Helemaal top alles geregeld en klasse gemaakt .

Kan het bedrijf TVS AUTOS iederren aanbevelen . Is ook een man van zijn woord . TOP .

Altijd goede service

Gisteren een proefrit in gemaakt in een auto, door de betrouwbare en vakkundige mensen hier hebben wij de auto gekocht. Wij komen hier al 10 jaar met onze auto's en zijn altijd zeer tevreden over de service hier. Onze huidige auto is hier ook altijd geweest voor reparaties en apk, en dat zal met onze aanstaande auto niet anders zijn. Marco ga zo door!!! 👍

Een prima service

Laatst een reparatie laten doen (,koppeling) vak kundig gedaan heb al meerdere klanten naar Marchel toe gestuurd

• Bereikbaarheid

Bij problemen met mijn auto altijd snel en vakkundig gemaakt

vriendelijk en vakkundig service .

• Bereikbaarheid

Kan met een gerust hart weer een jaartje langer rijden

Fijne, betrouwbare garage! Mijn auto hierheen gebracht voor een APK, kan met een gerust hart weer een jaartje langer rijden met dit autootje. De monteur is een vriendelijke man die, in mijn ogen, graag zijn vak uitoefend.

• Bereikbaarheid

Door de kleinschaligheid vh bedrijf (lees Marco) is het zeer prettig om snel een afspraak te plannen , daarbij zijn de vakkundigheid en sociale omgang met hem zeer prettig

• Bereikbaarheid

Hele fijne en snelle service

APK kon snel en op afspraak. Na kleine reparatie kan de auto weer jaartje verder.

super goeie service

helemaal tevreden

Kentekenloket

Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de verkochte auto over te schrijven via het kentekenloket

Snelle en vakkundige service

Na de aankoop van de Seat arosa van mijn dochter moest zsm de distributieset etc vervangen worden , Marco had hier 3 dagen later al tijd voor. Na de auto s’morgens gebracht te hebben was hij s’middags op het afgesproken tijdstip weer vakkundig en volgens afspraak hersteld. Verder auto nog nagekeken en advies gekregen. En dat alles voor een eerlijk en betaalbaar tarief.

• Bereikbaarheid

Altijd eerlijk, betrouwbaar, snel en uiterst vriendelijk geholpen

Wij zijn met een groot probleem (voor ons) vakkundig geholpen en hebben ons als klant meteen aangesloten bij TVS....kan maar 1 ding zeggen, een superfijne samenwerking 👌👌

top

betrokken, klantvriendelijk,

Uitstekende garage

Wat een kwaliteit hier, kom hier al jaren en vind het prettig dat Marco nog een ouderwets goede monteur is. Hij neemt alle tijd om je probleem op een zo goed mogelijke manier op te lossen

Altijd goed

Al een aantal keren na volle tevredenheid goed en correct geholpen

Betrouwbaar en snel

TVS auto’s is een betrouwbare garage. Marco is altijd transparant en bereid om de beste oplossing te kiezen samen met de klant. Je komt nooit voor onverwachte kosten te staan. Je kan altijd terecht en je bent je auto niet langer kwijt dan nodig.

• Bereikbaarheid

In 1 woord gewoon een topper!

Je kan bij Marco altijd terecht. Niks is teveel gevraagd. Hij laat je weten wat er met je auto is, doet alles in overleg en zo kom je dus niet voor extra kosten te staan.

• Bereikbaarheid

Goede, snelle en betaalbare garage!

Op maandagochtend geen verlichting en werkende tellers meer op m'n dashboard...en een verwarming die inmiddels zo hard bromde dat m'n muziek harder zetten niet veel meer deed...en nu werkt alles weer zoals het zou moeten!

• Bereikbaarheid

Altijd overal en snel een betaalbare oplossing.

Staat altijd klaar voor vakkundig advies en snelle service, en zeer prijsconcurrerend.

• Bereikbaarheid

Prettige garage voor zeer goed en betaalbaar onderhoud

Altijd een fijn contact. Helpt graag en denkt goed mee. Onderhoud altijd netjes volgens afspraak en duidelijke communicatie. Komen hier al enige jaren voor het onderhoud en inmiddels ook 1x een auto aangeschaft bij TVS. Top!

• Bereikbaarheid

Super service, betrouwbaar en vriendelijk

Auto kapot , gebeld en gebracht .. startmotor kapot ..de volgende dag al was hij weer gemaakt. Super snelle service en werd vriendelijke te woord gestaan. Erg fijn .

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Zeer goeie service.

Kleine reparaties kunnen vaak snel tussendoor !! Denkt mee in oplossingen en heeft een goeie prijs kwaliteit verhouding.

• Bereikbaarheid

Eerlijke, hardwerkende garagehouder met goede service.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Garagehouder denkt met je mee, geeft goed advies en probeert je gelijk te helpen.

Goede snelle service

Goede service, voor apk en kleine beurt gegaan. Belde me of ik een grotere ingreep wilde laten doen, zodat ik niet onverwachtse kosten had. Top!

• Bereikbaarheid

Zeer deskundig en niet duur

Heb nu 2 beurten laten doen, APK, en ook een nieuwe uitlaat erop laten zetten, aangezien deze eraf was gevallen. Nooit de indruk gehad dat ze meer rekenen dan nodig is. Ook kan je zien dat ze weten waar ze het over hebben.

• Bereikbaarheid

Vandaag de eerste keer mijn auto gebracht voor een kleine beurt. Goed en vriendelijk geholpen. Belt op als er iets ontdekt is wat gemaakt moet worden. In mijn geval 2 nieuwe banden. En de kosten vielen mee. Hij is niet duur. De volgende keer kom ik zeker hier terug.

Over Autobedrijf TVSAUTOS.NL

TVSAUTOS.NL Uw adres voor betaalbaar onderhoud of occasion TVSAUTOS.NL denkt met u mee over het onderhoud en reparatie aan uw auto zodat u betaalbaar en veilig blijft rijden. Het allround familie autobedrijf is inmiddels ruim 35 jaar gevestigd in Westervoort, Uiteraard met veel ervaring en deskundigheid en tevens een ruime kennis van zaken, Wij bieden tevens een wisselende voorraad occasions en vanuit onze eigen werkplaats voeren wij alle onderhoudswerkzaamheden en reparaties uit, Daarmee kunnen wij u snel en vakkundig weer op weg helpen! En de Koffie staat klaar..

Over Autoservice Totaal