Wat een stelletje ongeregeld daar!!!

Had al 3 weken geleden een afspraak om me homokineten links en rechts te vervangen....14-07-2021 Ze vragen nog met of zonder abs ik zeg nog zonder abs want het is een auto uit '96.... 2 weken terug een afspraak staan....14-07-2021 - Gaat niet door ze staan in back-order - "We kennen wel je bougies en je olie verversen".... "Bel vd week even of ze binnen zijn" Vorige week bellen naar ze: "Ja ze zijn binnen!" 20-07-2021 Vandaag 29-08-2021: "Nee, k gooi em ff op de brug om te kijken welke eronder moeten".... - Wtf zijn dit voor prutsers dat hadden jullie ook vorige week kennen doen, ja toch!!!!! En wat denk je... tuurlijk hebben ze met abs besteld terwijl me wagen al op hun brug was geweest!!! Nu maandag weer een afspraak staan .... Letterlijk fucking 2 homokineten vervangen!!!! Door deze mongolen ga je twijfelen om zelf een brug te kopen en gereedschap...tis letterlijk 1 uur werk (een uur is nog lang zelfs!!!) Ik zou deze mannen niet aanbevelen wat een prutsers zeg hopeloze boel man man man kansloos dit!!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Het zat de monteur tegen maar hij heeft woord gehouden

Goeie ervaring, er waren wat complicaties maar met bloed laten,zweet en tranen heeft monteur Richard heeft het toch allemaal keurig netjes op tijd opgelost!!! +Zelfs als het erg tegenzit geven ze niet op. +Goede communicatie. +Professionele werkplaats. +Kundige monteur (Richard). +Logische prijzen. +Afspraak is afspraak.

Netjes opgelost

Ik had een afspraak in begin juli een afspraak, die afspraak is 4x verplaatst ivm. Beayellen van onderdelen... maar eind goed al goed ze hebben het wel netjes opgelost en excuses aangeboden dus doe ik gewoon nog even netjes een positieve review achterlaten. + Professionele werkplaats + Goede service + Kundige monteurs + Goede prijzen (Niet zo als de meeste afleggers de hoofdprijs vragen). - alleen de specificatie wanneer ze aan je auto gaan beginnen en wanneer die klaar is mag wel iets verbeterd worden. (Ik wacht liever tot het gebeurd is).

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn auto had kleine schade, en ik ben erg vriendelijk geholpen. De kosten heeft Vakgarage gedekt, er werd niet moeilijk over gedaan. De verkoper was erg vriendelijk, en zeer netjes. Mijn volgende auto ga ik zeker bij Vakgarage kopen. Nogmaals ik ben zeer tevreden over hoe alles is gelopen! De verkoper Dennis ben ik zeer dankbaar!