Snel en vakkundig geholpen.

Kon snel een afspraak maken voor het vervangen van mijn banden. Is vakkundig gedaan, alle velgen weer strak schoongemaakt en dat allemaal binnen het uur. Ben heel tevreden met de dienstverlening en de communicatie.

• Bereikbaarheid

Top service met een stapje extra

Vriendelijke mensen Fijne service. Doen zelfs een stapje meer als waar je voor komt.

Komt afspraken na.

Zoek je een garage voor je auto. Stop met zoeken. Elk probleem aan je auto wordt opgelost Door deze garage.

• Bereikbaarheid

Top bedrijf. Snelle service.

Je wordt altijd snel geholpen Kortom echte aanrader.

• Bereikbaarheid

Prima ervaring met dit bedrijf

Prima service, grote inzet om een goede en mooie auto af te leveren. Vriendelijke mensen en afspraken worden nagekomen.

Aanrader goede service

Goede ervaring, ben erg goed geholpen! Er wordt hier gedacht in oplossingen

• Bereikbaarheid

Eerlijk advies en hulp tegen een eerlijke prijs.

Tot nu toe ben ik altijd netjes geholpen, ook altijd eerlijk advies gekregen of een reparatie het wel of niet waard is. Gewoon een no-nonsense garage waar prima werk word geleverd voor een prima prijs.

In een woord Top!

Kom hier al jaren en heel tevreden

uitstekend

Zeer prettig en betrouwbaar

Altijd behulpzaam

Altijd behulpzaam en oplossingsgericht. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Bereikbaarheid

Heel klantvriendelijk en top service

Na verschillende autogarage’s te hebben bezocht kwam ik na aanraden van een vriend bij Autoservice’t gooi. Wat een topbedrijf! Eerlijke mensen en denken met je mee. Prima prijs- kwaliteit verhouding! Aanrader!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik had een vreemde probleem met remmen. Voor de zekerheid langsgebracht om het te controleren. Garage heeft alles wielen er af gehad, toen keurig telefonisch overleg gehad. Daarna heeft hij alles nagelopen geschuurd gesmeerd en probleem was verholpen en dat allemaal voor een heel vriendelijk prijskaartje

• Bereikbaarheid

Echt een geweldige service,wij zijn super blij.

Alles even goed uitgelegd en laten zien wat er stuk was Newark’s er gerepareerd is. Fantastisch. Groetjes Ronald.

• Bereikbaarheid

Deze garage is een top garage

Deze garage is de beste garage die ik ken ik ben zeer tevreden met deze garage helpt me altijd met allebei me auto’s staan altijd voor mij klaar en helpen mij door dik en dun en altijd zo goedkoop mogelijk en met top service en altijd vriendelijk en telefonisch ook Top service ga zo door autoservice het gooi

Top service like always!

Kom al jaren bij deze garage voor mijn auto's. Super service , nette mensen en deskundig!

• Bereikbaarheid

Deze garage is een perfecte garage

Deze garage is de beste garage die ik ken geen ene garage kan koppelen aan deze garage ik kom al jaren bij deze garage heb in de tijd een b klasse hier gekocht nooit problemen mee gehad elke apk vlekkeloos er door heen voor mij geen andere garage autoservice het gooi ga zo door

• Bereikbaarheid

Altijd vriendelijke en deskundige service!

Toppers

Altijd vriendelijk en goede service

• Bereikbaarheid

Een top garage uitstekende service

Heb mijn Ford Focus diesel gebracht voor reparatie en apk ze hebben me snel en goed geholpen zodat ik weer snel me weg kan vervolgen zeker een aanrader voor de volgende keer.

• Bereikbaarheid

Mijn ervaring met deze garage is zeer goed

Ben bij deze garage gekomen met lampjes die bleven terug komen en samen tot een oplossing gaan zoeken en samen tot een punt gekomen en zo goedkoop mogelijk en meneer heeft zals alle vloeistoffen gratis bijgevuld voor mij plus de personeel super aardig en super vriendelijk geen andere garage autoservice het gooi alleen voor mij

• Bereikbaarheid

!!!Kwaliteit voor betaalbare prijs!!!

Wij hebben ons wagenpark geheel in onderhoud bij Autoservice het Gooi altijd vriendelijk snel en professionele service en het aller belangrijkst betaalbaar...dus wacht niet te lang :-))

Goeie ervaring, meedenkende garage

Voor de tweede keer onze Mazda bij deze garage laten keuren en beide keren erg tevreden. Voor de reparatie eerst netjes gebeld en de mogelijkheden besproken en daarna vlot gerepareerd. Meedenkende mensen.

Altijd goed

Heeft veel probleem voor mijn MB opgelost Vriendelijk je kan er altijd langs gaan met kleine probleem top garage aanrader

• Bereikbaarheid

Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf

Dit bedrijf mijden, het heeft alle schijn van oplichtingspraktijken tegen zich!!! Op 16 januari 2020 een Alfa Romeo Mito (76-XHL-7) gekocht bij Autoservice het Gooi uit 2012 met 98000km voor een marktconforme prijs zonder garantie (bewuste keuze, ik heb wat moeite met autobedrijven die meerprijs rekenen voor garantie). Binnen 2 maanden zijn er serieuze gebreken aan de Alfa aan het licht gekomen: uitlijning niet in orde, koplampen niet goed afgesteld hoewel afgeleverd met nieuwe APK, accu defect omdat een verkeerd type is geplaatst, turbo defect, linker motorsteun afgebroken. Eea heeft bij mij geleid tot extra onderzoek naar de technische staat van de auto. Dit onderzoek heeft aangetoond dat de auto forse schade heeft gehad. Eigenaar van Autoservice ‘t Gooi (Hamid) hierop aangesproken en hij geeft aan hiervan niet op de hoogte te zijn. Het kentekenregistratierapport doet echter heel anders vermoeden. Ik heb aangegeven op grond van dwaling de aankoop te willen vernietigen, omdat ik de auto nooit had gekocht als ik de hoogte was geweest van het schadeverleden, maar Hamid wil in het geheel niet meewerken en blijft volhouden niet op de hoogte te zijn van enige schade aan de Alfa. Inmiddels is mijn jurist aan de slag om Autoservice het Gooi aansprakelijk te stellen en de aankoop alsnog ongedaan te laten maken en de overige gemaakte kosten te verhalen. De recent opgedoken schadefoto's van de Alfa en de complete advertentietekst van www.schadeauto.nl van april 2019 kunnen hierbij zeker helpen (hiervoor veel dank aan www.kentekencheck.nl) Eigenaar Hamid lijkt een hele aardige kerel, maar blijkt zakelijk geen eerlijke weg te bewandelen. Wordt vervolgd...... Na herhaaldelijk aanschrijven van mijn advocaat blijft Hamid geen gehoor geven en blijft hij weigeren om als professioneel autobedrijf zijn verantwoordelijkheden te nemen. Uiteindelijk zijn we genoodzaakt de zaak te laten voorkomen bij kantonrechter. Ook een minnelijke oplossing blijkt niet bespreekbaar en komt er een uit

• Bereikbaarheid N.v.t.

Goede service. Komt afspraken na. Lost het probleem op. vriendelijke tarieven.

Deskundig op alle merken. Speciaal Duitse merken. Vooral Mercedes. Zoekt naar de voordelige oplossing. Betrouwbaar. Komt afspraken na.

Over Autoservice 't Gooi

Autoservice’t gooi In 2006 opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een vakkundig Autobedrijf. Onze monteurs werken met moderne apparatuur. Wij verlenen onze diensten aan alle merken personenauto’s en bedrijfsauto’s. Dat wij kwaliteit leveren komt niet alleen terug in onze werkzaamheden, maar ook in de communicatie met u als klant. De klant is bij ons nog altijd koning(in). Bij de keuze van een auto staan uw wensen centraal. Wij geven u graag persoonlijk advies en een vakkundige service.

Over Autoservice Totaal