Enige weken geleden een Opel Zafira gekocht bij deze garage en helaas binnen twee weken na aankoop twee keer met pech gestaan. Meteen gebeld en de service was super. \r\nHeel tevreden over deze garage, we komen zeker terug.

Zeer positief. Duidelijke uitleg van uitgevoerde werkzaamheden.

Gewoon goed

Top bedrijf kon snel terecht en kreeg keurig bericht via de sms toen mijn auto weer klaar was. Was de eerste ervaring met dit bedrijf maar ga daar voortaan ook heen voor het onderhoud kreeg een zeer goede en betrouwbare indruk.
  • Deskundigheid N.v.t.

Prima garage, betrouwbaar en uitstekende service. Zeer tevreden over de aankoop van mijn tweedehands auto, duidelijk en komt afspraken na.

Onze citroen saxo had een probleem met de kachel ventilator . Het is de zelfde dag gerepareerd.\r\nSuper deze snelle reparatie.

Fijne garage, uitstekende service. Kwam vandaag m\'n auto ophalen was van binnen en van buiten helemaal schoon :)

Super garage\r\n\r\nNog bedankt voor de schone auto.

Maakt zijn recensies zeker waar auto keurig opgehaald bij ons thuis. De auto deed het niet meer en wij stonden op het punt om een lang weekend weg te gaan. Er werd een leenauto gebracht zodat wij toch nog weg konden.

Degene waar ik zaken mee heb gedaan kwam zeer vriendelijk, eerlijk en vakkundig over. Ik kreeg zonder problemen een leenauto mee, er word erg rekening gehouden met de klant. Zeker een aanrader!

Al een paar jaar ga ik, als het om mijn auto gaat, alleen naar Thijs v. Zantvliet.

Gewoon een goede garage, niets dan lof

Leuk klein bedrijf waar je goed en netjes wordt geholpen goede uitleg van wat er gedaan is heb ik wel eens anders meegemaakt. Echt een aanrader om met je auto naartoe te gaan.

Vandaag kreeg een bakwagen van ons onderweg naar klanten op een kleine kilometer afstand van Vakgarage Thijs van Zandvliet motorproblemen. Via Google vonden wij Van Zandvliet. De auto is hortend en stotend naar Van Zandvliet gereden. Ondanks drukke werkzaamheden heeft de monteur direct gekeken wat het probleem zou kunnen zijn en een noodoplossing bedacht waarna onze auto terug kon naar Alkmaar. Wij zijn bijzonder blij met deze snelle actie van Vakgarage Thijs van Zanten, onze klanten kunnen vandaag toch nog hun kantoormeubilair ontvangen! Als klap op de vuurpijl ontvangen wij een email met de volgende mededeling: \"Na het resetten reed de auto weer goed en kon je gewoon weer normaal met de auto rijden. Zie het gedane werk maar als service van mijn kant uit ik heb alleen een reset uitgevoerd en niet echt de oorzaak achterhaald dus daar ga ik geen rekening voor maken.\" Wat een toppers daar in Beverwijk, dank jullie wel, namens Bredewijn Kantoormeubelen uit Alkmaar!

Kom hier nu al een aantal jaar je word er goed en persoonlijk geholpen. Thijs heeft altijd tijd voor een praatje en toont altijd veel belangstelling. Ik kom er graag en de reparaties worden altijd goed uitgevoerd.

Gewoon goede service voor een nette prijs

In deze tijd heb ik mijn auto\'s hard nodig ivm pakket bezorging. Vrijdag middag 2 lekke banden en gelukkig kon ik na 17;00 uur nog terecht bij Thijs zijn bedrijf zaterdagochtend was de auto weer klaar. Echt top geregeld.

Ik ben hier uiterst vriendelijk geholpen leuk bedrijf, heb hier een leuk oud autotje gekocht voor 2000,- euro. Toen ik hem kocht zei Thijs in deze prijsklasse moet je ook een beetje geluk hebben je weet nooit wat je koopt. Ik heb er nu een jaar mee gereden en geen problemen mee gehad. Nu APK en daar kwam niks uit dus ook meteen een onderhoudsbeurt laten doen.

Fijne mensen je word er prettig en goed geholpen echt een aanrader om je auto naartoe te brengen.

Super service, en goede vakkundigheid

Offerte opgevraagd via mijngarage.nl van Zantvliet hield zich aan de prijs van de offerte er werd geen cent meer doorgerekend dan de offerte vermelde. Auto werd weer keurig aan ons afgeleverd netjes uitgezogen en dashboard schoongemaakt. En dat voor een zeer scherpe prijs.

Voor de eerste keer bij Thijs geweest voor APK/Onderhoud/Reparatie met de melding van mijn kant of hij naar de remschijven wilden kijken.We werden keurig gebeld met een advies dat er een reparatie aan de remmen gedaan moest worden . Alles volgens de afgesproken prijs gedaan en de auto was de zelfde dag klaar. En scherp geprijsd .Top !!!