Zeer prettig bedrijf

Mijn eerste ervaring met Sven en Lionel was een jaar geleden, nadat ik meerdere garages afgegaan was en ik meerdere teleurstellingen kreeg werd ik getipt door een kennis om eens langs garage Zijlstra te gaan. De jongens hebben hard gewerkt om mijn achteruitrijverlichting weer naar behoren te laten werken. Nu een jaar later zo nu en dan eens langs geweest voor grote en kleinere dingen en altijd zeer vriendelijk en professioneel geholpen, je word hier nooit teleurgesteld. Van tevoren weet je waar je aan toe bent en achteraf ga je met een lach de deur weer uit.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijke en eerlijke adviezen.je komt nooit voor onverwachten verrassingen te staan vanwege de uitstekende commutatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super garage. Eerlijk en netjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De voorbije jaren heb ik mij voor het onderhoud aan mijn voertuigen, steevast gewend tot de merkdealer. Op aanraden van mijn buurvrouw heb ik in strijd met mijn gewoonte, het onderhoud bij garage Zijlstra laten uitvoeren. Dit is achteraf een goede keus gebleken. \r\n\r\nZo hebben de mannen mij o.a. van goed advies voorzien en hebben zij als onderdeel van de grote beurt, een moeilijk toegankelijk filter vervangen, die de dealer - gezien de hoge mate van vuil en schimmelafzetting - de voorbije jaren heeft overgeslagen. \r\n\r\nEn dit allemaal tegen een gunstig - of zoals zij dit zelf zouden zeggen: ‘normaal’ - tarief. \r\n\r\nKortom; een zeer gedegen, plezierig, betaalbaar en transparant garagebedrijf, met een uitstekend serviceniveau. Zo heb ik Garage Zijlstra mogen ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal goed, kwaliteit versus prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nette prijs/kwaliteitsverhouding. Verstand van zaken en zodra er iets afwijkt/veranderd/opvalt bij een reparatie wordt er direct contact opgenomen waardoor er geen verrassingen achteraf zijn. Denken ook met je mee om tot een zo goed mogelijke en goedkoop mogelijke afloop te komen. Een eerlijk bedrijf met een hoog servicegehalte!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met vertrouwen laat ik mijn auto repareren. Sven en Lionel informeren heel duidelijk eventuele gebreken. Prijsafspraken worden gemaakt. Service is uitstekend. De prijzen voor reparaties zijn voor de klant zeer acceptabel. Ook wordt no cure no pay gehanteerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes ,eerlijk en vriendelijk !\r\nGoede service ☺

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sven en Lionel zijn zeer vakkundig, betrouwbaar, eerlijk en vriendelijk. Ze leggen alles heel duidelijk uit over de komende reparatie, kilometer-beurt en APK. Ze berekenen bovendien een eerlijke prijs. Ik ben heel blij met hen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel erg blij met deze garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een vriend ben ik langs geweest en met een hartelijk welkom ontvangen!\r\nGoede service en geen nummertje voor het bedrijf.\r\nOok goed geholpen met al mijn vragen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn bedrijf, die duidelijke afspraken met je maken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service voor een goede prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf nog nooit zn eerlijk garage bedrijf gehad super service super mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen met dit bedrijf div malen geweest altijd netjes geholpen. Ook als ik onverwachts langs kwam werd ik keurig te woord gestaan, en werd er indien mogelijk naar het probleem gekeken en verholpen.Ook krijg je duidelijk uitleg wat het probleem is en hoe het werd verholpen . En dat allles voor een zeer gunstige prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en open ontvangst.\r\nEerlijke uitleg van werkzaamheden en kosten.\r\nPersoonlijke benadering van aanwezig personeel.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk, kijken indien mogelijk gelijk voor een oplossing. en geven duidelijk en eerlijk advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk de garage gevonden waar ik met zeer een goed gevoel heenga. Als klant word je zeer gastvrij ontvangen. Je krijgt van te voren een kostenindicatie, die altijd lager uitvalt dan je verwacht had.\r\nZe werken erg netjes, de passie voor autotechniek is overduidelijk aanwezig. Wat is dit een leuk gemoedelijk Zaans bedrijf !. \r\nJan uit Krommenie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne mensen. Staan altijd voor mij klaar. Van te voren duidelijk wat de prijs ongeveer zal gaan worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Groot onderhoud en APK laten uitvoeren bij deze jongens. Duidelijke prijs afspraken en netjes gebeld over de kosten die uit de APK kwamen. Mooi zoveel passie als deze mannen in hun werk stoppen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Fijne prijs, goed overleg wat wil je nog meer.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Over Garage Zijlstra

Benieuwd naar ons unieke concept om uw auto betaalbaar op weg te helpen en te houden? Kom eens langs bij onze autogarage aan de Industrieweg 23 te Wormerveer in Zaanstad. Wij vertellen u graag meer. ​Laat u inspireren door onze aanpak én de scherpe tarieven voor reparatie, onderhoud, APK, bandenservice en veel meer services voor uw auto.