Helemaal top!!

Zeer goed geholpen en alles is heel netjes in orde gemaakt helemaal tevreden mee

Vakkundig en zeer klantvriendelijk

Mijn auto voor apk en service beurt gebracht. Snel geholpen. Open sfeer, kon als ik het wilde, erop wachten onder het genot van een kop thee. Zeer tevreden. Ga zeker vaker terug als het nodig is.

Zeer goed geholpen

Top bedrijf

Vriendelijk en kundig

Deze garage staat altijd klaar voor de klanten. De medewerkers zijn heel vriendelijk, reparaties worden vlot uitgevoerd en er wordt meegedacht. Leenauto of leenfiets zijn aanwezig. Absoluut de beste garage waar we ooit zijn geweest.

Supervriendelijk ontvangen perfekte afhandeling

Super tevreden goede kwaliteit

• Bereikbaarheid

Super fijne service, erg klantvriendelijk

Geweldige service

Aan te raden voor iedereen die auto rojdt

Over Autobedrijf Derks

Sam Derks is een gediplomeerd APK keurmeester, erkent BBL, BOL leermeester en automonteur. Een meester in zijn vak en zonder twijfel uw ideale partner voor het onderhoud van uw auto, van welk merk dan ook. Bovendien zijn wij gespecialiseerd in het verkopen plus monteren van alle merken autobanden en velgen.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.