Topservice

Uitstekende garage. Mijn auto is al jaren in onderhoud. Hans is een goede en ervaren monteur.

Goede garage en service

• Bereikbaarheid

Een eerlijke en vakkundig auto bedrijf

Komen er al jaren en altijd een eerlijk advies en vakkundige reparatie

• Bereikbaarheid

Komt afspraak na en is altijd op tijd klaar. Ik kom er al jaren.

• Bereikbaarheid

Word altijd goed en eerlijk geholpen

Perfecte service

Ruime ervaring, klantvriendelijk en nette afhandeling.

Kundige en betrouwbare eenmansgarage

Hans onderhoud al jaren mijn auto('s). Super betrouwbaar. Zal nooit iets te veel (of te weinig) repareren of in rekening brengen. Komt vaak de auto thuis ophalen en terugbrengen.

• Bereikbaarheid

Een zeer betrouwbare en kundige vakman

We laten onze auto al jaren door Hans onderhouden en zijn zeer tevreden over de deskundigheid, flexibiliteit en service.

Over Autobedrijf van Houten

Autobedrijf Van Houten is een universeel autobedrijf, met een modern uitgeruste werkplaats, waar alle merken, jong en oud kunnen worden gerepareerd en onderhouden. Ook campers zijn welkom. Het is tevens het adres voor uitlaten en zomer- en winterbanden (met de mogelijkheid van opslag). Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Reparaties worden vooraf goed met u doorgesproken en samen wordt de oplossing gekozen. Flexibiliteit en service zijn ook kenmerken van het bedrijf. “Zo hebben wij een haal- en brengservice, een leenauto en fiets staan altijd voor u klaar. Hans van Houten

Over Autoservice Totaal