Aardige en meedenkende mensen.

Ik ervaar dit als een ouderwets bedrijf waar de klant voorop staat. Ik raad het iedereen aan om hier eens te kijken.

Wat een vakmensen

Snel, vakkundig en zeer eerlijk geholpen. Waar vind je het nog?

Fijne en eerlijke garage

Hele fijne garage. Vorig jaar heb ik hier mijn Mini gekocht, topauto! Afgelopen week langs geweest voor een kleine beurt en APK. Thijs denkt goed mee en is eerlijk naar de klant toe. De communicatie is transparant zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan. De Mini kan er weer een jaar tegen aan en is klaar voor de vakantie!!

• Faciliteiten wachtruimte

Auto gebracht i.v.m. trillend stuur bij 70 km. Afgesproken was dat zodra duidelijk was dat de reparatie boven de €500 zou komen dan moest er overlegd worden. Geen telefoontje gekregen dus de kosten zouden onder genoemd bedrag blijven wat gelukkig ook klopte. Blijkt dat beide voorbanden vervangen moesten worden en opnieuw gebalanceerd moesten worden. Auto stond op de afgesproken dag klaar op opgehaald te worden

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijke mensen en goed bediend. Zeer vriendelijk bedrijf.

Prima. Geen op of aanmerkingen

Gewoon prima.

Zoals altijd dik in orde.

Deskundig garagebedrijf

Ik ging er al vanuit dat alle werkzaamheden niet in een dag gedaan konden worden, de auto 31 mei door de garage medewerker opgehaald, prima service, en donderdagochtend 2 juni om 11 uur terug gebracht. Wat ik minder prettig vond dat ik gebeld werd door ? en deze stuurde de rekening naar mijn mail adres, in dit telefoon gesprek kreeg ik de mededeling dat ik eerst het bedrag van de rekening moest overmaken , wanneer de betaling bij hun binnen is zou de auto pas teruggebracht worden. Misschien dat de garage slechte ervaringen heeft gehad met betalingen, echter schher niet iedere klant over een kam.

• Locatie N.v.t.

Zeer onder de indruk

Mijn eerste contact met Vakgarage Thijs van Zandvliet was eind april 2022 toen er een Jaguar S type 2004 te koop stond. Altijd mijn droomauto geweest, nog betaalbaar en de standaard Bovag garantie. Na het eerste uiterst prettige contact ben ik naar Beverwijk gereden om de jaguar te bekijken en direct een proefrit te maken. De Jag stond er goed bij en de proef rit ging prima, natuurlijk een paar dingen die nog extra gedaan diende te worden. Uiteindelijk de koop afgerond en kon in de Jaguar over een paar dagen ophalen. Echter bleek zeer snel dat er toch softwarestoringen ontstonden die niet te herleiden waren. Ook nu was Thijs van zandvliet zeer daadkrachtig en gaf aan dat de auto terug moest en inmiddels een leenauto ter beschikking hebben gekregen voor meer specialistisch onderzoek. Helaas kon ook Jaguar Amsterdam niet helpen om het laatste probleem op te lossen. Thijs van Zandvliet was zeer kordaat en zei: " ik neem de auto terug " en is het volledige aankoopbedrag op het zelfde moment op mijn bankrekening gestort. Ondanks het feit dat ik nog steeds baal dat ik de Jaguar niet meer heb, ben ik met name Thijs van Zandvliet zeer dankbaar dat hij mij voor geen andere keuze heeft gesteld. top! Ook in de diverse contactmomenten in de afgelopen weken was de toon altijd goed. Geen onvertogen woord. Ik beveel Thijs van Zandvliet echt aan als vakgarage en voor leuke en betaalbare occcaissions. Want hier is de service zoals deze hoort te zijn, en dat is echt niet bij iedereen. Hoewel ik baal van het feit dat ik de Jagu

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel, duidelijk en goede prijs-kwaliteit

Tevreden klant

Tevreden over het personeel en afhandeling rep. en APK

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service voor een schappelijke prijs

Ik ben op moment van schrijven twee keer bij deze garage geweest. En beide keren ben ik zeer tevreden huiswaarts gegaan. Goede vakkennis mag wat kosten, dat weet je ook als autobezitter, maar hier is de prijs zeer schappelijk.

Zeer Vriendelijke en goede Service

Wij komen al enkele jaren bij dit bedrijf en zijn zeer tevreden. Ze stellen ons nooit teleur en hebben altijd tijd voor een persoonlijke benadering. Ze gaan verhuizen naar Velsen - noord en bij deze wij zijn zeker weer van de partij en wensen Thijs en zijn Team erg veel succes met de behuizing.

Prima !

Op tijd en met fijne uitleg

Prima garage

Goed geholpen, aardige mensen. Mooie prijs en geen verrassing achteraf.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

de auto zou opgehaald worden en ze waren er zelfs eerder en verder goed overleg over de kosten van de reparaties

• Locatie N.v.t.

Al jaren zeer tevreden

Ik maak alleen gebruik van de APK. Mooie voordelige prijs. Fiets staat klaar om mee naar huis te rijden. Ben tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Je wordt op een uiterst prettige wijze vakkundig geholpen.

Zie voorgaande zin.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige service en goed geholpen.

Zeer prettig

Auto voor apk gebracht. Alles netjes door gesproken en geen extra kosten.

Top duidelijke uitleg

Goeie service

Staan je goed te woord en geven vakwerk af

Prettig

Goede en eerlijke service

Fijn dat er gebeld wordt om te overleggen mbt reparaties. Goede service mbt leenauto.

Prima garage

Snel en vakbekwaam geholpen. Uit de gesprekken die ik met Thijs van Zandvliet heb gehad bleek dat men goed naar de klant luistert en ook opties aandraagt om eventuele issues in de toekomst te vermijden. Ik ben blij met deze garage en blijf hier zeker klant. Ook als men volgend jaar naar Velsen Noord gaat verhuizen.