Als altijd uitstekend, klantgericht en onmisbaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Zo moest het bij elk garage bedrijf zijn.

Na het zien van een mooie Mercedes a op de website maar is gaan bellen, dit voelde gelijk goed , de verkoper aan de lijn gaf een vertrouwd gevoel. Dan twee dagen later maar 200 km rijden of het gevoel ook klopt ( en dat deed het ) Na een fijne onderhandeling binnen een uur beslissing genomen en de krabbel gezet.

Prima garage.

Prima garage, goede service en zeer klantvriendelijk.

• Showroom N.v.t.

Goed en snel

We belden, konden meteen langskomen en de volgende dag was het geregeld: 2 nieuwe nummerplaten.

Prima garage

Reparatie goed uitgevoerd en goede adviezen gekregen, voor de verdere reparaties. De auto rijdt een stuk beter.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen en uitstekende service.

Klantvriendelijke afhandeling bij een APK keuring. Hiervoor kan ik niet terecht bij mijn eigen Tesla garage, waar ik week eerder was voor terugroep actie en onderhoud. Maar bij vakgarage Rietmeyer weer eens een 'klant is koning' ervaring. Normaal doen we auto voor de APK weg, dus weinig ervaring met dit ritueel. Maar door Covid periode en het uitblijven van een mooie opvolger heb ik besloten nog even te wachten met aanschaf. Bij aankomst meteen fijn ontvangen. Gezellig een informeel praatje met koffie, daarna duidelijke uitleg gekregen over de APK keuring. Tijdens het wachten loop je wat rond en was verbaasd over het ruime aanbod in de fraaie showroom. Helaas viel de keuringsmeester in de inspectie, dus moest auto voor de steekproef achterlaten en kreeg leenauto mee. Prima behandeling.

Alles perfect geregeld

• Faciliteiten wachtruimte

Gastvrij, open en volwassen zaken doen zonder gelul.

Toffe jonge verkoper die meedenkt en helpt. Rick was open, gastvrij en we hadden vanaf moment 1 een goede gezonde koop/ verkoop verhouding waarbij er met open blik zaken kon worden gedaan. Zeker een aanrader, ik heb er graag 2 uur rijden voor over om met hun ook in de toekomst wederom zaken te doen.

Uitstekend.

Onze auto kreeg zijn eerste APK keuring en een beurt. Was weer uitstekend gedaan zoals wij gewend zijn!

• Showroom N.v.t.

Prima garage

Nieuwe auto gekocht oude ingeruild alles prima verlopen zoals afgesproken.

• Faciliteiten wachtruimte

Een prettige en klantvriendelijke ervaring!

In juni een occasion gekocht bij Vakgarage Rietmeyer. Samen tot een goede prijs gekomen en de auto is volgens afspraak geleverd. Er bleken later nog een aantal kleine reparaties noordzakelijk (lampje en motortje tankklep), welke Vakgarage Ritemeyer volledig voor hun rekening genomen heeft. Bijzonder prettig om hier een occasion te kopen. Wij komen in de toekomst zeker terug!

Super!!

We werden goed ontvangen en in/voorgelicht over de auto die we zagen en dat terwijl we helemaal geen afspraak hadden gemaakt. Leuk, vriendelijk personeel. Mooi bedrijf qua uitstraling.

• Faciliteiten wachtruimte

Ons ervaring was super. Rick heeft ons goed geholpen en we hebben der een mooie auto mogen kopen. Rick ga zo door! Groetjes, Dave en Manon.

Keurige service

Mooie garage, keurige service en aardig personeel!!

Uitstekend!

We zijn zeer vriendelijk geholpen en.ook de inruilwaarde voldeed aan onze wens. De aftersales vragen waren ook geen enkel bezwaar en zijn naar wens uitgevoerd.

Eerlijk en transparant

Fijne showroom met prachtige auto’s en een goede sfeer. Rick is een jonge, slimme en vriendelijke verkoper. Goede communicatie. Klein misverstand wordt net zo makkelijk weer opgelost. Gekochte auto ook helemaal niks op aan te merken.

Perfecte garage

Ik heb een mooie VW Tiguan 2.0 tsi 4motion Rietmeyer gekocht. We waren het namelijk snel met elkaar over de prijs eens. Er waren een paar dingen zoals banden en remblokken die vervangen moesten worden en dit is allemaal netjes gebeurd. Nogmaals bedankt Rick!

Zoals het hoort

Ik kom nu een aantal jaar bij Rietmeijer met twee auto’s. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en keurig gebeld voordat er iets vervangen moet worden tijdens de APK. APK prijzen vallen altijd mee :)

Dank je wel voor deze mooie woorden. Team Vakgarage Rietmeyer

Aardig personeel, afhandeling verliep vreemd

Het personeel was zeer vriendelijk. De afhandeling is erg vreemd verlopen. Ik zou op een donderdagmiddag mijn auto ophalen. Ik kreeg een paar uur van te voren een belletje dat de auto nog niet klaar was en het een dag later zou worden. Dat is dan wel een teleurstelling maar geen ramp. Op de vrijdag dat ik de auto kocht was de tweede sleutel en het onderhoudsboekje niet aanwezig. Die zou ik de volgende woensdag per post ontvangen. Een aantal weken later had ik ze nog niet en moesten we langskomen bij de garage om het op te halen. Het onderhoudsboekje was er niet dus die heb ik nu nog steeds niet. We hadden ook een afspraak gemaakt over dat ik een halve tank ongeveer zou krijgen bij de koop van de auto. Ik reed weg in de auto na de koop en er begon gelijk iets te piepen en een lichtje te branden want de tank was helemaal op. Dit was niet volgens afspraak en überhaupt niet zo netjes. Vervolgens hierover gebeld en we zouden met het bonnetje mogen langskomen en het volledige bedrag van de tankbeurt terug krijgen. Dit was bijna €50. Uiteindelijk €20 terug gekregen..

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Mevr Roskam, We zijn een beetje verbaasd over uw review. I.V.M drukte bij onze poetser werd de aflevering inderdaad een dagje later, Maar we willen de auto netjes aan de klanten afleveren. Wij hebben de Fiat 500 die we aan u verkocht hebben ingeruild en de vorige eigenaar was vergeten het onderhoudsboekje en 2e sleutel mee te nemen en zou dit naar ons opsturen. Het onderhoudsboekje is ze kwijtgeraakt en daarom hebben wij de distributieriem voor de aflevering uit voorzorg vervangen. Toen wij de reservesleutel ontvangen hadden heb ik u meteen gebeld en gezegd dat u deze kon komen ophalen en dat u een vergoeding zou krijgen voor de brandstof. Helaas heb ik geen bonnetje gekregen van Dhr Loggie die de sleutel kwam ophalen. De tankinhoud van een Fiat 500 is 35 Liter dus ik denk dat ik dan met € 20,- aardig goed zit voor een halve tank. Dhr Loggie vertelde ons dat u heel blij bent met de auto dus vandaar dat wij nogal verbaasd zijn. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Rietmeyer

Goede garage

Goeie service en vakkundig me auto rijd weer fantastisch

Bedankt voor de mooie review. Team Vakgarage Rietmeyer

Heb daar 3 maanden geleden een tucson gekocht .heel goed geholpen alle afspraken komen ze na als je wat heb hoe klein dan ook je word gelijk geholpen echt een warme douche voor deze gerage Toppers!!!!

Vriendelijk geholpen

Wij konden op zondag terecht. Deal gemaakt voor een eerlijke prijs en goeie garantie voorwaarden. De auto bevalt tot nu toe goed!

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de goede recensie . Veel plezier met de auto.

correct

Altijd prettig geholpen, ook nu weer!!!!!!!!!

een leuke vakgarage

wij zijn zeer tevreden

Goede en vakkundige service

Ik ben een trouwe klant.