uitstekendautobedrijf

zeer goed geholpen door het personeel als er iets niet goed was aan de auto bellen ze eerst om te vragen of dat ok is dat het gemaakt wordt

Goed houden zo. Filiaal in krimpen 👍🏻 Is goed gedaan

Prima zo 👍🏻

prima alles volgens afspraak

volgens afspraak, telefonisch contact gehad dat auto klaar was.

Goede ervaring

Duidelijk taal, werd goed uitgelegd wat er met de auto moest gebeuren.

Uitmuntend

Heb je pech met je auto...wordt accuraat service geboden.

goed geholpen

goede service alles word goed uitgelegd

• Faciliteiten wachtruimte

Prima communicatie, meedenkend, behulpzaam. Kortom 5 sterren. Klasse Martijn!

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige service en zeer vakbekwaam

Ik kwam op een langs voor een probleem met mijn accu die constant leeg liep (welke pas 2+ jaar oud was). Deze heb ik er bij een andere garage in laten zetten 2+ jaar geleden (voor de volle mep). Gelukkig had de vakgarage een leenauto voor mij aangezien ik vervoer nodig had voor mijn werk. Hier zijn geen kosten voor gerekend. Mijn schoonvader en ik dachten dat aan lekstroom, want een accu kan niet stuk zijn na 2 jaar zou je zeggen. Dit was dus wel het geval. De monteur had geconstateerd dat er een flutmerk accu was gebruikt door de andere garage. Ik ben van te voren gebeld met de vraag of ik akkoord ging met de oplossing/prijs. Uiteindelijk werkt mijn auto weer naar behoren en tot nu toe geen problemen meer ondervonden. Ik ben zeer tevreden en zou deze garage zeker aanbevelen. Topservice en topkwaliteit!

goedcorrect geholpen

correcte aandacht en goede bediening.

• Faciliteiten wachtruimte

Na aankoop toch na een paar maanden, binnen de garantietermijn, een klein defect

De verkoper Sander hoort mij aan, hij weet nog wie ik ben en om welke auto het gaat. Hij heeft direct advies, en mijn voorstel om de volgende dag om 08.00 voor de deur te staan vindt hij prima. ’s ochtends om 07.50 uur is zijn broer Martijn al aanwezig. Dat is de technische man. Met een oor onder de motorkap heeft hij drie mogelijke oorzaken voor de brandende lampjes op het dashboard. De computer geeft hem gelijk. Bestelling materialen wordt geplaatst en na een kopje koffie is de zaak alweer bijna gerepareerd. Open en eerlijke conversatie over leven en werk tijdens de reparatie. De broers Blok, door vader gepokt en gemazeld in de branche: ik raad u hen zeker aan: betrouwbaar, concreet, klantgericht en vaklui. Een bedrijf waar je graag terug komt ! Zelfs voor een reparatie...

• Locatie N.v.t.

Uitstekende en eerlijke service

Begin november mijn vorige auto ingeruild voor een andere auto bij Vakgarange Blok. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe auto en de service. Geen gelikte salestijgers zoals bij zoveel andere die alleen maar willen verkopen, maar een betrouwbare Vakgarage waar je op aan kunt en die altijd voor je klaarstaan met een eerlijk en goed verhaal en dat ook uitdragen. Ik kan iedereen aanraden hier een andere auto te kopen.

Service en afhandeling top

Onlangs een occasion aangeschaft. Alles van de proefrit tot het uiteindelijk halen van de auto is goed geregeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Onderweg naar vakantie is mijn motorblok van m’n auto vast gelopen. De auto is vanuit het buitenland getransporteerd naar Vakgarage Blok in Krimpen aan den IJssel. De medewerkers van garage Blok hebben alles duidelijk vermeld en geregeld van A tot Z en ze hebben mij heel erg goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Er is een ander motorblok in de auto gemonteerd. Na dat de motor gemonteerd was en werkte gaf de motor een storing aan, na lang zoeken waar het probleem vandaan kwam is het onderdeel vervangen wat vermoedelijk de storing gaf. De medewerkers van Vakgarage Blok sturen je niet zomaar weg, wat ik heel erg waardeer! De medewerkers zoeken net zo lang naar het probleem tot dat ze het probleem gevonden hebben. Heb netjes een leen auto gekregen echt top service van de garage. De auto rijd nu heel veel beter dan voorheen. Echt een aanrader! Top bedrijf gaat zo door!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede service

ik hier een mooie auto gekocht die mij uitstekend bevalt. Na de koop ben ik nog tegen wat kleine problemen aangelopen (met de banden). Maar dat is keurig en naar tevredenheid opgelost.

Deskundig

Klantvriendelijk en behulpzaam

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer dienstverlenend, altijd bereid om de klant te helpen in een prettige sfeer.

Ik ben zeer prettig geholpen bij Vakgarage Blok. De medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en houden rekening met de wensen van de klant.

super

Super geholpen

Prima geholpen

Prettige garage en medewerkers. Goed geadviseerd en prima service.

helemaal top !!!!

zeer prettige behandeling, heel klantvriendelijk, gelijk al goede indruk en komt allemaal zeer betrouwbaar en vakkundig over.

Blij met garage Blok!

De gebroeders Blok en collega's hebben verstand van zaken, denken graag mee en leveren ouderwetse service.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige garage waar je nog jaren klant van gaat zijn.

Bij vakgarage Blok voel je je als klant echt serieus genomen. Het juiste passende advies wordt gegeven waardoor je met veel plezier je kilometers gaat rijden. Niet alleen het advies is juist, de service daaromheen is ook erg goed. Ik ben al jaren tevreden klant: ga nooit meer ergens anders heen👍🏻.

Perfect geholpen

Keurig

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede, klantvriendelijke, eerlijke en duidelijke ervaring.

Klantvriendelijk en denkt met je mee!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer vriendelijke en professionele service. Met name oplossing voor mijn abs probleem is zeer op prijs gesteld.

Van der Giessenweg 15 2921LP Krimpen aan den ijssel