi een testrit mogen maken, zelfs een 2de keer om de auto thuis te laten zien. Zonder moeite, met vertrouwen een afspraak gemaakt over prijs en geduld hebben ivm afsluiten financiering. Auto zeer mooi afgeleverd met nieuwe keuring en rondom nieuwe remblokken, super tevreden met mijn Toyota Prius !!

• Service N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Je wordt juist en vriendelijk geholpen

Je wordt op een goede en vriendelijke manier geholpen en ze leggen alles goed uit.

• Bereikbaarheid

Frebk gaf goede adviezen, luisterde naar de vraagstelling en neemt de tijd als ke meer wilt weten.

Gewoon goed

Mooi op tijd en altijd super goed

zeer goed

je hebt te maken met de baas in spijkerbroek,en niet met iemand met stjf boordje en stropdas,met flauwekul veralen.

Absoluut aan te raden!

Uitstekende service, vriendelijk, veel kennis en eerlijk advies! Er wordt de tijd voor je genomen om je zo goed mogelijk te helpen.

• Bereikbaarheid

Altyd behulpzaam om te helpen

Atyd klaar om te helpen, en goede service en kwaliteit goed

Super service

Vriendelijke vakmensen en goede prijs kwaliteit.

Positief

Zie mijn eerdere opmerking 23 09 2023

Goede service.

Fijne ervaring gehad bij het kopen van mijn eerste auto.

Top bedrijf

Super. Ford Fiesta gekocht van 7 jaar oud, krijg niks anders als complimenten alsof het een nieuwe betreft. Ziet er top uit zowel van binnen als buiten (wordt zo gereinigd en gepoets alsof je een nieuwe wagen rijdt), én motorisch. Super ervaren en aardige behulpzame werkmensen daar...

Plezierig

De bedrijfsfilosofie spreekt me erg aan. Afspraak is afspraak, no nonsens en het geeft veel vertrouwen alsmede 1 jaar garantie.

Keurig bedrijf

Redelijke deal kunnen sluiten en auto keurig volgens afspraak geleverd

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Goede service en een goeie bak koffie

We zijn erg goed ontvangen en hebben een goed gesprek gehad over de interesse auto, onder het genot van een kopje lekkere koffie. De inruil van 2 voertuigen op aankoop van 1 auto, was geen probleem en we kregen heel redelijke inruilprijzen. Bij de aflevering van de auto waren alle afgesproken punten uitgevoerd. Een verbeter punt is wel de aflever afspraak, deze moest verzet worden. Beter was geweest om deze pas in te plannen op het moment dat alle papieren en codes binnen waren. We hebben nu een aantal dagen niets kunnen inplannen, in afwachting van het telefoontje, dat alles binnen was. Ik neem aan dat dit voor de verkoper ook niet goed voelde. Helaas missen we de gebruikershandleiding van de auto. We kunnen die wel van internet downloaden of als boek apart bestellen, maar het zou extra service zijn geweest, als deze bij de auto meegeleverd was. Ook aflevering van de auto met een volle tank zou een echte service zijn, nu moesten we op de rit naar huis al tanken. Het zit 'm in die kleine dingen die de koop ervaring aangenamer kunnen maken.

Prima reparatie. Heel tevreden

• Bereikbaarheid

Fijne ervaring, vriendelijk en vakkundig geholpen.

TOP!!!!!!

Pas een auto gekocht. Alles goed geregeld. Afspraken worden goed nagekomen. Super!!!!!

Vertrouwd en fijn gevoel

Vanaf het eerste moment dat ik binnen kwam voor het kijken/kopen van de Toyota Yaris had ik een fijn, prettig, eerlijk en vertrouwd gevoel waaardoor ik besloten heb om de auto te kopen. ook vond ik het fijn om in een klein bedrijf te zijn.M vr Grt Thei

Alles heel netjes verlopen

Bram en collega's zijn klantvriendelijk,nemen de tijd en de ford focus die ik heb gekocht werd eerlijk en open over gecommuniceerd. Auto werd netjes overgedragen

• Bereikbaarheid

Een garage zo als het hoort

Mijn huidige auto 3 weken geleden gekocht. Zeer tevreden. De verkoop ging zo als het hoort. Geen verkooppraatjes of van die onzinnige gebruiksklaar maken prijzen. Vriendelijk personeel en de auto in showroom staat afgeleverd.

• Bereikbaarheid

Goede service, vriendelijk personeel en staan altijd voor je klaar.

• Bereikbaarheid

Service en Passie met een hoofdletters

Bram en zijn team doen het op een normale manier, zonder ingewikkelde poespas, maken een proefrit makkelijk zodat je een goede ervaring krijgt voor aanschaf. Bedankt

Vliek 19

6235 NR Ulestraten