Gewoon weer goed geholpen

Zoals altijd: snelle diagnose, aangeven waar je aan toe bent en wat het gaat kosten. We kunnen weer veilig op weg!

Prima verzorgd

Zie beoordelingen

• Bereikbaarheid

Zeer goed echt een vakman.

Deskundige reparatie uitgevoerd.

Fijne garage

Goed onderhoud aan alle auto, s die in ons bezit zijn Staan altijd klaar met ideeen en service als je wat moeilijk vindbare problemen hebt

• Bereikbaarheid

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar!

Ik heb alle vertrouwen in de vakkundigheid van Dennis. Zeer servicegericht en punctueel en altijd meedenkend naar oplossingen. Ik kom inmiddels vier jaar bij dit bedrijf en voel me hier in veilige en vertrouwde handen. Ook de prijs is altijd meer dan redelijk!

Winterbanden voor de MG

Snelle en vakkundige service! Levering en montage zoals afgesproken . Gewoon goed!

• Bereikbaarheid

Auto is persoonlijk opgehaald voor grote beurt,nieuwe banden. Alles voor een hele nette prijs. Auto is netjes thuis afgeleverd.

Perfecte service, duidelijke uitleg

Na eerder onderzoek bleek de nokkenas sensor defect van mijn auto. Uitleg gekregen wat die doet (had er nog nooit van gehoord) Deze laten vervangen en start weer als een zonnetje.

• Bereikbaarheid

Goede service en kennis van zaken

Goede eerste ervaring met Wheeler dealer. Onlangs een eerste beurt laten verzorgen aan onze V70. Ze gaven goede adviezen en bij een kleine spoedstoring kon ik gelijk bij ze terecht.

• Bereikbaarheid

Ondanks drukte toch tijd gevonden voor reparatie

Goede service voor een goede prijs!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Eerlijk advies en betaalbaar!

Ik word altijd netjes geholpen, recent met de aankoop bemiddeling van mijn V40 en nu al een paar jaar met service en onderhoud, no-nonsense, eerlijk advies en betaalbare prijzen, waar vind je dat nog?

Zoals altijd prima behandeld

Auto laten tunen wat een verschil En zuiniger en veel meer koppel en dat voor die prijs Top

Uitstekende service

Al jaren klant door de open houding en eerlijke behandeling. Fijne communicatie en duidelijk in oplossingen en prijzen.

Topbedrijf!!

Wederom ontzettend goed geholpen bij Wheelerdealer! Deskundig advies, klantvriendelijk, meedenkend en kritisch, oog voor de klant, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

• Bereikbaarheid

Gewoon top. Dennis heeft verstand van zaken

Gewoon top. Dennis heeft verstand van zaken.

Zeer goede vakkundige service

Prettig dat de auto door vakmensen wordt onderhouden. Goede en snelle service, top.

Geweldige service!

Altijd vriendelijk en hulpvaardig, goede vakkennis en eerlijke prijzen.

• Bereikbaarheid

Snelle betrouwbare service. Onderhoud aan onze V70 en nieuwe banden. Goed betrouwbaar en snel.

Een top garage!

Ik kom al jaren bij Wheelerdealer heb 2 auto's bij hen in onderhoud. Het fijne is dat je voor een klein probleempje altijd snel geholpen wordt en een onderhoudsafspraak is snel gemaakt. De koffie is lekker, maar binnenkort nog lekkerder omdat Dennis en Marcel overgaat naar versgemalen bonen ;-) Deze garage is iedereen aan te bevelen. Hier ben je nog een klant i.p.v. een nummer!

Geweldige garage voor Volvo

Kom hier al jaren inmiddels met mijn derde volvo. Zeer kundig en klantvriendelijk, voor een goede prijs.

• Bereikbaarheid

Duidelijke afspraken. Snel geholpen.

Top service

Goede service, altijd klantvriendelijk

• Bereikbaarheid

Toegewijd bedrijf met kundig personeel

Fijn geholpen bij een klacht over trillingen in het stuur bij remmen op hogere snelheid. Zelf het vermoeden van versleten remschijven, maar bleek voorpoot lager te zijn. Laten vervangen voor een nette prijs. Dealer kennis zonder dealer prijs. Top.

Eerlijk en duidelijk

Men zegt waar het op staat, je weet wat je kan verwachten en komen afspraken na. Zelfs soms sneller dan gepland. Bereikbaarheid is goed.

Over Wheelerdealer

Wheelerdealer is een RDW erkend autobedrijf dat zich voor u onder andere richt op de verkoop van gebruikte auto's, met als specialiteit Volvo. Tevens zorgen wij voor reparaties en onderhoud aan uw auto.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.