1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik zie hier dat wij niet de enige zijn en wou dat we hier eerder hadden gekeken, maar ook wij hebben een auto gekocht met flinke verborgen gebreken. Grote onvoorziene kosten en veel meer ellende dan plezier gehad.

Vijf jaar geleden een autootje gekocht bij F&M en sindsdien altijd bij hen in onderhoud gebleven. Altijd goede service, eerlijke informatie en oplossingsgericht meedenken. Fijne garage!

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte evaring met dit bedrijf kantvriendelijk lijken ze te zijn maar je kan vlonk geld betalen als je niet op past. Laast een auto aangeschaft en blijkt aan alle kanten niet de deugen en ik mog voor de om kosten op draaien.

Het is een super bedrijf! Ik heb een nieuwe auto gekocht en de service was perfect. Ook al was er een probleem vakgarage F&M stond voor me klaar. Ze hielpen mij meteen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb hier vorig een auto gekocht die zodanig slecht was dat hij nooit goedgekeurd had mogen worden. Het zijn oplichters.

top bedrijf! zeer goede service ,sparen kosten nog moeite om de klant te helpen

Snelle service vriendelijk en serieus goed geholpen. Had een probleem met mijn Mercedes 170 nergens konden ze vinden wat het was maar deze mannen hebben het opgelost snel en vakkundig

Super service

Werd eerlijk te woord gestaan over de aanschaf van mijn \'nieuwe\' auto Mooi bedrijf met veel kennis

Wat een service, ze kwamen direct naar me toe om de auto op te starten. Zodat ik naar de garage kon rijden! Prima bedrijf

Super service! De jongens staan altijd meteen voor je klaar, top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pas op met dit bedrijf! F&M Autoservice Hazerswoude-Dorp Ze verkopen kapotte auto\'s en als je daarover belt blijft die eerst beweren dat dat niet mogelijk is tot dat ik niet meer kon remmen en hem ergens anders heb laten maken. Levensgevaarlijk! Ik ben me dood geschrokken en heb nog steeds moeite met autorijden nu! Het is niet de eerste die auto die die zo kapot verkocht. Iemand die ik ken heeft daar ook een auto gekocht waar ook al genoeg aan kapot was en wat ook anders had kunnen aflopen. Ik raad iedereen aan daar geen auto te kopen. Want nadat je betaald hebt gaat meneer spookfacturen sturen wees daar dan ook alvast op voorbereid. Laatst weer 1 gehad maar nu via een incassobureau heel raar! Dus het word tijd om maar eens aangifte te gaan doen en deze man voor de rechter te laten komen voor het feit hoe hij zaken doet! Ik wil daarom voorkomen dat er in de tussentijd meer mensen de dupe worden en daarom hoop ik hiermee een hoop mensen hierop te kunnen voorbereiden!

Superbedrijf! Prijs/kwaliteit is uitmuntend! Service op dealerniveau.

Absoluut goede Service. Auto werd thuis opgehaald en probleem was binnen een dag opgelost. No Nonsense garage met een hoog service nivo!

Goede service. Men gaat door tot het probleem is opgelost. Open en eerlijk.