Perfecte Eerlijke Garage

Zeer Klant vriendelijke Service.....Vooral belangrijk...Zij werken GOED en tegen Redelijke prijs......De klant word goed te woord gestaan en op de hoogte gehouden indien er iets extra gedaan moet worden....Hun advies is eerlijk en duidelijk......Mijn ervaring met deze garage is Zeer goed....in vergelijking met sommige merk garages waar ik gewoon op gelicht ben.....en ook Nooit meer kom......Voor mij Garage Kramer....Met Dank aan Mo.......Echte AANRADER....

• Showroom N.v.t.

Top Garage

Eerlijke garage reparaties worden duidelijk uitgelegd met een redelijke prijs.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke en eerlijke vakgarage.

Vriendelijke en bovenal eerlijke garage. Ik liet een distributieriem + einddemper vervangen van mijn Peugeot 206. later op de dag werd ik gebeld dat de auto klaar was en er een meevaller bleek, de einddemper was niet lek, er was alleen de klem tussen de pijp en einddemper losgekomen. de klem is weer vastgezet en goed dicht gekit vervolgens en de rekening ging met bijna 100 euro omlaag hierdoor op een rekening die toch al niet hoog was als je kijkt naar wat er gerepareerd werd.

• Showroom

Vriendelijke vakmensen