Ben er zeer goed geholpen.

bij deze even wat recht zetten ik had een probleem maar maar hij heb het super goed opgelost en gaat mijn auto maken dat vind ik toch wel top en rij mijn opel weer als nieuw en bij deze nog een keer sorry

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ik he bij hem een opel astra gekocht dacht bij hem een goede auto te kopen maar nee dus rij in de auto twee dagen en hij gaat klepen tikken gevraagd hoe dat kan en koelvoeilstof elke keer weg hij nieuw oli in ge dan een dag kleppen niet tikken weer gevraag ja dat legt aan leeftijd auto kan geen kwaad koelvoeistof weet hij niet tikken kan wel kwaad stoter kunen stuk gaan maar nu nog het mooiste koppaken stuk maar op site auto s worden op 120 punten na gekeken dus niet want dan was dit aan het licht gekomen en bij advatie raganie ook niet ik koop daar nooit meer een auto en dat bovag slaat ook niks op

Wij vinden het zeer vervelend wanneer wij een ontevreden klant hebben, helaas komt het wel eens voor dat een klant ontevreden is. En over het algemeen is hier altijd uit te komen wanneer we gewoon met elkaar in gesprek gaan. We hebben het hier over een auto van nog geen 1000,- euro welke zonder enige vorm van garantie is verkocht waar de klant voor getekend heeft. Helaas kun je in deze prijsklasse tegen een auto aan lopen waar problemen mee zijn wij proberen dit te voorkomen maar kunnen helaas niet door een auto heen kijken. In dit geval word aangegeven dat de kop pakking lek is wat wij zelf niet hebben waargenomen maar aannemende dat het klopt is dat natuurlijk zeer vervelend en stel ik voor om persoonlijk contact met ons op te nemen . En niet via mail of via het medium internet maar gewoon als volwassen mensen en kijken of we er op een nette manier uit kunnen komen.

Ik heb er 10 van mijn auto\'s in onderhoud de service is goed en de prijzen van een normaal en zeer acceptabel niveau. Geen op of aanmerkingen.

Ben er zeer goed geholpen schrok wel van de prijs. Had 4 banden nodig en nieuwe remmen voor maar na even googlen bleek het toch een scherpe prijs. En mijn voorstoel was ook nog schoongemaakt en de auto uitgezogen. Vind ik echt top dankjewel daarboor.

Enige weken geleden een Opel Zafira gekocht bij deze garage en helaas binnen twee weken na aankoop twee keer met pech gestaan. Meteen gebeld en de service was super. Heel tevreden over deze garage, we komen zeker terug.

Zeer positief. Duidelijke uitleg van uitgevoerde werkzaamheden.

Gewoon goed

Top bedrijf kon snel terecht en kreeg keurig bericht via de sms toen mijn auto weer klaar was. Was de eerste ervaring met dit bedrijf maar ga daar voortaan ook heen voor het onderhoud kreeg een zeer goede en betrouwbare indruk.

• Deskundigheid N.v.t.

Prima garage, betrouwbaar en uitstekende service. Zeer tevreden over de aankoop van mijn tweedehands auto, duidelijk en komt afspraken na.

Onze citroen saxo had een probleem met de kachel ventilator . Het is de zelfde dag gerepareerd. Super deze snelle reparatie.

Fijne garage, uitstekende service. Kwam vandaag m\'n auto ophalen was van binnen en van buiten helemaal schoon :)

Super garage Nog bedankt voor de schone auto.

Maakt zijn recensies zeker waar auto keurig opgehaald bij ons thuis. De auto deed het niet meer en wij stonden op het punt om een lang weekend weg te gaan. Er werd een leenauto gebracht zodat wij toch nog weg konden.

Degene waar ik zaken mee heb gedaan kwam zeer vriendelijk, eerlijk en vakkundig over. Ik kreeg zonder problemen een leenauto mee, er word erg rekening gehouden met de klant. Zeker een aanrader!

Al een paar jaar ga ik, als het om mijn auto gaat, alleen naar Thijs v. Zantvliet.

Gewoon een goede garage, niets dan lof

Leuk klein bedrijf waar je goed en netjes wordt geholpen goede uitleg van wat er gedaan is heb ik wel eens anders meegemaakt. Echt een aanrader om met je auto naartoe te gaan.

Vandaag kreeg een bakwagen van ons onderweg naar klanten op een kleine kilometer afstand van Vakgarage Thijs van Zandvliet motorproblemen. Via Google vonden wij Van Zandvliet. De auto is hortend en stotend naar Van Zandvliet gereden. Ondanks drukke werkzaamheden heeft de monteur direct gekeken wat het probleem zou kunnen zijn en een noodoplossing bedacht waarna onze auto terug kon naar Alkmaar. Wij zijn bijzonder blij met deze snelle actie van Vakgarage Thijs van Zanten, onze klanten kunnen vandaag toch nog hun kantoormeubilair ontvangen! Als klap op de vuurpijl ontvangen wij een email met de volgende mededeling: \"Na het resetten reed de auto weer goed en kon je gewoon weer normaal met de auto rijden. Zie het gedane werk maar als service van mijn kant uit ik heb alleen een reset uitgevoerd en niet echt de oorzaak achterhaald dus daar ga ik geen rekening voor maken.\" Wat een toppers daar in Beverwijk, dank jullie wel, namens Bredewijn Kantoormeubelen uit Alkmaar!

Kom hier nu al een aantal jaar je word er goed en persoonlijk geholpen. Thijs heeft altijd tijd voor een praatje en toont altijd veel belangstelling. Ik kom er graag en de reparaties worden altijd goed uitgevoerd.

Gewoon goede service voor een nette prijs