Topbedrijf!

Afgelopen week storing remsysteem geconstateerd tijdens het rijden met onze Zafira, rond de middag gebeld met F&M, Sjoerd gaf aan dat ik direct langs kon komen, op locatie was het probleem snel gevonden en dezelfde middag was het alweer probleem alweer verholpen. Voor de paar uurtjes kreeg ik een nette leenauto mee. Daarnaast een mooie occasion mogen verkopen aan Menno, het gehele proces was transparant en vlot verlopen. F&M weer een mooi occasion in het assortiment en ik dik tevreden met de prijs en afhandeling. Kortom, topbedrijf in alle aspecten.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Afgelopen juli 2022 een Dacia Duster 1.6 LPG van 2010 gekocht bij F&M. Heb een externe keuring laten doen. Geen onoverkomelijke dingen geconstateerd en deze zijn ook door F&M vakkundig verholpen. Toen we vertrokken begon na ongeveer 35 km motorcontrole lampje te branden. Het leek een kleinigheid te zijn ivm een sensor mbt lpg. Paar dagen later ging toch weer controle lampje branden. Weer teruggeweest en zijn paar uurtjes ermee bezig geweest en de ECU moest vervangen worden. Ik moest er 2 keer een eind voor rijden maar tot nu toe een prima auto en alles op de garantie. Top garage.

Zaterdag 26-11

Bleek dat ik een klein autootje nodig had, even gebeld, kwamen al snel tot overeenstemming prijsje goed. Volgende vraag kan je hem even bezorgen vanmiddag. Ik ben niet thuis maar gooi maar voor deur. Wat bleek stipt bezorgd, keurige auto, is weer iemand blij, I love it, ongezien kopen, al dat gerij voor een karretje Oh ja, in tussentijd 3 man aan de lijn gehad, alle 3 toppers

Ik geef een 10.

Ze hebben de Startmotor van mijn Opel busje vervangen, Alles volgens afspraak, geen extra kosten of verrassingen achter af. daarom een 10.

APK plus onderhoud

John de vries

Prima opgelost en uitstekende service

• Faciliteiten wachtruimte

Slecht ervaring auto kapot motor.

lk wil hier op, mijn ervaring kwijt! Vorige jaar, hab ik een Peugeot Rcz gekocht. k was al jaren dol op deze auto. Mijn vraag het over de gesteldheid van de auto,(thp motor),deze motoren geven veel problemen als ze niet goed onderhouden zijn? De antwoord was; auto is goed, alles is gecheckt! Met vertouwen gekocht, de zelfde dag terug na huis ik voelde de 200 pks niet, mijn opel was 75 pks minder toch voel geen verschil. Ik dacht misschien verkeerd benzine,bougies, bobine? Kan van alles, maar ik zag geen code op dashboard, dus no problem, misschien moet ik even rijden, auto was natuurlijk daar een tijd stil, even goed warm worden. Thuis in Groningen, ergens blij mee, jullie weet het wel nieuwe auto, die ik al jaren droomde, maar wel sceptisch over dat 200 pks, buren achter de ramen allemaal kijken mooi deze is binnen! Nou volgende dag rustig rijden na werk, shit dat geluid piiiiii dashboard (auto wil olie), ik dacht wat...ze hebben een beurt gegeven, gelijk gebeld misschien weinig olie er in gedaan, met overleg, half liter er in gegooid, dag later piiiii,7 coden 1P336 1P337 1P338 nog andere 4 code ,ben na peugeot dealer gereden toen adviseren ze mij. terug na de verkoper, want deze motoren zijn gevoelig, minis, citroen, bmw gebruiken deze motoren ook, Toch laten peugeot na kijken kwam op de volgende; 2 cilinders weinig compressie, injectoren die niet goed werken, motor reviseren veel geld kosten, ik zei mooi niet, had de auto nu 4 dagen maar, ik nam het terug. Vnf Groningen, met alle informatie van P dealer, na ze toe, auto terug!? of fixen!? ze besloten te fixen! Kom ophalen auto is klaar. Nou...k blijf terug rijden van Groningen na ze toe.., ik was moe, nou komt 1 weken geleden auto rust rijden, in eens was die aan het dansen op de weg ik dacht shit, dus ja motor is stuk! Als ze eerder de motor hadden gereviseerde waren we klaar. Mijn advies is woont u ver van hun geen zaken mee doen! Vooral thp motoren, verder wel gezellig mensen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Eerlijk bedrijf en super enthousiaste mensen !!

Professioneel en heel klantvriendelijk

Echt heel tevreden hoe ze hoe te werk gaan. Na eerdere tevredenheid vandaag een grote beurt en remschijven rondom laten doen. Weer erg top geholpen. van tevoren even een appje met wat er moest gebeuren. Duimpje omhoog terug geappt. Lekker kort en direct, daan ben ik gek op. Kom zelf uit Den Haag maar is het zeker de afstand waard. Super bedankt weer voor de goeie service.

Wereldgasten!

Ik kwam zonder afspraak aan met een afgebroken uitlaat, werd meteen geholpen en reed supersnel weer weg met een nieuwe uitlaat.

Ontzettend fijne mensen!!

Een mooie auto gekocht. Helaas na korte tijd een paar reparaties voor de boeg.. na een telefoontje met Menno, tot een super attente oplossing gekomen! Dus vandaag weer helemaal blij met onze aankoop! Bedankt mannen voor deze sjieke oplossing!

APK plus

Top bedrijf

Wij hebben een 2de hands gekocht de bumper was stuk. Hij heeft deze kostenloos vervangen een hele nieuwe bumper en op de kleur gespoten. Echt top bedrijf aardige mensen! Wij komen zeker weer terug

• Faciliteiten wachtruimte

Super garage vanaf aankoop van je nieuwe auto ,tot aflevering !

Inderdaad een garage waar je Welkom bent , een prachtige auto gekocht met garantie en je kan alles vragen wat je wilt ! Menno en Jeffrey en monteurs ga zo door ! Bedankt . Groet Aad Huisman Wassenaar

• Faciliteiten wachtruimte

Prima bedrijf waar je je welkom voelt.

Een garage bedrijf waar je letterlijk welkom bent en geholpen wordt als echte klant. Geen poeha maar recht door zee. Open en eerlijk. Heb een auto gekocht voor ede export, daar ik in Griekenland woon en heb alle medewerking gekregen die maar nodig was om in enkele dagen papieren te regelen. Lof aan een ieder binnen dat bedrijf. Mocht het ooit weer wen keer nodig zijn dan haal ik mijn auto weer in Hazerswoude-Dorp.

• Faciliteiten wachtruimte

Zo blij als een klein kind.

Mijn eerste autotje gekocht bij F&M ik ben zo blij met dit autotje hij rijd heerlijk kreeg hem al snel na de koop en zo netjes afgeleverd.

• Faciliteiten wachtruimte

Perfect ze staan altijd klaar voor de klanten

Ik ben al sinds een paar jaar bij deze garage en ik heb altijd een positief gevoel bij dit bedrijf en de prijzen zijn iedere keer minimaal de helft minder dan bij de regulere merk garage.

altijd goed

tot nu toe wat ik daar heb gekocht en ingeruild heb ik altijd een goede prijs gekregen en als ik problemen had hebben ze het altijd vakkundig opgelost.

Goede ervaringen met F&M

Ik zie een aantal slechte recensies staan, ik kan me hierin totaal niet vinden. Wij zijn met verschillende auto's al jaren klant bij F&M en worden altijd goed geholpen en reparaties worden altijd prima gedaan. Natuurlijk zijn wij ook wel eens terug geweest omdat iets een keer fout gegaan is, maar waar is dat niet? Je kan nu de uitlaat vastlassen en morgen kan die op een ander punt breken.

• Faciliteiten wachtruimte

Aardige mensen die je fantastisch helpen!

Occasion gekocht! Er is ons alle hulp geboden, een witte nummerplaat, de navigatie up to date en niets extra ervoor gerekend! Zelfs onze oude auto konden we er achter laten! Nu afwachten wat de nieuwe auto gaat doen!

• Locatie N.v.t.

Geweldig geholpen

Audi. Na trouwe dienst in geruild goede prijs voor terug gekregen nu BMW gekocht alles klopt boekjes enz km. Stand correct nap.rijd perfect nu al weer blij.

heel goed

ferry en zijn mannen zijn top !!!!!!!!!!!

Top bedrijf

Keurig geholpen na 1 jaar dat ik daar een Audi had gekocht laten keuren alleen keuringskosten hoeven betalen

TOP!

Al jaren klant bij deze garage. Auto's gekocht, auto's ingeruild. Onderhoudwerkzaamheden en diverse apk keuringen laten uitvoeren. Iedere keer de auto gestofzuigd en gewassen terug gekregen. Service is top. Mensen met een negatieve ervaring raad ik aan contact op te nemen met de eigenaren en daar je bevindingen te delen ipv op deze site. Ik ben en blijf (tevreden) klant bij deze vakgarage.

Goed bedrijf

Wordt goed geholpen door de jongens klasse

Denemarkenlaan 4 2391PZ Hazerswoude-dorp