Prima bedrijf vriendelijk personeel

Altijd zeer goed geholpen. En zelfs in de avond uren als je pech hebt word je geholpen.

Altijd goede service

Als je wat met je auto hebt kun je altijd bij autobedrijf Erma terecht. Meestal kunnen ze je direct helpen en anders wordt er een afspraak met je ingepland.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

het is geen aanraden, het was prut werk, en veel te duur. ding doen die niet gevraag waren. toen de auto klaar was het een gevaar op de weg geworden, toen wij op een avond op weg was de auto blokkeerde de remmen en waren de schroeven vergeten, dit geheel willen zijn niet erkennen, maar wat er gedaan was staat wel op afrekening. het is voor ons geen aanraden. het was de schrik van ons leven, gelukkig dat de AWB er nog was. en deze heeft een rapport op gemaakt. met een aantekening. van deze slordig fout

• Bereikbaarheid

Het is heel jammer dat er zo over ons geschreven is er is telefonisch contact over dit probleem geweest wij hadden allen de veerpoot los gehad om een gebroken veer te vervangen en in ons telefonisch gesprek bleek dat jullie voor ons bezoek bij een andere garage waren geweest voor de remmen dat is toen ook door jullie bevestigd Wij hebben niets bij de remmen gedaan het is dan ook wat vreemd dat wij daar de schuld van krijgen. groet Autobedrijf ERMA

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

zeer slechte ervaring, door dat er geknoeid auto waren wij eens een gevaar op de weg geworden, bouten bij de remleiding waren ze vergeten, reken wat niet van toepassing was, dus gaat nooit meer na dat bedrijf. dat was ook het advies van de AWB, deze man sprak er schadden van en zij zijn zeer slordig te werk gegaan. en de rekening was hoog zeer hoog. eerste betalen en daarna nog een rekening er bovenop kijk goed uit, het is pruts werk, en want de remmen blokkeerde in eens en dan zeggen dat zij het niet waren, nou wel degelijk. eigentaal op de nota, dus een afraden en kijk goed uit. want de kost zijn in eens flink hoger. du

Over Autobedrijf Erma

Autobedrijf Erma is de allround specialist voor het onderhoud van uw auto voor de regio Drenthe, Friesland en Groningen. Voor occasions of apk van ieder merk auto of bedrijfsauto! kentekenSinds 1984 is Autobedrijf Erma gevestigd in Wilhelminaoord en gespecialiseerd in onderhoud aan personenauto’s en brommobielen. Maar ook voor de verkoop van mooie betrouwbare occasions bent u aan het juiste adres.

Over Autoservice Totaal