1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pas op met dit bedrijf! F&M Autoservice Hazerswoude-Dorp\r\n\r\nZe verkopen kapotte auto\'s en als je daarover belt blijft die eerst beweren dat dat niet mogelijk is tot dat ik niet meer kon remmen en hem ergens anders heb laten maken. Levensgevaarlijk! Ik ben me dood geschrokken en heb nog steeds moeite met autorijden nu! Het is niet de eerste die auto die die zo kapot verkocht. Iemand die ik ken heeft daar ook een auto gekocht waar ook al genoeg aan kapot was en wat ook anders had kunnen aflopen. Ik raad iedereen aan daar geen auto te kopen. Want nadat je betaald hebt gaat meneer spookfacturen sturen wees daar dan ook alvast op voorbereid. Laatst weer 1 gehad maar nu via een incassobureau heel raar! Dus het word tijd om maar eens aangifte te gaan doen en deze man voor de rechter te laten komen voor het feit hoe hij zaken doet! Ik wil daarom voorkomen dat er in de tussentijd meer mensen de dupe worden en daarom hoop ik hiermee een hoop mensen hierop te kunnen voorbereiden!

Superbedrijf! Prijs/kwaliteit is uitmuntend! Service op dealerniveau.

Absoluut goede Service. Auto werd thuis opgehaald en probleem was binnen een dag opgelost.\r\nNo Nonsense garage met een hoog service nivo!

Goede service. Men gaat door tot het probleem is opgelost.\r\nOpen en eerlijk.