Vriendelijke en eerlijke service

Ik ben erg tevreden over de service

Betrouwbaar, deskundig en meedenkend

September jl. zijn wij afgereisd naar Vakgarage Blok voor de bezichtiging van een Lexus NX 300h President Line. Het was liefde op het eerste gezicht! Helaas bleek deze droomauto niet geschikt voor een trekhaak en viel ons plan in duigen. Ruben van Dijke, bleek niet alleen deskundig, maar ook een sympathieke en vooral proactieve ondernemer. Hij zag onze teleurstelling en vroeg ons of wij geduld hadden en hem in de gelegenheid wilden stellen om voor ons op zoek te gaan naar een soortgelijke auto, maar dan geschikt voor een trekhaak. Tijdens zijn zoektocht heeft hij ons regelmatig op de hoogte gehouden. Heel betrokken en prettig. Ons geduld werd beloond! Ruben vond in korte tijd eenzelfde auto in precies dezelfde kleur en uitvoering in Frankrijk en dit keer wel geschikt voor een trekhaak. Door groot wederzijds vertrouwen zijn wij op basis van foto’s akkoord gegaan met de koop. Gisteren mochten wij de auto ophalen. De auto stond spic en span klaar. Na een grondige uitleg van Ruben, hebben wij onze eerste rit naar huis gereden. Met veel plezier en trots. Wij zijn zeer blij en dankbaar dat Ruben van Dijke zoveel moeite heeft genomen om onze droomauto te vinden. Ga met een gerust hart naar Vakgarage Blok! Je zult zeker niet worden teleurgesteld!

• Faciliteiten wachtruimte

Ouderwets goede service door een jong team

Afgelopen maand heb ik mijn 4 jaar oude Opel Corsa ingeruild voor een jong gebruikt nieuw type Corsa. Tijdens de gesprekken ben ik heel plezierig geholpen en hebben wij een voor beide partijen goede deal gesloten. Nu rijd ik blij rond in mijn nieuwe wagen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke gastheer met oog voor de wensen van de cliënt. Goede kwaliteit auto. Goede service. Het door mij aangekochte voertuig betrof een importauto. Het Rdw en de belastingdienst liet wat langer op zich wachten, waardoor het voertuig niet gelijk kon worden overgezet op mijn naam. Daarnaast had ik mijn auto al verkocht. Ik had dus geen vervoer om naar mijn werk te gaan. Via Vakgarage Blok kon ik kosteloos tijdelijk gebruik maken van een goede leenauto. Dat was dus prima geregeld. De aangekochte auto werd daarna prima afgeleverd. Schoon, netjes en gepoetst.

Betrouwbaar bedrijf, goede service

Heb een auto gekocht bij vakgarage Blok welke na aankoop een storing aangaf. Dit is, ondanks dat ik geen garantie had, kosteloos opgelost en in de tussentijd heb ik een leenauto gekregen. Fantastische service en ze zeggen wat ze doen, erg betrouwbaar!

Uitgebreid geholpen!

Vorige week uitgebreid voorgelicht over de elektrische Renault Zoe. Alle ins and outs van elektrisch rijden kwamen aan. En dat terwijl ik me enkel kwam oriënteren. Geholpen door Ruben. Hij denkt uitstekend mee met de klants situatie en pluist allerlei zaken uit om de kleine vraagtekens weg te werken. Uiteindelijk dus weggegaan met een prachtige occasion (waar hij zelf nog steeds hartjes van in zn ogen kreeg ;p!) l. Betrouwbare en eerlijke garage dus!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed autobedrijf vanwege prettig contact met motto afspraak is afspraak

Erg prettig geholpen bij de aankoop van een andere auto. Bij het afleveringsklaar maken van de auto ook steeds netjes op de hoogte gehouden van de vorotgang en ontwikkeling. Alle voldeed aan de verwachtingen.

• Faciliteiten wachtruimte

service super vriendelijke mensen mooie auto's

Wel vind ik het jammer dat als je een auto koop dat hij pas ingevoerd wordt als hij verkocht is. Dan duurt het ongeveer bijna twee weken voor ons zou dat sneller mogen. Zodat de auto's klaar staan als je komt kopen dat het niet zo lang duurt. Zij doen dat omdat klanten graag het nieuwste kenteken willen maar ik denk dan wat maakt het uit er worden per dag honderden kentekens uitgegeven maar goed. Verder heel mooie auto's vriendelijke mensen, ze nemen de tijd voor je. En de aflevering was super goed geregeld met alles erop en eraan. Zeker de moeite waard om daar te kijken en te kopen

• Faciliteiten wachtruimte

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Deze ondernemende ondernemers zijn deskundig, zeer hulpvaardig en uiterst klantvriendelijk en servicegericht. Een aanbeveling om een goede en betrouwbare occasion te kopen en te laten onderhouden. Bijzonder onderscheidend t.o.v. andere bedrijven?

Enorm vriendelijk!

Servise was erg goed, ondanks de grote afstand.

Zakelijk en correct

na mij eerste telefoontje werd er snel en accuraat gehandeld en elke vraag werd correct beantwoord. Zo zie je dat je beter een handelaar in auto.s die hun bedrijf met een kleine overhead en dus een kleinere marge iets moet gunnen

• Service N.v.t.

zeer prettige bediening

De aankoop was precies wat we zochten, de inruil van onze auto was ook OK.

• Faciliteiten wachtruimte

denk dat mijn volgende auto weer bij blok zal zijn!

wat een ongelooflijke aardige fijne mensen zijn dit,super behulpzaam.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekend geholpen met de aanschaf van een auto

Wij zijn uitstekend geholpen met de aanschaf van een auto. Hartelijke ontvangst, goede afspraken en goede afhandeling.

Snel en vakkundig

Probleem na montage nieuwe banden, trillingen in de auto. Na opnieuw balanceren trillingen niet weg. Banden gedemonteerd en retour naar leverancier voor controle. Uiteindelijk door Blok het probleem opgelost door gewoon logisch nadenken en ouderwets vakmanschap. Dank hiervoor.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk,gastvrij,een nette inruilwaarde en goede service

Toppie

Goede ontvangst en keurig geholpen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

PRETTIGE ERVARING

ik ben nergens toe verplicht !!!

Super mannen.

Vanaf het eerste contact per mail, de daarop volgende telefoongesprekken tot aan de aflevering als zeer goed en prettig ervaren.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service, en super vriendelijk personeel.

Snel en prettig geholpen

Even gebeld over accu problemen met de auto. Kon meteen langskomen en snel, prettig en vriendelijk geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne nette snel en secuur werkende mensen!

• Faciliteiten wachtruimte

Perfecte service en vriendelijke behandeling.

Zie boven

• Faciliteiten wachtruimte

zoals altijd volgens afspraak geholpen

Netjes geholpen zoals altijd

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen door de monteur.