Zoals al jaren, heel tevreden met m'n nieuwe Hyundai!

Rijd al jaren een Hyundai naar alle tevredenheid zonder enkele problemen, nu een Tuscon hybride en daarvoor 2 Ionics hybride, waarmee ik reuze blij mee ben qua rijprestaties en zuinigheid, kortom top!

Vriendelijk, klantgericht en meedenkend

Tijdens mijn vakantie in de regio ben ik supergoed geholpen met pech aan de auto. Vriendelijk en laagdrempelig. Duidelijke afspraken en goede technische kennis. Hartelijk dank! Evengoed van een onbezorgde vakantie genoten. :)

Superfijn familie bedrijf, persoonlijke benadering en perfecte service

Wij komen al jaren bij Auto bedrijf Bartelen, we worden hier altijd vriendelijk en met persoonlijke benadering ontvangen. Dit is nog echt een FAMILIE BEDRIJF waar de mensen de klanten kennen en omgekeerd. En niet een filiaal van van Mossel, Louwman, Bochane groep of één van die andere zeer onpersoonlijke megabedrijven, waar de medewerkers net zo snel wisselen als de autovoorraad. De service en ondersteuning bij Bartelen is al jaren op hoog niveau. Recent weer een Hyundai bij hen besteld.

Goede service, betrouwbaar en eerlijk zaken doen.

Goede service, betrouwbaar, nemen de tijd, dringen niet aan, geven eerlijk advies en inruilprijs.

Vriendelijke verkoper, goed ingeruild en schitterende auto gekocht

Renz heeft goed zijn best gedaan tijdens de corona om rekening te houden met ons. Zo hebben we een proefrit kunnen maken met een auto die 3 dagen niet was gebruikt. Toen de auto werd afgeleverd bleek de trekhaak er nog niet te zijn - niet de schuld van Bartelen. Een week later zouden we net de caravan naar de camping gaan. Direct werd een oplossing gezocht en hebben we een bus van Bartelen mogen gebruiken. Keurig! Er werd zelfs aangeboden om de bus weer op de camping te komen ophalen! De auto, Tucson HEV, bevalt prima en is erg zuinig. Na ca 1.300 km staat het verbruik op 1:20,1. Het is een feest om met de auto te mogen rijden! Heel veel hulpmiddelen zijn voorhanden en werken perfect. Dit is onze eerste Hyundai en we zijn nu al fan! We zijn blij met Bartelen en met de Tucson.

Geweldige auto!

Ik ben heel blij met deze auto alles is naar mijn wens!

Prima service wordt altijd goed geholpen

Kom al jaren bij familie auto bedrijf Bartelen altijd een luisterend hoor .De service is altijd prima in order,en de koffie staat altijd klaar.Dat gegeven dan blijf je terug komen prima autobedrijf mvrg fam,Ruud en Ria Arrias

Mooie auto.

Via het internet waren we op zoek naar een mooie SUV. Uiteindelijk zagen we bij Bartelen in Roosendaal een mooie Santa Fe staan ter vervanging van onze oude Santa Fe. De auto had precies wat we wilden en de overeenkomst was snel gesloten. Renz gaf uitleg en had alle tijd om ons door het proces te begeleiden. We rijden nu een paar weken en tot volle tevredenheid. Geen spijt dus, groete, fam. Vermeulen,, Heesch.

Een i10 uit 2009 op de website gezien. In eerste instantie veel vragen hierover gesteld en vervolgens goed te woord gestaan dor Peter die mij gerust heeft gesteld dat de auto in top conditie is en ik hierover geen zorgen hoef te maken. De Auto zal mij zeker niet in de steek laten. De auto aangeschaft en gebracht naar het station aangezien ik een stuk moest reizen. Echt een Tops service en direct na het starten en wegrijden voelde de auto vertrouwd en geen minpuntje over de auto en de verkopers. Nogmaals Top service en wie weet tot de volgende keer als ik weer een auto nodig heb.

Wij kwamen zonder afspraak kijken voor een auto. En werden toch netjes spontaan ontvangen. Binnen een uur hadden wij door deze verkoper toch een andere auto. Hyundai I 10. Binnen een week zijn wij er een trotse eigenaar van. Zet hem op jullie zijn aan de topper

Grandioos

Wat een spontane verkoper . Laat het nu een schoonzoon van een collega van mijn man zijn. Goed correct weet waar die over praat Geen verkooppraatje Kwam betrouwbaar over

Fijne mensen en goede service

Zie boven

Klantvriendelijk is onder niveau

Nadat van Osta is overgenomen door Bartelen is klantvriendelijkheid tot dieptepunt gezakt. Een nieuwe auto kopen en na twee weken een defect kenteken lampje. Wat denk je ........... betalen valt niet onder garantie. Arnoud regelt uiteindelijk iets. Maar de toon was al gezet. Ook de vervang auto regeling veranderd. En als laatste ergernis blijkt een werkplaats bezoek niet direct te regelen. Het is erg druk en de receptie medewerkster blijkt geen robot te zijn die het binnen een dag kan regelen. Voor mij is het klaar. Andere dealer gevonden

Super wasstraat

Auto glanst als nooit tevoren, wat gebruiken jullie voor spul !

Mijn auto is uistekend schoongemaakt.

Erg servicegericht bedrijf!

Pas mijn auto laten wassen en nog nooit zulke blinkende velgen gehad. Fijne service ook dat je auto voor je gewassen wordt. Helemaal top! Hoefde enkel mijn sleutels af te geven en kon lekker binnen wachten met een bakkie en een krantje.

Keigoeie Service

Leuke ontvangst Deskundig personeel Goede inruil voor mijn auto gehad

Xxx

Helemaal top !

Een week voor Kerst eerste keer contact gehad over Hyundai Ionic Hybride, jonge occasion. Binnen die week diverse telefonische contacten, wat mailverkeer en proefrit bij mij thuis ! Overeenstemming snel bereikt en nog voor oud op nieuw werd de auto bij mij thuis netjes afgeleverd. Dus snel, helder en nagekomen afspraken. Goed gevoel (en een hele fijne auto) aan over gehouden.

Oplichters

Kloten apk en bereiken je wa je naast staad,, let dus goed op lieve mensen

Top auto gekocht bij leuk autobedrijf.

Uiteindelijk snel zaken kunnen doen bij dit bedrijf. Ondanks “Coronatijd” goed contact met dit bedrijf en met de verkoper. Enigste puntjes zou misschien kunnen zijn dat bij aflevering de auto niet afgetankt was.. maar dit heb ik ook al bij andere bedrijven meegemaakt. Verder batterij afstandsbediening zelf vervangen(was leeg na 2 weken) en wielen laten balanceren ivm trilling. Ondanks deze kleinigheden zeer tevreden met de auto.

Vlot, duidelijk en eerlijk

We zijn bij Bartelen op een vlotte en prettige manier geholpen bij de aankoop van onze auto. Geen poespas, een enthousiaste verkoper en na wat heen en weer gepraat een kant en klaar aanbod voor aanschaf/inruil/extra's. Onze nieuwe i20 gebruiken we nu een dag of tien. We zijn er erg tevreden over en hopen er nog lang van te kunnen genieten.

Gewoon superservice geleverd. Fijne occasion gekocht die in topstaat was. Zeer vriendelijke mensen

Zeer vriendelijke mensen. Snelle en goede service. Mooie occasion gekocht die er keurig uitziet.

Een buitengewoon prettige eerste ervaring met dit bedrijf

De eerste kennismaking is die van een bedrijf waar alle medewerkers als een hechte familie enthousiast samen aan een goed product werken. Als het merk of type je aanstaat is autobedrijf Bartelen ok

Een vriendelijke betrouwbare dealer

Vriendelijk en gastvrij ontvangen en goede en duidelijke afspraken en alles nagekomen en heel blij met mijn nieuwe auto complimenten voor het hele team en ook de verkoper Peter.