goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, goede kwaliteit geleverd, eerlijke beoordeling

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Allebei auto\'s in onderhoud. Super service van bram die mee denkt om de juiste oplossing te vinden.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In orde !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en eerlijk voor een goede prijs!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate deskundig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en zeer klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes geholpen\r\nverstand van zaken\r\nduidelijk over nut en noodzaak

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enthousiaste jongen die veel informatie geeft en daadwerkelijk daar verstand van heeft. Je voelt je eigen daar goed vertrouwd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren m\'n Golf cabrio Voorde Apk gebracht , Bram heeft de hele auto als een fanatieke speurneus onder handen genomen en alleen een kapotte waarschuwingslichtschakelaar en een luie remcilinder gooiden roet in het eten . \r\nBram heeft deze gelijk vervangen en een verse Apk was een feit !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede Service. \r\nMet de juiste Technische Kennis in huis.\r\n\r\nWeten waar je als klant aan toe bent!\r\nMijn ervaring met Verhaeren Autotechniek is Uitstekend.\r\nTeam Verhaeren bedankt voor jullie service.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een jonge ervaren man .die het werk goed doet en de klant met goed overlegd. ik ben super geholpen. ik ga er voor mijn volgende beurt er weer ernaar toe. bram dank je wel mooi opgelost

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk \r\nGoede service \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb afgelopen vrijdagmorgen voor het eerst kennis gemaakt met de de nieuwe eigenaar van de voormalige reparatiewerkplaats voor auto\'s Joop Ketelaers; zijn naam luidt Bram Verhaeren. \r\nAl meer dan 25 jaar was ik voorheen vaste klant bij Garage Joop Ketelaers. Ik weet dat Joop heel terdege op zoek is gegaan, gedurende de afgelopen twee jaar, naar een persoon die alle wezenlijke eigenschappen in zich moet hebben verenigd om een autobedrijf goed te kunnen runnen; Technische deskundigheid, een up tot date vakman, eerlijk, betrouwbaar, dienstbaar naar en met sociaal gevoel d.w.z altijd klaar staan voor zijn klanten. Betrouwbaarheid is daarbij ongeveer de belangrijkste factor volgens mij. \r\nMet de definitieve keuze van Joop Ketelaers voor Bram Verhaeren is naar mijn mening de continuïteit van de voormalige reparatiewerkplaats Ketelaers gewaarborgd en in zeer goede handen terecht gekomen. \r\nMijn eerste indruk gisteren was uitstekend en ik ga dan ook met een zeer gerust hart over naar Bram Verhaeren autotechniek als opvolger van de door mij nog steeds zeer gerespecteerde Joop Ketelaers. alle oude klanten van Joop kunnen volgens mij met volledig vertrouwen die overstap maken die ik nu gemaakt heb. Leo Smeets Den Bosch

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tot nu toe hele goede ervaring

Over Verhaeren Autotechniek

Verhaeren Autotechniek is vanaf 1 januari 2018 gevestigd te Veghel, in de voormalige werkplaats van Ketelaars auto’s . Verhaeren Autotechniek gaat zich bezig houden met reparatie, onderhoud en diagnose van zowel personen- als (kleine) bedrijfswagens.