Wij zijn vriendelijk en heel goed geholpen. De verkoper nam alle tijd voor ons

Zeer prettig

Wij komen uit 's-Heerenberg, Oosten van het land. Was op zoek naar een Ioniq plug in hybrid en deze stond (als één van de weinige) bij autobedrijf Bartelen te Roosendaal. We hadden een afspraak in Breda, dus even doorgereden naar Roosendaal. Zeer prettige ontvangst en een rustige en duidelijke uitleg en uitwisseling van informatie. We zijn en waren bekend met De Hyundia Ioniq hybrid. We hebben een duurzaam huis, en een overschot aan zonnenenergie. Dan past de Hyundia Ioniq plug-in goed. Voldoende elektra voor het dagelijks gebruik, en voldoende range (met de benzine erbij) voor als het moet. Ook de aflevering verliep prettig en fijn. Het is niet naast de deur, maar we overwegen serieus om het onderhoud ook bij Bartelen te houden, en er jaarlijks een dagje uit van te maken. Schijnt een mooie fietsomgeving te zijn. Kortom, een zeer goede kennismaking met automobielbedrijf Bartelen.

Super snel en goed behandeld

Vrijdagavond onze auto besteld en op dinsdagavond werd deze auto helemaal met onze extra wensen, trekhaak, in de lak gezet en netjes gepoetst afgeleverd. Super!

we zijn er weer blij mee

nette auto we zijn er weer blij mee en kunnen er weer vele kilometers tegen aan , nu hopen dat bij deze geen hagelschade gaan krijgen zoals onze vorige ASX.

goede service!

Komen al vele jaren bij Bartelen (Fijnaart) en hebben daar ook diverse auto's gekicht en in onderhoud gehad. Altijd tot volle tevredenheid. Was nu weer op zoek naar een andere auto. Helaas hadden ze niet net staan wat ik zocht. Een week later kreeg ik bericht dat wat ik zocht er aan zat te komen. Helaas had ik inmiddels elders al een alternatief gevonden. Kreeg toch nog een berichtje van Macy met daarin 'spijtig, maar een volgende wellicht beter' en een succes met mijn aankoop. Dat noem ik sportief!

Beste Fam. van der Sloot, Hartelijk dank voor de 4 sterren review🤩. De auto die jullie zochten kregen wij net 1 weekje later binnen 😔. Wij wensen jullie veel rijplezier toe met de andere auto, en ook daarmee van harte welkom voor het onderhoud bij ons! Hopelijk tot ziens. Mvg. Hyundai Bartelen Roosendaal

Transparantie belabberd

Vorig jaar Hyundai gekocht. Leuke auto, verkoper aardig. Koopcontract getekend pas daarna vragen gesteld, ja dat is dom van mij. Kreeg argwaan toen er geen duidelijk antwoord gegeven werd op de vraag: wat doen jullie nu precies voor het afleverpakket? Razendsnel worden er dingen benoemd die je als leek niet kan onthouden. Gevraagd of ze dit op op mail willen zetten, tuurlijk mevrouw maar niet gedaan, bij afleveren nogmaals gevraagd weer ontwijkingen. Nu een jaar later word mijn vermoeden bevestigd tijdens jaarlijkse onderhoud, zoveel achterstallig onderhoud. Terug bij mijn eigen vertrouwde garage waar ik kan vertrouwen op wat me verteld wordt. Benieuwd of ze met recensies net zo handelen, verbergen als het niet zo positief is.

Beste Alexandra, Jammer dat u na een jaar op deze manier reageert. U heeft de Hyundai i10 van 2008 gekocht met diverse werkzaamheden en een onderhouds jaar beurt. Hier is niets bijzonders voor te melden, ook zal de auto naar behoren gefunctioneerd hebben. Iedere auto heeft zijn jaarlijks onderhoud nodig, waarvoor u elders naar toe bent gegaan. Wij wensen u nog veel rijplezier met uw auto. Met vriendelijke groet, Team- Hyundai Bartelen Roosendaal.

Daar ik totaal geen verstand van auto,s heb en mijn eigen garagehouder er ineens mee op hield, was ik eigenlijk een beetje radeloos. Van verschillende mensen kreeg ik een tip van “ga naar de hyundaigarage op de Ettenseweg ., wij zijn er al jaren Ik ben gegaan en heb totaal geen spijt, ze hebben me voor 100% geholpen en kreeg nog lekkere koffie op de koop toe. Ik kan nu met een gerust hart op vakantie gaan met de auto. Alsnog mijn hartelijke dank en ik hoop nog jaren door jullie geholpen te worden

Beste Mevr. de Bruyn, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Een hele fijne vakantie toegewenst namens het team van Hyundai Bartelen Roosendaal.

Goede en nette service

Binnengekomen met een fijne ontvangst, kopje koffie en goede uitleg. Vriendelijke mensen en nette service. Ongeziene schade werd nog netjes verholpen voordat de auto werd geleverd.

superrrrrrrrrr

ben erg tevreden met mijn kona,en we zijn goed geholpen ,bij bartelen roosendaal

Erg prettig geholpen

Als vervanging van mijn oude i30 een IONIQ hybride occasion gekocht. Er werd alle tijd voor me genomen, meegedacht en advies gegeven, op een prettige informele manier. Bij aflevering kreeg ik zelfs een bos bloemen. Tot nu toe ben ik erg blij met mijn nieuwe auto!

Derde auto gekocht en zoals altijd “SUBLIEM”

Wat moet ik nog zeggen altijd wordt je goed en vriendelijk behandeld en elk evt. probleem wordt tot in de puntjes opgelost zodat je altijd tot volle tevredenheid weer kan genieten van je auto!

Fantastisch!

Een hele fijne ervaring om mijn auto bij Autobedrijf Bartelen op te halen. Zeer vriendelijk geholpen. Alles duidelijk uitgelegd. Ben ontzettend blij met mijn nieuwe auto.

prima familie bedrijf zeker aanrader.

Goede voorlichting , prima kwaliteit auto. afhandeling een 10 + Nergens beter.

Onze nieuwe I20 voldoet geheel aan onze wensen.

Na een paar kleine probleempjes vóór en tijdens het afleveren werd alles keurig in orde gebracht. Waarvoor hulde.

Erg prettige ontvangst en gezellige showroom.

Na 10 jaar probleemloos rijden met onze I20 vonden we het tijd voor een nieuwe auto en dus moest het weer een Hyundai worden. Ditmaal viel de keuze op de I30. Bartelen had een zo goed als nieuwe staan en er werd meteen een proefrit voor ons geregeld. Binnen 100 meter hadden we beslist, dit gaat hem worden!! De verkoper, Dhr Peter Warlich heeft zijn best gedaan om alles snel rond te krijgen en binnen een week konden we de auto ophalen, glimmend en als nieuw. Daarnaast verliep alles in een erg prettige sfeer en dat vinden we ook heel belangrijk. Het bedrijf straalt vertrouwen uit en we kunnen het van harte aanbevelen! Anneke en Jan Zwager

Gewoon in een woord super

Al jaren klant en t blijft leuk om daar n auto te kopen gezellig en nette service

Super service

Dit is de 2de auto die wij aanschaffen bij hun en we blijven terug komen. Top service en alle afspraken worden nagekomen. Echt top!!

Tot nu toe....prima

Rijdt heel lekker. Voldoende opties. De eerste 300 km waren prima.

Zeer vakkundige verkoper

Uitstekend en een zeer goede kennis van zaken.

Helemaal top

Goede service en zeer goed advies zeer bekwaam geholpen helemaal top

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf!

Voor onze nieuwe auto moesten er snel spijkers met koppen geslagen worden hetgeen Renz en Peter met volle overtuiging ter hand namen. De nieuwe auto is keurig netjes afgeleverd en mijn vrouw kreeg nog een mooie bos bloemen ook!

Zeer tevreden.

Wij zijn heel tevreden. Snelle levering en vriendelijk personeel.

Uitstekende service en heel klantgericht

Al jarenlang trouwe Hyundai rijder eerst bij Ossenblok toen bij Van Osta en nu bij de firma Bartelen. Altijd bieden zij goede service en denken echt in oplossingen. Kortom super tevreden Hyundai rijders

zeer goed service

altijd hele goede service en goede garage en staan altijd voor je klaar vanuit getrouwe hyundai rijders al 28 jaar tot op heden

Eerste kennismaking was perfect.

Voor de afspraak goed ingelicht over de werkzaamheden en de prijs zonder bijkomende reparaties. Daarna telefonisch contact gehad dat remblokken vernieuwd moesten worden en wat de bijkomende kosten zouden bedragen.

Ettenseweg 54

4706PB Roosendaal