Zeer tevreden over garage zaat.

Hallo, ik heb ik juni 2022 een auto gekocht bij garage zaat, mijn ervaring was dat ik zeer goed werd ontvangen, ik had een gesprek met Jan Zaat op zijn advies was het om een automatische geschakelde auto te nemen, i.v.m met mijn gezondheid. En natuurlijk een kopje koffie erbij. Toen wij de auto op gingen halen ,was de auto netjes schoon , en uiteraard een leuke attentie. Wij zijn zeer tevreden.

Vakbekwaam,meedenkend,betrouwbaar

Al 25jr. tevreden klant van garage Zaat. Alles gaat altijd in goed overleg, je komt nooit voor verrassingen te staan. Ze geven goed advies om iets wel of niet te laten doen en we hebben behulpzaamheid ervaren bij het zoeken naar een andere auto die voor ons gebruik geschikt is. Kortom TOP garage.

Alles duidelijk laten zien zelfs de auto op de brug gezet zodat ik van onderen kon kijken of alles in orde was.

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

Kopen zonder poespas

Je kan naar elke auto kijken. Bij interesse openen ze de auto om een kijkje te laten nemen. Indien je een proefrit wilt maken is dit geen probleem, ook voor meerdere auto's. Fijn zaken doen zonder dat er een verkoper constant in je nek aan het hijgen is. Een fijne garage met goede service en een goed gevoel na aankoop.

Hele goede service en goede kwaliteit occasisons

Super fijn bedrijf waarbij wij door de jaren heen de zoveelste keer een auto bij dit bedrijf hebben gekocht. En weer tevreden met de onlangs afgeleverde auto. Personeel zeer vriendelijk en bekwaam,

Goede ervaring

Tweedehands auto maand geleden gekocht bij Garagebedrijf Zaat. Auto was conform verwachting. Netjes afgeleverd en alles volgens afspraak verlopen. Mensen zijn vriendelijk en hulpvaardig.

Eerlijke en proffesionele service.

Al bijna 5 jaar een tevreden klant.

Familiebedrijf met goede service!

Kort geleden heb ik bij garagebedrijf Zaat een occasion gekocht. Toen ik de auto kocht kreeg ik te horen dat de distributieriem na een aantal km vervangen zou moeten worden, dus nog niet. Echter, toen de auto gereed werd gemaakt kwam Jan erachter dat deze ook na zoveel jaar vervangen zou moeten worden. Hij heeft dit alsnog voor me gedaan. Eerlijk en goed advies, ik zou deze garage zeker aanbevelen en ga hier graag terug voor de jaarlijkse check.

Betrouwbare garage met een eerlijk verhaal.

Al jaren onze vaste garage. Jan komt met een eerlijk verhaal en denkt goed mee. Legt bij een eventuele reparatie ook goed uit wat het probleem is. Goed en betrouwbaar advies en prettig contact.

Goede garage, fijne mensen, eerlijk geholpen

In de afgelopen 10 jaar verschillende auto's gekocht en in onderhoud gehad. Altijd fijn en deskundig geholpen. Jan denkt graag mee om reparaties betaalbaar te houden.

Heel slecht

Afspraak gemaakt om een auto te bekijken met het bericht dat ze pas om 11 uur open gaan om vervolgens op de heenweg te horen te krijgen dat de auto de zelfde dag voor openingstijd de auto gekocht te hebben

Een betrouwbaar, vriendelijk familiebedrijf. Dat meedenkt met de klant en waar nog service geboden wordt.

Goede service met vriendelijk personeel

Super blij met mijn peugot 108 die ik bij jullie heb gekocht.

Goede en eerlijke service

Altijd goed overleg over wat er moet gebeuren en eerlijk advies.

Duidelijk en eerlijk

Onderhoud top uitgevoerd.

Erg prettig

Hulpvaardig en eerlijk. Fijne auto.

Zeer plezierige en persoonlijke ervaring.

Goed geholpen bij de aanschaf van een andere auto. Er werd ruim de tijd voor ons genomen wat ook leuke gesprekken opleverde. Daarnaast goede service gehad bij het ophalen van de "nieuwe" en inleveren van de oude auto. Als kers op de taart nog een leuke attentie gekregen voor onze zoon die daar weer heel blij mee is.

Goede ervaring

Een bedrijf op menselijk maat, met een zeer professioneel aanpak.Als klant,ik krijg de steun en advies die nodig was om een auto te kiezen die correspondeert met mijn criterias…!Een goede en betrouwbare familie bedrijf .

Gemoedelijke sfeer en prima geholpen

We kwamen eigenlijk voor een bepaalde auto kijken maar vielen voor een andere. Na uitleg mochten we even een proefritje maken en nadien waren we tot aankoop overgegaan. Een weekje later konden we de auto ophalen, de auto was lekker fris gepoetst en konden we na de administratieve handelingen op weg naar huis.

Prettige en betrouwbare ervaring

De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze denken met je mee en voelen erg betrouwbaar aan. De service is snel en alles wordt besproken. Je krijgt zelfs een mooie kaartje ter herinnering van jou APK. Kortom éénn van de fijnere garages waar ik de auto heb gekocht en blijft terug brengen voor service en onderhoud.

Duidelijk

Er word de tijd voor genomen, om een goede auto te verkopen

Niks op aan te merken!

Onze occasion daar gekocht. Vriendelijke mensen en vlotte afhandeling . We zijn tevreden en hebben vertrouwen in dit familiebedrijf.

Vakmannen en vriendelijk

Nieuwe banden gekocht voor een goede prijs en zeer goede kwaliteit En ook nog de remblokken vervangen Super goede service

Prima geholpen .

Zijn altijd berijd om even naar je auto te kijken als er iets mee is. Voor zover ik weet eerlijke mensen.

Over Garagebedrijf Zaat

Hartelijk welkom bij Garage Zaat! Garage Zaat staat al ruim 25 jaar klaar voor al haar, veelal vaste, klanten uit het gebied Arnhem – Nijmegen. Persoonlijke aandacht en kwaliteit zijn belangrijkste uitgangspunten. De werkplaats is het hart van ons bedrijf. Deze werkplaats is voorzien van de nieuwste apparatuur en gekwalificeerde medewerkers. Er zijn drie monteurs aanwezig. Met plezier in het werk en als bagage een fiks pak ervaring heeft u de zekerheid dat er voor een acceptabel werkplaatstarief een ervaren monteur met uw auto bezig is. Zij zorgen ervoor dat uw auto weer 100% in orde komt.