Oplichters

Ik heb hier veel reviews over gelezen, maar ik dacht ga me auto hier toch apk laten keuren. Kan niet anders zeggen dan dat dit de grootste oplichters zijn die ik ken, en hier never nooit meer heen zal gaan!!! Ook zou ik het nooit iemand aanbevelen, ze rekenen hier kosten die ze nooit hebben gemaakt!!

heel goed

heel fijn bedrijf TOP !!!!!!!!!!!

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Design top, werking alles behalve

Een jaar geleden heb ik mijn Auto gekocht in Hazerswoude. Nu, achteraf, blijkt dat het een importauto is (nooit verteld), de koppeling bij 100.000 km hartstikke stroef is waardoor het erg aannemelijk is dat er met de km stand geknoeid is. Inmiddels is ook gebleken, dat de veerpootlagers die destijds vervangen hadden moeten worden niet vervangen zijn. Daarbij is er een dop/schakel opgezet die de hele werking stroef en zelfs kapot maakt waardoor er een nieuwe veerpoot in moet. Het eerste wat ik te horen krijg, na een half jaar, is dat de garantie is verlopen. Nieuwe accu is erin gezet wat volgens andere kenners ook heel snel is. Ik vind het een totale miskoop. De auto zag / ziet er prachtig uit maar ze verkopen je een drol. Heel erg jammer! Vooral als het iemand zijn of haar eerste auto is.

• Faciliteiten wachtruimte

Nu, na een jaar, is de auto pas ongeveer ok, na veel kosten!

De Renault die ik heb gekocht zou van een Renault monteur zijn geweest en een betere zou ik niet vinden. Nou, heel veel aan de auto was oud en versleten. Veel moest vervangen worden of hersteld, waaronder lekke remcilinders, een verroeste remleiding, banden en ruitenwissers. Informatie over onderhoud bleek niet te kloppen. Bij aflevering zat het beloofde serviceboekje er niet bij, later begreep ik waarom. Maar het meest frustrerend was het dat er niet gereageerd werd op mails en dat telefonisch contact onplezierig verliep. Slechtste auto aankoop ervaring ooit.

• Faciliteiten wachtruimte

Top bedrijf met super service. In augustus een gebruikte auto aangeschaft en onlangs terug geweest voor een paar kleine reparaties. Geheel kosteloos gerepareerd en dit kon gewoon op een zaterdag zodat ik geen vrij hoefde te nemen. Jammer dat ze niet bij mij in de buurt zitten. Maar zeer zeker een absolute aanrader.

Betrouwbaar en enorm servicegericht.

Andere auto aangeschaft, ben er helemaal happy mee.

We hebben onze gebruikte Renault Grand Scénic bij F&M garage gekocht. De klantvriendelijkheid straalde meteen van alles af. Het enthousiasme en de energie waarmee eigenaar Menno ons hielp gaf meteen vertrouwen en hij deed zijn uiterste best om ons te helpen de juiste keuze te maken. Ook toen we kort na de aanschaf een mankement ontdekten werd er meteen een afspraak gemaakt om dit voor ons te verhelpen. Een degelijk en betrouwbaar bedrijf wat overduidelijk door heel hard werken is gegroeid en waar de klant zich nog koning voelt!

Heel erg goed!

doen wat ze zeggen erg tevreden

Inmiddels 3 auto\'s gekocht. Wij zijn zeer te spreken over de service. Je koopt een auto, spreekt de prijs af en daar wordt veel voor gedaan. Met onze 3e auto hadden we wat pech. Is ook niet de nieuwste dus kan gebeuren. Ze hebben het gewoon netjes opgelost, en dat is belangrijk. Gewoon een goed autobedrijf! Koop onze volgende auto ook daar. Onderhoudsprijzen, scherp en ze denken mee. Leuk bedrijf, aardige eigenaren en personeel.

2 sterren: slechter dan verwacht

Occasion gekocht tot onze spijt Was achteraf veel mis mee Paar keer terug geweest , kwam vaak net even Ongelegen , dus werden de klachten even snel opgelapt en beetje weg gelachen Als de occasion start en /of rijd dan ga ik met een grote boog om f&m auto heen

Prettige garage, no nonsense. Deskundige mensen en goede service

Het is een heel leuke garage, Menno geeft goed advice als het nodig brengen ze je naar de busstation of als ze een leen auto te staan hebben kan je hierom vragen. Ze hebben ook Wifi.

Via internet een 2e hands auto gevonden bij Vakgarage F&M. Aankoop prima, prijs was netjes en de auto zag er goed uit! Na een aantal weken de auto teruggebracht voor wat kleine garantiepuntjes, deze zijn netjes opgelost. Prima ervaring!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik zie hier dat wij niet de enige zijn en wou dat we hier eerder hadden gekeken, maar ook wij hebben een auto gekocht met flinke verborgen gebreken. Grote onvoorziene kosten en veel meer ellende dan plezier gehad.

Vijf jaar geleden een autootje gekocht bij F&M en sindsdien altijd bij hen in onderhoud gebleven. Altijd goede service, eerlijke informatie en oplossingsgericht meedenken. Fijne garage!

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte evaring met dit bedrijf kantvriendelijk lijken ze te zijn maar je kan vlonk geld betalen als je niet op past. Laast een auto aangeschaft en blijkt aan alle kanten niet de deugen en ik mog voor de om kosten op draaien.

Het is een super bedrijf! Ik heb een nieuwe auto gekocht en de service was perfect. Ook al was er een probleem vakgarage F&M stond voor me klaar. Ze hielpen mij meteen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb hier vorig een auto gekocht die zodanig slecht was dat hij nooit goedgekeurd had mogen worden. Het zijn oplichters.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

top bedrijf! zeer goede service ,sparen kosten nog moeite om de klant te helpen

Snelle service vriendelijk en serieus goed geholpen. Had een probleem met mijn Mercedes 170 nergens konden ze vinden wat het was maar deze mannen hebben het opgelost snel en vakkundig

Super service

Werd eerlijk te woord gestaan over de aanschaf van mijn \'nieuwe\' auto Mooi bedrijf met veel kennis