Wij waren op zoek naar een Cross Polo em via gaspedaal bij Rick belandt. Gebeld en konden komen en aangezien wij een uur moesten rijden ook uitgelegd dat we onze auto wouden inruilen. Dit was geen punt. Na een bakje koffie een nette prijs voor onze auto gekregen. Wij moesten het restbedrag financieren, ook dit via Rick geregeld en een week later alles rond. Wij zijn zeer netjes behandeld en zijn zeer tevreden. Klasse.

• Bereikbaarheid

Een vriendelijk ervaren bedrijf!

We werden vriendelijk ontvangen vangen en goed geholpen. Ze zijn ervarenen weten waar ze het overhebben. Een mooi bedrijf met vriendelijk personeel.

Ford fiesta

Netjes en vriendelijk geholpen. Goede service

Oprecht en eerlijk

Bij Rick een Alfa MiTo gekocht. Hij heeft me geholpen met een open en eerlijk advies, zonder gladde verkooppraatjes. Iets wat ik enorm waardeer en anders dwars doorheen kijk. Toen ik de auto wilde ophalen, was Rick zelf met vakantie, maar heeft vanuit zijn vakantieadres toch gezorgd dat er iemand was om de auto netjes over te dragen. Topservice en erg vriendelijk. Auto stond gekeurd en gepoetst klaar.

Heel positief

Zeer prettig ontvangst toen we de eerste keer langs kwamen om een proefrit te maken. Fijne afspraken kunnen maken en er werd goed mee gedacht. Prettige afwikkeling van alles.

• Bereikbaarheid

Goede service en een goed gevoel

Ik heb het als zeer goed ervaren

Vriendelijke personeel goed bereikbaar

Vriendelijke personeel luistert goed en totaal niet opdringerig

• Bereikbaarheid

Prettige service en goed meegedacht.

Goede service, vriendelijke man

Werd snel en goed geholpen met het leasen van mijn nieuwe wagen. Gewoon een normale man, niet zo’n gladde autoverkoper. Fijne ervaring.

Behulpzaam en zeer vriendelijk

Goed advies en niet duur top

Kat in de zak?

Ford fiesta van 1 jaar oud gekocht. Eerst een lovende review geschreven. Nu stel ik hem bij naar 3 sterren. Toch kat in de zak? Wat bleek: 1 minuut na vertrek zie ik toch geen halve tank maar diezelfde kwart. Dus tanken, daar passagiers raam open, ging deze niet meer dicht. Terug! Repareren lukte niet, geen leenauto, dus nieuwe afspraak. Na 6 uur gerepareerd, maar deur klemt wat. 2 maanden later, deuren niet meer op slot te krijgen. Weer geen leenauto. Naar eigen BOVAG garage. Bleek schade auto te zijn, met scheve chassis. 724 euro kosten. Rick heeft materiaal onderdelen terug betaald a 234 euro. Vlotte leuke Brabander maar toch beetje gewaarschuwd bij deze.

• Bereikbaarheid

Beste Juanita Heel spijtig om te horen dat onze oplossing achteraf gezien niet goed genoeg voor u is . Graag hadden we dit vooraf van u willen horen inplaats van achteraf in een beoordeling. Dit geeft ons echter een nare na smaak. Helaas waren we de dag dat u langs kwam op vakantie en daar door ook gesloten waardoor wij inderdaad geen leen auto konden verstrekken. Helaas wilde u niet een week wachten zodat wij dit kosteloos konden verhelpen.

Makkelijk en snel geregeld

Al meerdere keren auto laten keuren en repareren, nooit te klagen gehad. Contact verloopt makkelijk en snel.

• Bereikbaarheid

Erg fijn geholpen met mijn nieuwe auto

Leuk bedrijf. De auto is afgeleverd volgens afspraak en met een autotrust garantie. Ik ben er super blij mee. Bedankt Rick Cars voor goede service

Geen eerlijke communicatie

Ik ben absoluut niet tevreden over dit bedrijf. Mijn dochter van 19 heeft hier haar eerste auto gekocht 2500 euro van haar hard gewerkte centjes. Helemaal blij was ze. Maar nu 1 maand later Word ze al op kosten gejaagd met een paar honderd euro omdat nu blijkt dat de koppeling is versleten. Dit is voor ons achter gehouden. Wij hebben nadrukkelijk na de proefrit gevraagd of de koppeling wel goed was omdat wij het idee hadden dat deze niet helemaal lekker liep maar er werd gezegd dat dit niet het geval was en dat deze prima in orde was. Wij hebben afgelopen week hierover gebeld nu toch blijkt dat de koppeling is versleten maar krijgen de kous op onze kop en kunnen de auto daar laten maken voor iets minder als bij een andere garage. Waardeloos dit. Ik dacht dat dit bedrijf eerlijk en oprecht was maar niets is minder waar. Bedankt Rick Cars maar mijn dochter kan de auto laten staan omdat ze niet verwachte al een reparatie te krijgen van een paar honderd euro binnen 1 maand

• Bereikbaarheid

Beste Celeste Petrillo, Ik betreur uw beoordeling en dat u geen gebruik wilt maken van onze passende oplossing. Ik heb de des betreffende collega gesproken en die gaf aan de koppeling in uw bij zijn uitvoerig getest te hebben en op dat moment ook geen gebrek te hebben geconstateerd. Wat mij opvalt in het verhaal is dat u al twijfelde aan de koppeling en toch de auto wilde aanschaffen. U bent altijd van harte welkom om gebruik te maken van onze oplossing Met vriendelijke groet Rick Cars

Goede garage fijne mensen

Goede garage fijne mensen

Eerlijk en oprecht!

Netjes ontvangen, eerlijke verkoop, en een nette afhandeling! Prijzen zijn netjes en onderhandelbaar. Kortom, heel reëel!

• Bereikbaarheid

Vriendelijk advies en goede prijs

Wezen kijken voor een klein autootje. Snel eens geworden. Schade die aanwezig was keurig hersteld voorheen schappelijk bedrag. Dank voor de service !

Prima medewerker

Ben goed geholpen ben blij met het aankoop

• Bereikbaarheid

Fijn autobedrijf met kennis, ervaring en oprecht moeite voor je nemen!

Heb een zeer goed gesprek gehad betreft de aankoop van een VW Up. Proefrit was direct mogelijk en ook het feit dat de eigenaar zelf jaren lang ervaring heeft in de autobranche schept vertrouwen.

Tevreden over Rick cars

Vriendelijke ontvangst, duidelijke en uitgebreide uitleg over het voertuig. Supersnelle afhandeling, waarbij er rekening gehouden werd met onze mogelijkheden. Kortom, zeer tevreden over deze aanbieder.

• Bereikbaarheid

Hier een mooie Volkswagen polo gekocht en onze eigen auto ingeruild. Vriendelijke en professioneel geholpen. Erg goede/fijne service.

• Bereikbaarheid

Seat Ibiza gehaald en erg te vrede over dit bedrijf.

Begin van 2020 kwam ik bij dit bedrijf terecht via Autoscout. Even gebeld en de zelfde dag nog langs gegaan voor een proefrit. Rustig de auto langs gegaan en informatie over de auto gekregen. Binnen een week eigenlijk de auto opgehaald en als te vrede klant naar huis gegaan.

Zeer prettig bedrijf!

Hele fijne omgeving, eerlijke werk en eerlijke prijzen. En altijd tijd voor een praatje en een bakkie!

Vriendelijk

Fijne manier van omgaan met klanten. Toen het remlicht stuk was werd er een nieuwe ingezet zonder problemen erg fijn.

Klantvriendelijk

Goede en snelle service