Prima geholpen bij aankoop auto

Leuke auto Mitsubishi gekocht bij dit bedrijf. Nemen de tijd voor je en denken mee. Auto netjes afgeleverd en paar dingetje verholpen die gedaan moesten worden. Op de nieuwe locatie zijn ze prima bereikbaar. Ga zo door.

Vlot en vakkundig

Vakkundige probleem indicatie, met 1 testritten het probleem gevonden Snelle afspraak kunnen maken en vlotte reparatie van beide homokineten. Ook een gunstige prijs. Helemaal tevreden.

Een top bedrijf

Ik kan Rasol als een heel sociaal en behulpzaam mens probeert iedereen te helpen. Wij kregen op zaterdag morgen een probleem met de camper kom maar hier heen zei hij en stond ons al op te wachten bij de poort werd gelijk gemaakt en wij konden weer verder, de service is uitstekend Prijs verhouding heel netjes, Wij zijn blij met Rasol!!

Altijd eerlijk

Fijn om bij een eerlijk en goed auto bedrijf klant te zijn.

Bedankt voor uw beoordeling.. ;)

Super service. Nooit ontevreden naar huis

Snel tijd in de agenda! Worden altijd netjes en goed geholpen. Zelfs zonder afspraak even snel langs met een probleempje,gelijk goed geholpen worden en door kunnen gaan. Wij gaan nergens anders meer naartoe!

Super team

Ook als buitenlandse die in Nederland komt te wonen wordt je geholpen met de nodige papieren in orde brengen . Top service

Bedankt voor uw beoordeling.. ;)

Super service en zeer vriendelijk personeel

Je kan dit bedrijf dag en nacht bellen voor diversen kleine reparaties, wij als haulo berging willen pars rasol dan ook super bedanken voor de goede zorg van onze klanten die we bij hun binnen brengen.

Bedankt voor uw beoordeling.. ;)

Nemen de tijd...heel vriendelijk goede service én voor mijn belangrijk ..mijn Muggie (Toyota van 1992) wordt net zo behandeld als de nieuwste Mercedes... Dus een 10

Goede klantvriendelijke service

Leuke, lieve, deskundige mensen die voor je klaar staan. Geen lange wachtttijden of onverwachte kosten. Wordt goed met de klant gecomuniceerd. Ben zeer tevreden

Zéér behulpzame vakmensen.

Een hele fijne garage waar ik altijd goed geholpen word. Ook prijstechnisch sta ik nooit voor verrassingen. Fijne mensen die met je meedenken. Dikke pluim

Goede service, fijn personeel

De service is uitstekend, ze nemen de tijd voor je zowel de monteurs als Sylvia van de planning/administratie en als je heel even moet wachten dan staat de koffie ook klaar. Als de tijd is voor de APK krijg je een mailtje zodat je deze niet kan vergeten.

Super klantvriendelijk!

Als er iets is kan je altijd even langsrijden, iets kleins wordt meteen geregeld en voor grotere reparaties direct een afspraak ingepland, fijn personeel, klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar! Wij raden iedereen aan voor reparatie naar Para Rasol te gaan!

Top bedrijf waar men meedenkt met de klant

Top bedrijf waar men meedenkt met de klant

Bedankt voor uw beoordeling.. ;)

Zo een service ben ik nog niet tegen gekomen zolang ik auto rij.

Ik kwam voor Apk en kreeg duidelijke uitleg wat de reparatie was en kosten .zonder dat het opeens duurder uitviel , blijf klant van Pars- Rasol . top bedrijf

Klant vriendelijk

Je word warm ontvangen en vlot geholpen. De koffie staat klaar. Zeer vriendelijke monteurs.

Uitstekend!

Altijd uitstekend geholpen zijn niet te beroerd om een stapje harder te lopen voor hun klanten!

Bedankt voor uw beoordeling.. ;)

Altijd goede service. Vakkundig en vriendelijk.

Bedankt voor uw beoordeling.. ;)

Super deskundige en vriendelijke garage

Ze hebben mij heel erg geholpen of wel ik geen afspraak had. De intercooler was lek en ze hebben het probleem spoedig gevonden en hem uiteindelijk gewisseld zo dat ik de zelfde dag nog terug naar Duitsland kont rijden. Super goeie service :)

Bedankt voor uw beoordeling..

Ik ben zeer goed geholpen door het team van PARS RASOL met onderhoud,aircoservice en laswerk aan onze Citroen. Je treft daar zeer vakkundige, behulpzame en vriendelijke mensen. Zij doen wat anderen beloven. Kortom : Echte AANRADER

Bedankt voor uw beoordeling..

Ik kan altijd snel terecht en het is daar altijd gezellig met een lekker bakkie koffie!

Bedankt voor uw beoordeling..

Hele leuke en aardige mensen, het reparatie aan me Peugeot 207 was met enkele uren klaar en lekker voordelig. Nu weet ik waar ik altijd voortaan terecht kan voor me auto. Top!

Bedankt voor uw beoordeling..

Hatte eine Panne mit meinem Fahrzeug im Urlaub in Julianadorp. Über den Abschleppdienst wurde ich zur Firma Pars Rasol gebracht. Mein Fahrzeug wurde sehr schnell repariert. Das Preis-Leistungs-Verhältnis absolut in Ordnung. Tolles Team. Alles bestens. Empfehlenswert, insbesondere auch für Touristen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vielen Dank für Ihre Bewertung.

klantvriendelijk, vriendelijk personeel, goede sfeer, reparaties worden snel en goed gedaan, geen monteurs maar auto dokters/specialisten. Top Garage.

Bedankt voor uw beoordeling..

Ik kreeg van autobedrijf pars Rasol na een jaar een WhatsApp dat de apk van mijn auto verliep, via de app meteen een afspraak gemaakt. Werd keurig netjes geholpen, en was voor een hele nette prijs weer klaar voor een jaar. Binnen een halve dag kon ik mijn auto alweer ophalen. Top service! Bedankt!

Over Pars-Rasol

Autogarage Pars Rasol is een universeel garagebedrijf in Den Helder dat zich heeft gespecialiseerd in o.a. APK, onderhoud en reparaties van alle merken auto’s. U kunt in onze autogarage in Den Helder terecht voor onderhoud en reparatie van alle merken auto’s en bedrijfsauto’s. Onze gediplomeerde en gecertificeerde monteurs staan voor u en uw auto klaar wanneer deze aan onderhoud toe is en vakkundig hersteld moet worden.

Over Autoservice Totaal