Super snelle en goede service

Kon snel terecht voor een banden wissel en apk en ze waren ook nog eens binnen 2 uur klaar.

Super service!!!

Ik moest mijn band laten verwisselen en gelukkig kon ik hier gelijk terecht! Hele aardige meneer en ik ben top geholpen!

APK keuring

Hamid heeft mijn APK keuring super snel en voordelig gedaan, echt top.

• Bereikbaarheid

Vriendelijke service, nooit het idee dat je wordt opgelicht of te veel betaald

Zie boven

Super betrouwbaar

Ik ben bij verschillende garages in het Gooi geweest, maar dit bedrijf kan ik echt iedereen aanbevelen. Vriendelijke mensen, goede service en zeer kundig en betrouwbaar!

• Bereikbaarheid

Perfecte garage netjes geholpen en voor een nette prijs

Ik kwam aan bij de garage werd netjes opgevangen door de eigenaar en netjes alles uitgelegd wat de volgende stappen zijn richting de keuring bakje koffie gekregen daarna netjes een offerte gekregen akkoord gegeven kon ik nog effe me boodschappen doen terug gekomen auto netjes aan de straat prijs was perfect geen bijkomende kosten perfecte garage zeker voor herhaal vatbaar

Zeer Slecht APK

APK: gewoon geld verdienen zonder geldige reden voor APK, het kan € 160 zijn als normaal tarief. hij zei dat ik de lichten en de uitlaat schoongemaakt heb, maar eigenlijk is het nog steeds hetzelfde.

Perfect geholpen

Wij zijn goed geholpen bij autobedrijf 't Gooi. Goede info over de auto en perfecte nazorg. Een aanrader.

Top service.

Echt een heel fijn bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Ggdfhhhh

Fghhhggghg

Top garage

Top garage en vriendelijk personeel je wordt snel geholpen en laten zien wat er vervangen is

• Bereikbaarheid

Hamid komt altijd zijn afspraken na en denkt altijd mee. Absoluut tevreden over de service. Prijs/kwaliteit is prima.

Uitstekende service!!

Mooie auto gezien, binnen een week nodig gehad en de mannen hebben alles op alles gezet om dit te realiseren met resultaat. Zeer betrokken en ook flexibel. De klant is werkelijk koning!

Fantastisch geholpen!

Fantastisch, adequaat geholpen door Hamid, die niet stopte tot hij het probleem opgelost had!

prima service

Alleen maar goede ervaringen bij deze garage.

• Bereikbaarheid

Kleine beurt en schokbrekers vervangen, Was een klein dingetje wat ik anders wilde, is geen probleem van gemaakt en snel en netjes opgelost. Ik raad het aan.

• Bereikbaarheid

Goede qualiteit en betrouwbaar!

De heren zijn flexibel, snel en goed. We hebben een oude Transporter die veel onderhoud kost, dus we komen regelmatig over de vloer. Ze vinden altijd een gaatje in hun schema en consulten je altijd voordat ze grote reparaties doen, om je zelf de keuze te laten maken.

Geweldige service

Het is een zeer goede vakman

• Bereikbaarheid

Uitstekende garage met uitstekende service

Goede ervaring in service. Flexibel in tijden! Klantvriendelijk.

Super snel en goed

• Bereikbaarheid

Zeer professioneel en vriendelijk.

Altijd goed gevoel na het bezoek van deze garage. Snel en kundug wordt naar je auto gekeken. Zeer vriendelijk personeel.

Super geregeld!

auto gekocht

wij zijn blij met onze nieuwe aanwinst en dat wij naar jullie toe gekomen zijn wat rijd deze auto goed en zit ook comfortabel

Laanderweg 57 1402 BD Bussum

Over Autoservice 't Gooi

Autoservice’t gooi In 2006 opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een vakkundig Autobedrijf. Onze monteurs werken met moderne apparatuur. Wij verlenen onze diensten aan alle merken personenauto’s en bedrijfsauto’s. Dat wij kwaliteit leveren komt niet alleen terug in onze werkzaamheden, maar ook in de communicatie met u als klant. De klant is bij ons nog altijd koning(in). Bij de keuze van een auto staan uw wensen centraal. Wij geven u graag persoonlijk advies en een vakkundige service.

Over Autoservice Totaal