Goede behandeling en ervaren mensen.

Een goed garagebedrijf en de afhandeling met koffie/thee en een presentje, een pluim dus. Wel zou ik aanraden om de standaardinvulling van de auto goed na te lopen omdat een panorama dak en getint glas niet aanwezig waren.

Zeer aangenaam en professioneel

Had een héél goed gevoel en de afhandeling was zeer vlot en bekwaam De auto gekocht en voelde zeer vertrouwd en veilig!!

De service van Zaat is geweldig!

Wij hebben zeer prettige ervaringen met Garage Zaat. Ze brengen hun uitgangspunten persoonlijke aandacht en kwaliteit echt in de praktijk. Ze bieden een zeer goede service en staan altijd voor ons klaar. Wij zijn vaste klant bij deze garage en bevelen Zaat dan ook iedereen aan!

Een perfecte 2 de hands auto gekocht.

Heb een 2 de hands auto gekocht, keurig geholpen, auto werd netjes thuis gebracht en de auto bevalt mij tot nu toe uitstekend!

Prima!

Klantvriendelijk geholpen aan een hele leuke auto!

Geweldige service en een net familie bedrijf

Op afstand een wagen gekocht, geheel naar wens afgehandelt. Zeker het vertrouwen waard om met deze familie zaken te doen.

Met een tien voor service

Ik ben een dame met een iets kleinere portemonee. Bij Garagebedrijf Zaat zag ik een autootjes dat me echt beviel. Toen ik de auto net had ging er iets niet helemaal goed en hij startte niet. Binnen een uur stond het bedrijf met een leenauto op de stoep. Mijn autootje werd keurig gemaakt, ondertussen werd ik goed op de hoogte gehouden. Super vriendelijk, betrouwbaar en professioneel. Ik kom weer terug!!

Professionaliteit ,Gastvrijheid , Service ,Kwaliteit staan hoog in het vaandel!!

We zijn al een aantal jaren vaste klant bij Garage Zaat. Het overtreffen van verwachtingen is bij hun geen uitzondering !! We staan er van te kijken hoe ze ondanks kleine team toch altijd weer voor je klaarstaan . Een mooi family bedrijf waar alles altijd netjes volgens afspraak verloopt. Laatst wilde de moter niet meer starten Jan was binnen nog geen 15 minuten ter plaatsen om ons weer op weg te helpen. Wat ons betreft een echte aanrader!!

No nonsense eerlijke garage met vaklui

Wij hebben meerdere auto’s bij Garage Zaat gekocht en hier prima ervaringen mee.

Snelle service zonder toestanden.

Weinig woorden, snelle reparatie. Transparant in werkwijze en eerlijk in oordeel.

een goede eerlijke garage

prettig en goed geholpen.

Vakmanschap op "eredivisieniveau".

Naar volle tevredenheid al meer dan vijfentwintig jaar klant bij Garage Zaat. Deskundig, zorgvuldig, betrouwbaar. Kan het iedereen aanbevelen.

Goede ervaring,prima advies en uitstekend geholpen bij de aankoop van een auto

Gewoon goed autobedrijf

Afspraken worden nagekomen, goede service.

• Bereikbaarheid

Zaat levert wat hij belooft.

Prettige en vriendelijke benadering.

Degelijk en betrouwbaar

Goede ervaring bij de aankoop van een passende auto. Reparaties prijs kwaliteit goed. Betrouwbaar advies bij onderhoudsbeurten.

Serieus, kwaliteit en eerlijk

Prima top auto gekocht en nog leuk kadootje gekregen. Een echt familiebedrijf en zeer goede informatie en service.

• Bereikbaarheid

Profesionele mensen die goed advies geven.

Ze luisteren naar je wensen en komen met een deskundig advies. Er wordt tijd voor je genomen.

Persoonlijk en betrouwbaar

Fijne mensen, fijn bedrijf.

Heel tevreden

Heel tevreden met Garagebedrijf Zaat. Snel en netjes geholpen!

• Bereikbaarheid

I bought a used car, and this car was bought back after 1 year.

I stayed 1 year at Nijmegen with my family. I needed a car. A friend of mine recommended Garage Zaat and it was perfect. Jan is very kind and trustful. I had no problem with the car. When I leave Nijmegen, Jan bought the car with a good price. Service was clear and perfect.

• Would you recommend us? Yes

nog steeds een zeer goede en prettige garage

Al jaren klant ( mijn vrouw ook ) nog steeds zeer tevreden. Daar denken ze nog met je mee. Persoonlijke behandeling van begin tot het eind. Niets dan lof M.v.g. Hans

• Bereikbaarheid

Geen poespas, duidelijk en snel!

Aanrader! Eerlijk en fijn contact. Laten zien wat ze doen.

Betrouwbaar

Ben als nieuwe klant nu al erg tevreden. Heb daar een andere auto gekocht en ben zeer tevreden. Ze beloven wat ze doen....dus erg tevreden.

Betrouwbaar

Vertrouwen is ontstaan gedurende de 15 jaren als klant van Garagebedrijf Zaat. Persoonlijke aandacht en geboden kwaliteit , In uiteenlopende situaties, heb ik ervaren.......! Meer dan ik in woorden kan uitdrukken.

Over Garagebedrijf Zaat

Hartelijk welkom bij Garage Zaat! Garage Zaat staat al ruim 25 jaar klaar voor al haar, veelal vaste, klanten uit het gebied Arnhem – Nijmegen. Persoonlijke aandacht en kwaliteit zijn belangrijkste uitgangspunten. De werkplaats is het hart van ons bedrijf. Deze werkplaats is voorzien van de nieuwste apparatuur en gekwalificeerde medewerkers. Er zijn drie monteurs aanwezig. Met plezier in het werk en als bagage een fiks pak ervaring heeft u de zekerheid dat er voor een acceptabel werkplaatstarief een ervaren monteur met uw auto bezig is. Zij zorgen ervoor dat uw auto weer 100% in orde komt.