Betrouwbaar, snel, zoals afgesproken

Ik werd vriendelijk geholpen. Eerlijke prijs, goede kwaliteit en in goed overleg.

Geweldig.

Ook al kennen ze je nog als klant ze staan echt gelijk voor je klaar. Om je te helpen en met de vraag lust je koffie of iets anders te drinken. Vriendelijke mensen.

Top bedrijf

• Bereikbaarheid

Snelle service en goede terug koppeling

Als je belt kan je meestal diezelfde dag nog terecht. Klantvriendelijk personeel en een nette werkplaats. Snelle service en erg transparant.

• Bereikbaarheid

de auto is hier in goede handen.

heel goed! De auto behandelen als een kostbaar bezit van de klant.

Goede ervaringen

Goede en vriendelijke mensen deal was snel gemaakt

Goede servive !!!

Gemaakte afspraak, wordt nagekomen !!

Helemaal goed,

Prettige samenwerking!

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Fijne ervaring, ik kom terug.

Prima garage

Duidelijkheid, goede service, en normale prijs.

• Bereikbaarheid

Goede service...kundig...werkt netjes en snel....klantvriendelijk ....klant is koning zo voelde dat bij mij..👍👍👍

Super fijn!

N fijne zaak waar goed meegedacht wordt. Goede service, vriendelijk en kennis staan hoog in het vaandel! Warm aanbevolen!

Keurig

Ik ben keurig te woord gestaan En een goede uitleg over de rekening

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Snelle en goede service

Onlangs een onderhoudsbeurt en apk bij Henri laten uitvoeren. Zeer goed over te spreken. Het was snel geregeld. Ook het telefonisch overleg over het evt vervangen van versleten banden. Top! Ga zo door!

• Bereikbaarheid

Bedrijf die een snelle dienstverlening heeft en zo ons als klant heel tevreden houdt!

Als ik met ergens met een lege accu sta zijn ze meteen bereid om even mee te gaan om het problemen te helpen. Dezelfde dag wordt de accu vervangen! Als ik een aantal weken later een kopie van de factuur opvraag heb ik die binnen een zeer korte tijd in mijn mailbox! Complimenten!

Uiterst slecht!

Ik heb op 19 juli 2019 bij henri een volkswagen golf V gekocht. Na een testrondje vond ik het op het eerste oog een leuke auto en heb hem besloten te kopen. Bij aankoop kreeg ik te horen is er iets mee kom er dan maar mee langs. Alles afgehandeld en een dag later had zich het eerste probleem voorgedaan. De vloeistof van de koppeling lekte. Terug geweest, dicht gemaakt en dat was de eerste keer terug. Twee maanden later vond ik dat die raar reed. Ben ik weer terug geweest maar henri had een rondje gereden en vond er niks mis mee. Dus kon hem weer komen halen. Heb dat destijds voor lief genomen. Een maand later heeft de auto geen oliedruk meer. Auto voor de 3rde keer na henri. Die heeft hem uitgelezen en dacht dat het de oliezeef was. En daarvoor moest de motor uit elkaar. Toen ik vroeg na de kosten kreeg ik te horen dat het volledige bedrag gevraagd ging worden, dit zou minimaal 200-300 euro gaan kosten. Waarop ik antwoorden dat ik dat wel raar vond omdat ik bij aankoop na de status vroeg en die zou uitstekend zijn en na dat schijnt dus zeker niet het geval te zijn geweest. Waarop ik op een niet al te vriendelijke manier te horen kreeg dat dat allemaal niet zijn schuld was, dat bij aankoop gezegd geweest zou zijn dat ik geen garantie etc. had en waar het op neer kwam is dat het allemaal mijn eigen schuld was. Uiteindelijk blijkt het allemaal om een oliebeurtje gegaan te zijn. Slechte kennis van zaken, service, manier van omgaan met de klant en ik zou zeker adviseren om niet na henri te gaan voor een auto/reparatie.

• Bereikbaarheid

Mijn eerste auto die gesneuveld is, tips bij het zoeken naar een betrouwbare auto

De eerste keer dat mijn auto stuk ging werd hij a snel en goed gemaakt, helaas bleek er meer stuk te zijn dan dat iedereen wist. Aangezien ik een nieuwe auto nodig had had ik er twee bij henri zien staan en heeft hij mij eerlijk en handig advies gegeven

• Bereikbaarheid

Ook al waren jullie er druk ,toch tijd kunnen vinden om mijn auto te maken, erg blij mee!

Super bedrijf

Werken netjes, goede service, altijd bereikbaar. Goed bedrijf

No Nonsense

Geen poeha, gladde verkooppraatjes etc, maar een eerlijk verhaal. De deal was al snel naar tevredenheid gesloten. Wij hebben er alle vertrouwen in, dat mocht zich iets voordoen dit netjes wordt opgelost maar we voorzien geen problemen met de mooie auto die we bij Henri hebben gekocht. Wanneer we weer toe zijn aan een andere auto dan gaan we zeker eerst hier kijken maar dat gaat voorlopig nog wel even duren ;-)

• Bereikbaarheid

goed en makelijk dicht bij

leveren goed werk en goed advies

Goede service. Klantvriendelijk

• Bereikbaarheid

klantvriendelijk en goede service. we zijn erg blij dat we daar naar toe zijn gegaan. top

• Bereikbaarheid

Zeer goed geholpen!! Nog nooit zo een garage tegengekomen! Wat je vraagt krijg je! Bedankt tot nu toe!!

De Vlasman 2 6669ND Dodewaard

488427 811

Over Autobedrijf Henri Akkerman BV

Bij Autobedrijf Henri Akkerman profiteert u van uitstekende service, kwaliteit en gemak. U kunt bij ons terecht voor gebruikte auto’s, onderhoud, reparatie en schadeherstel. Goede communicatie met de klant vinden we belangrijk en met onze transparante werkwijze krijgt u altijd duidelijke uitleg over uw factuur. Ondanks dat we een jong en fris bedrijf zijn, hebben we al meer dan 20 jaar ervaring in de autowereld. We beschikken over een professionele werkplaats met een gedreven team monteurs! Indien u wenst bieden we vervangend vervoer. Ook voor winterbanden opslag bent u bij ons aan het juiste adres.

Over Autoservice Totaal