Autobedrijf du Bois Harderwijk oplichters

Mijn auto uit laten lezen ivm airco bij Autobedrijf du Bois in Harderwijk. Ze waren Max. 10 minuten bezig geweest en hier rekent de garagehouder €50,- voor zonder diagnose vast te stellen. Daarnaast moest ik een afspraak opnieuw maken omdat ze het druk hadden. Ik was verbaasd hoe de garage doodleuk zegt €50,- is de rekening. Uiteraard heb ik mijn beklag gedaan maar de garagehouder houdt voet bij stuk en zegt we hebben ook kosten en de software moet ook betaald worden. Allemaal begrijpelijk, maar waarom heb ik geen diagnoserapport. Dat is makkelijk verdiend even laptopje aansluiten van max. 10 minuten en mij vertellen dat ze het niet weten. Maar dan wel doodleuk vertellen de rekening is €50,-. Sorry dit is niet naar klanten uit te leggen. Ik vind dit echt een oplichterij. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanbevelen.

• Bereikbaarheid

Over Autobedrijf Du Bois

Autobedrijf du Bois is gevestigd in Harderwijk en al meer dan 25 jaar actief in de autobranche. Wij zijn een universeel autobedijf en hebben dan ook een afwisselende voorraad occasions staan. Wij hebben een grote werkplaats en een behoorlijke voorraad occasions. Het is dan ook zeker de moeite waard ons bedrijf aan de Pascalstraat 2B te bezoeken.