Positief

Perfect!

ik ben super tevreden

Als mijn auto wordt opgehaald en teruggebracht en mijn vaste monteur overhandigt mijn sleutel en papieren met een desinfectans doekje, die ik zelf al bij me had, was het wel op afstand even lachen, ik vervolg mijn vaders onderhoud voor ooit zijn auto, jullie zijn een topteam, blijf gezond!!!!!!!!!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Gewoon goed en de tijd voor je nemen voor je mooie auto die je wil kopen

Een warm goede ontvangst van a t/z en een goed deskundig advies door Rick wat een top gozer hij wil alles in de puntjes verzorgd hebben voor de klant een dikke tien .

Vriendelijk en behulpzaam

Een aanrader voor iedereen. Vriendelijk, behulpzaam en een goede vakkennis. Mocht ik toch opnieuw opzoek gaan naar een auto, staan ze zeker weer op mijn lijstje.

Onderhoud

Top garage uitstekende service incl leenauto.

Prettig en vakkundig

Vlot kunnen afspreken en naar tevredenheid geholpen.

Snel en klantvriendelijk

Snel afspraak kunnen maken. Snelle uitvoering van reparatie. Gaven mogelijkheid tot kopen goedkopere versie onderdelen.

Bijzonder prettige ervaring

Zie boven

• Faciliteiten wachtruimte

Goede ruil gedaan tot heden

De aygo bevalt goed

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Zeer deskundig en uitstekende service

Ik had al jaren problemen met mijn elektrische stuurbekrachtiging. Veel garages geraadpleegd die allemaal een complete vervanging adviseerden (heel kostbaar). Dankzij hun ervaring met Daihatsu verhielpen ze het probleem door de elektromotor te reinigen (enorme kosten besparing). En passant verwijderden ze nog gratis twee deuken in beide (plastic) bumpers. Al met al, snelle en uitstekende service, deskundig en betrouwbaar en vriendelijk en behulpzaam personeel!

Uitstekende service👍

Staan altijd voor je klaar en proberen je zo snel mogelijk te helpen. Goede kwaliteit/service.

Snel en dankbaar werk!

Een super bedrijf.

Kom al jaren bij deze garage en ben zeer tevreden. Fijne behandeling en schappelijke prijzen.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn auto was totallos verklaard heb bij Vakgarage Rietmeyer een leenauto gekregen toen ik moest wachten op mijn nieuwe auto die zij ook binnen 2 weken hebben ween te vinden. Hierdoor heb ik nooit zonder auto gezeten en hebben zij mij altijd vriendelijk en snel geholpen.

Hij is weer als nieuw!

Onze C1 was toe aan een grote beurt / APK en we brachten we hem naar Vakgarage Rietmeyer, op basis van eerdere goede ervaringen. Ook dit keer werden we niet teleurgesteld: we werden keurig gebeld over de ingrepen en een kostenraming daarvan en toen we hem kwamen ophalen zei de monteur: hij is weer als nieuw! Toen we op de auto afliepen zagen we dat hij blonk als een nieuwe auto en toen we instapten rook hij heerlijk fris. Van binnen en buiten schoongemaakt! Dat was echt een verrassing. Hij loopt weer als een zonnetje en kan weer 15.000 km mee.

Behulpzaam en oplossingsgericht

Zijn behulpzaam en oplossingsgericht. Komen bijna alle afspraken na. Zouden alleen de werk bon via de mail toesturen als bewijs van vervangende onderdelen en deze tot nog toe niet gehad

Snel en vakkundig

Vriendelijk ontvangen, was snel klaar APK en onderh. beurt en vragen die ik had werden geduldig beantwoord.

• Faciliteiten wachtruimte

Keurig bedrijf goede service !

Onze bedrijfswagens en privé auto.s in onderhoud bij rietmeyer. Goede service altijd top !

• Faciliteiten wachtruimte

Snel en vakkundig geholpen.

Geweldige service!

Wij zijn erg goed geholpen bij de aankoop van onze auto. Verkoper Rick kon ons alle benodigde informatie verstrekken. Het is duidelijk te zien dat deze jongen enorm veel passie heeft voor auto's en weet waar hij over praat. Daarom willen wij hem hier nog even extra in het zonnetje zetten. De garage is daarnaast goed verzorgd, wij hebben geen negatieve punten! Kortom, Vakgarage Rietmeyer is zeker een aanrader!

perfecte service

Van de week een Ford Focus coupe cabrio gekocht bij rietmeyer. Super nette auto en hele goeie prijs. afleverbeurt ook heel netjes gedaan nieuwe remschijven en blokken en nieuwe banden voor erop gekregen omdat het er aan zat te komen en ze wouden hem goed afteveren top. ook hele goede inruilprijs gekregen voor me oude auto. verder bij aankomst thuis ging het dak niet open dus ik gebeld en werdt meteen proffecioneel geholpen en alle stappen doornomen en wat bleek ik was zelf vergeten het scherm uit te klappen in de kofferbak wat ter beveiliging is. mij fout maar toen ging het dak wel open echt netjes dat ze ff de tijd voor me namen. auto rijdt ook super en alles werkt zoals het hoort. als ik over een paar jaar weer een andere auto moet wordt het zeker weten weer een ford bij rietmeyer vandaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Prachtige wagen, top afgeleverd, prettige service. goede prijs

Wij hebben bij Rietmeyer een 6 jaar oude Audi cabrio A5 gekocht. Het was op autoscout een van de betere aanbiedingen. De service was uitstekend en de auto werd afgeleverd alsof hij uit de fabriek kwam (weet niet hoe ze dat doen). Men nam zelf de moeite een Nederlandse handleiding te bestellen (Duitse import auto). De Garage zelf weinig poespas maar dat betaal je dus ook niet ;-)) Gewoon een dikke tien!