• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat de koppeling van onze Atos na 17 jaar het liet afweten, waren we toe aan een andere vooral jongere auto. Bij Bartelen werd de koppeling provisorisch gerepareerd zonder kosten, zodat de I10 gereed gemaakt werd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service vriendelijk en goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands auto gekocht zonder er in gereden te hebben! Ik had maximaal vertrouwen in de aanwezige monteur. En inderdaad een perfecte occasion. Bij aflevering geheel nagezien en alle filters enz enz vervangen bij de grote beurt en APK. Afgelopen week getest in de Belgische ardennen !!!! en ik ben nog steeds zeer tevreden.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de vraag of ik U bedrijf bij anderen aanbeveel moet ik een keus maken(nee) maar heeft niets met het bedrijf te maken, ik maak voor geen enkel bedrijf reclame!!!

Bedankt voor het invullen, gelukkig dat u wel tevreden bent over de nieuwe auto en ons als dealer! :-) Met vriendelijke groet, Macy Bartelen

2 sterren: slechter dan verwacht

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima ontvangst een ervaren verkoper die inhoudelijk helaas technisch niet de meest ontwikkelde is.De auto heeft nogal wat gebreken en de verwachting is dat we niet al te veel plezier gaan beleven aan ons mooie autootje.

Bedankt voor het invullen van de Enquête! Helaas hebben wij nog niets hiervan vernomen. mochten jullie nog vragen hebben over de fiat punto, kunt u ons telefonisch benaderen of even langskomen. Met vriendelijke groet, Macy Bartelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact en deskundige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, betrouwbare mensen. Een goed gevoel vanaf het begin!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na eerdere ervaring (9jaar geleden) een hyundai gekocht bij Bartelen ben ik nu verbaast dat de klantvriendelijkheid,\r\nService en uitstraling nog naar een hoger niveau gebracht is gewoon top!!\r\nNieuwe I10 rijd geweldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare garage en merk met klantvriendelijk personeel en goede service. Vandaar deze Hyundai wederom gekocht bij vakgarage Bartelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste eigen auto gekocht, vriendelijk en goed geholpen. Auto werd gelijk gereed gemaakt & zelfs een fles wijn ontvangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en gedegen verkoper, die met ons meedacht\r\nen goede informatie gaf over de Hyundai I20.\r\nZijn tevreden en bevelen Vakgarage Bartelen van harte aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alleen maar Complimenten voor team Bartelen, bij binnenkomst voel je je enorm welkom. Bakje koffie.. ik had een leuke occasion gezien. Ze haalde de auto uit de showroom zodat ik meteen kon proefrijden.bij het onderhandelen was Renz meedenkend en kon ik keuze maken uit verschillende pakketten. Ook laat de eigenaar zichzelf zien en is meedenkend! Diezelfde week kon ik de auto al ophalen en stond te blinken als een spiegeltje. Leuk bloementje en een foto, wat wil je nog meer.. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was geen slechte ervaring maar helemaal tevreden was ik ook niet. Tijdens de onderhandelingen moest er veel van mijn kant worden toegelegd en kwam er weinig vanuit het bedrijf. De kleinigheden die een aankoop net wat leuker maken (bijvoorbeeld een halfvolle tank +/- 15 euro) waarmee ik in ieder geval thuis kon komen, kon er niet vanaf. Of als er wordt gezegd: hij wordt gepoetst, dat er dan nog zand tussen de deuren en banken ligt. Daarnaast lijkt de auto zelf in goede staat wat mij uiteindelijk tot de aankoop heeft aangezet. Nogmaals, het was zeker niet slecht, maar het kon beter om het tot een prettigere verkoop te maken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst nieuwe auto gekocht en perfect advies gekregen. \r\nAl diverse jaren klant met ons vorige auto voor onderhoud. \r\nAltijd vriendelijke met goede advies en kennis van zaken. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, met goede organisatie en zeer service gericht. Zeer nette prijs voor een mooie 2e handse auto met een keurige complete aflevering, zelfs met bloemetje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meneer Musters en Mevrouw Kuijpers waren naar een auto gaan kijken bij autobedrijf Bartelen.\r\nwe waren gelijk weg van de auto Hyundai ix20 dat vonden we een mooi wagen. \r\nWe zijn daar goed behandeld en voor gelicht door de mensen van het bedrijf daarom geven we een 9 voor.Gr Meneer Musters

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service bij de aankoop van onze i 20.\r\nVriendelijk personeel en goede uitleg bij een kopje koffie.\r\nWij zijn zeer tevreden over de i20 en .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf wat een degelijke maar vriendelijke en servicegerichte indruk maakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord geweldig meedenkend en zeer vriendelijke mensen allemaal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen en prima service.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Bartelen