Top garage !

Prettige garage , wordt goed geholpen , Door vakmensen die verstand van auto’s hebben, Volvo specialisten ,Toppie

Vriendelijk deskundig vertrouwd

Ben al jaren een tevreden klant, altijd vriendelijk behandeld. Goede service.

• Bereikbaarheid

Kwaliteit met een stukje humor

30 mei de Panda van mijn vrouw opgehaald. Hij moest een APK keuring hebben en een kleine beurt. Zoals gewoonlijk alles weer perfect uitgevoerd en tijdens het ophalen, zoals het meestal gaat met Dennis, even lekker gelachen. Dus, kwaliteit met een stukje humor!

Betrouwbaar en goede service

Marcel en Dennis zijn voor mij op zoek gegaan naar een auto en heeft deze geheel naar wens ingekocht. Ik ben zeer tevreden over de service en blijf zeker klant voor het onderhoud van mijn volvo.

• Bereikbaarheid

Je wordt netjes en vriendelijk behandeld.

Als altijd: uitstekend

Stelt nooit teleur. Prima service, goed advies.

Super betrouwbaar bedrijf

Kijken niet alleen naar het probleem waarmee je naar hen toekomt, maar hebben daarbij ook oog voor overige veiligheids issues.

Top service!

Bedrijf met duidelijk veel ervaring met volvos. Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Wij rijden hierheen vanuit Rotterdam omdat we zo tevreden zijn!

Top service

Ik kom er al jaren, service is top en niks te duur. Zijn altijd vriendelijk en als je onverwachts iets aan de auto hebt proberen ze je altijd zo snel mogelijk te helpen.

Echte Volvo kenner

Geweldige garage: heel veel Volvo kennis, altijd goed geholpen!

• Bereikbaarheid

Dennis en zijn team zijn TOP!

Betrouwbaar, vakkundig, snel en super-aardige mensen. Staan altijd voor je klaar.

• Bereikbaarheid

Beurt laten doen en APK Prima. APK wel wat aan de prijs icm beurt. Dat zou goedkoper mogen. Verder graag wat mee detailinfo over wat en hoe

Goede service, eerlijk verhaal

Ik kom al zeker 10 jaar bij deze garage. Je mag altijd vragen om hulp en ze denken echt met je mee. Er wordt niet iets groter gemaakt als het niet hoeft. De prijzen zijn eerlijk en transparant. Als er iets misgaat wordt het opgelost. Kortom, een garage waar ik veel vertrouwen in heb!

Super bedrijf!

Super netjes werken, fijne mensen en nette prijzen. Ga zo door!

Geweldig concurrent van Volvo dealer

Afspraak gemaakt voor kleine beurt. Navigatie update, bandenwissel. Prijs € 260. Vergelijk dat maar eens met de kosten bij een grote dealer. Wheeler dealer inflatie n.v.t.! Referentie: Jan Hein van Rosmalen

• Bereikbaarheid

Deskundig en klantvriendelijk !

Deskundig en klantvriendelijk; een perfect adres voor Volvo. Dit kan ik helaas niet zeggen over mijn slechte ervaringen bij de Volvo dealer bij mij in de buurt.

• Bereikbaarheid

Kundig en sympathiek is een goede combi

Kundig en aardig te woord gestaan, opties uitgelegd en prijs verteld. Snel afspraak kunnen plannen. Op tijd gebeld dat de auto weer klaar stond en net zo aardig en relaxt weer bij het ophalen. Terwijl het druk was.

Vriendelijk, goede service

Team legt goed uit wat er gedaan moet worden en is aan de auto, nette ontvangst en altijd tijd voor een praatje

Alles soepel geregeld

Makkelijk en snel

Heel goed

Mijn auto ten einde raad bij Wheelerdealer aangeboden ter reparatie en APK. Mankement wat bij div. andere garages niet te repareren leek hebben zij keurig opgelost. Ze doen hier echt alles om het probleem op te sporen en te verhelpen. Ik kom een volgende keer zeker terug!

Kijken en denken mee!!!

Wat fijn bij dit bedrijf is, dat ze van te voren al kunnen zeggen wat het gaat kosten als er meerwerk verricht moet worden.

Fantastisch

In 1 woord , fantastisch geholpen

• Bereikbaarheid

Open en duidelijke communicatie. Goede service.

Goed bereikbaar, duidelijke communicatie en afspraken

• Bereikbaarheid

TOP, werkelijk fantastische service en deskundiheid!

V50 op leeftijd. Hardnekkig ongemak. Zondermeer prima opgelost. Uitstekende garantie ervaren nadat ongemak niet in één keer opgelost kon worden.

Over Wheelerdealer

Wheelerdealer is een RDW erkend autobedrijf dat zich voor u onder andere richt op de verkoop van gebruikte auto's, met als specialiteit Volvo. Tevens zorgen wij voor reparaties en onderhoud aan uw auto.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.