Uitstekende garage

Wat een kwaliteit hier, kom hier al jaren en vind het prettig dat Marco nog een ouderwets goede monteur is. Hij neemt alle tijd om je probleem op een zo goed mogelijke manier op te lossen

Altijd goed

Al een aantal keren na volle tevredenheid goed en correct geholpen

Betrouwbaar en snel

TVS auto’s is een betrouwbare garage. Marco is altijd transparant en bereid om de beste oplossing te kiezen samen met de klant. Je komt nooit voor onverwachte kosten te staan. Je kan altijd terecht en je bent je auto niet langer kwijt dan nodig.

• Bereikbaarheid

In 1 woord gewoon een topper!

Je kan bij Marco altijd terecht. Niks is teveel gevraagd. Hij laat je weten wat er met je auto is, doet alles in overleg en zo kom je dus niet voor extra kosten te staan.

• Bereikbaarheid

Goede, snelle en betaalbare garage!

Op maandagochtend geen verlichting en werkende tellers meer op m'n dashboard...en een verwarming die inmiddels zo hard bromde dat m'n muziek harder zetten niet veel meer deed...en nu werkt alles weer zoals het zou moeten!

• Bereikbaarheid

Altijd overal en snel een betaalbare oplossing.

Staat altijd klaar voor vakkundig advies en snelle service, en zeer prijsconcurrerend.

• Bereikbaarheid

Prettige garage voor zeer goed en betaalbaar onderhoud

Altijd een fijn contact. Helpt graag en denkt goed mee. Onderhoud altijd netjes volgens afspraak en duidelijke communicatie. Komen hier al enige jaren voor het onderhoud en inmiddels ook 1x een auto aangeschaft bij TVS. Top!

• Bereikbaarheid

Super service, betrouwbaar en vriendelijk

Auto kapot , gebeld en gebracht .. startmotor kapot ..de volgende dag al was hij weer gemaakt. Super snelle service en werd vriendelijke te woord gestaan. Erg fijn .

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Zeer goeie service.

Kleine reparaties kunnen vaak snel tussendoor !! Denkt mee in oplossingen en heeft een goeie prijs kwaliteit verhouding.

• Bereikbaarheid

Eerlijke, hardwerkende garagehouder met goede service.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Garagehouder denkt met je mee, geeft goed advies en probeert je gelijk te helpen.

Goede snelle service

Goede service, voor apk en kleine beurt gegaan. Belde me of ik een grotere ingreep wilde laten doen, zodat ik niet onverwachtse kosten had. Top!

• Bereikbaarheid

Zeer deskundig en niet duur

Heb nu 2 beurten laten doen, APK, en ook een nieuwe uitlaat erop laten zetten, aangezien deze eraf was gevallen. Nooit de indruk gehad dat ze meer rekenen dan nodig is. Ook kan je zien dat ze weten waar ze het over hebben.

• Bereikbaarheid

Vandaag de eerste keer mijn auto gebracht voor een kleine beurt. Goed en vriendelijk geholpen. Belt op als er iets ontdekt is wat gemaakt moet worden. In mijn geval 2 nieuwe banden. En de kosten vielen mee. Hij is niet duur. De volgende keer kom ik zeker hier terug.

perfecte service

Klantgericht bedrijf, die goed werk afleverd en service voorop zet. Wij zijn al jaren naar volle tevredenheid klant

Ongekend

Al meerdere jaren zijn onze auto's en auto's van familie leden in onderhoud bij TVS auto's. Betere service dan in deze zaak kan je nergens krijgen.

Een heel fijne garage!

Ik ben heel tevreden met de service van dit bedrijf. De eigenaar denkt altijd mee en geeft persoonlijke aandacht. Afspraken worden nagekomen, geen verrassingen achteraf. Duidelijke uitleg over reparaties en kostenberekening. Zeer klantvriendelijk.

• Bereikbaarheid

Hij staat altijd voor je klaar

Vakantie geboekt en auto in de prak. Dankzij TVS Auto's toch nog op vakantie kunnen gaan met perfecte auto. Top.

Kundig en vriendelijk

Zeker aan te bevelen

• Bereikbaarheid

Gewoon goede service en klantgericht

• Bereikbaarheid

Super service en denkt met de klant mee

Super vakkundig en eerlijk advies. En klant gaat altijd voor alles.

Geweldig!!

Zeer klantgericht , meedenkend in het belang van de klant. De prijzen van reparaties e.d zijn prima. En dat- in mijn geval- al meer dan 30 jaar ! Zal iedereen dit bedrijf adviseren!

• Bereikbaarheid

Vriendelijke oprechte man met kennis.

Altijd een passende oplossing met een fantastische service. Absoluut een aanrader.

Altijd goed geholpen

• Bereikbaarheid

Snel, vriendelijk, duidelijk en goed advies, denkt goed mee en informeert tijdig wanneer er wat extra’s moet gebeuren

• Bereikbaarheid

Goed en professioneel autobedrijf.

Keuring wordt prima geregeld, mooie gespecificeerde factuur met wat er gedaan is, bij onverwachte vervanging wordt er contact opgenomen, word vriendelijk en professioneel geholpen, maar ook bijvoorbeeld tussendoor een accu vervangen word er snel hulp geboden. Een autobedrijf waarop je rekenen!

Over Autobedrijf TVSAUTOS.NL

TVSAUTOS.NL Uw adres voor betaalbaar onderhoud of occasion TVSAUTOS.NL denkt met u mee over het onderhoud en reparatie aan uw auto zodat u betaalbaar en veilig blijft rijden. Het allround familie autobedrijf is inmiddels ruim 35 jaar gevestigd in Westervoort, Uiteraard met veel ervaring en deskundigheid en tevens een ruime kennis van zaken, Wij bieden tevens een wisselende voorraad occasions en vanuit onze eigen werkplaats voeren wij alle onderhoudswerkzaamheden en reparaties uit, Daarmee kunnen wij u snel en vakkundig weer op weg helpen! En de Koffie staat klaar..

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.