Heel tevreden

Ondanks ik mijn afspraak voor de apk en remschijven en blokken vervangen vergeten was, hebben hun mij gebeld en kon mijn auto nog langs brengen. Gelukkig moesten er ook geen extra reparaties uitgevoerd worden en kon ik de auto nog op de zelfde dag weer ophalen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Mevrouw van Donkersgoed, Bedankt voor de positieve review. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

Goede service, betrouwbare garage!

Eerlijk advies gehad met betrekking tot m'n oude auto en de APK. Snelle service bij de aanschaf van een nieuwe auto. Vriendelijk personeel en altijd beschikbaar voor vragen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dianda, Bedankt voor de leuke review, dit waarderen wij zeer. Nogmaals veel rijplezier met de auto! Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

V van vakgarage is op zijn plaats en verdiend

Komt afspraken na ,klantvriendelijk en zorgt hoe druk ook dat je weer goed geholpen wordt.

Topbedrijf!

Ik heb hier met vertrouwen een hele mooie Nissan Micra gekocht. Corné was vanaf het eerste moment ontzettend vriendelijk en na de proefrit begon hij zelf al open over de historie van de auto. Twijfelgevallen werden bij voorbaat al opgelost. Er werd echt meegedacht en het voelde ook geen moment alsof ik verplicht was te kopen maar dat er echt service werd verleend. Alles ging op een hele fijne en deskundige manier en ik had direct vertrouwen in dit bedrijf. Kundig, humor, professioneel. Ik had meer auto’s op mijn lijst staan maar we hebben snel besloten om hier te kopen omdat alles gewoon meteen goed voelde en dat hadden we bij een ander bedrijf al heel anders ervaren. Dus nu een prachtige auto meegekregen met een hele fijne service! Ook had ik mijn oude auto al niet meer en hebben ze heel hard gewerkt om de nieuwe eerder klaar te hebben en dat is gelukt! Ik ben superblij!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Odile, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om zo'n leuke review te schrijven. Vriendelijk bedankt hiervoor! Nogmaals veel rijplezier met je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

Vriendelijk , uiterste best doende garage . Top klasse .

Zeer goed. Wow ! Grote klasse .

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Mevrouw Beverwijk, Bedankt voor de leuke positieve review, nogmaals veel rijplezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

Goede ervaring

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dhr. Hoek, Bedankt voor de positieve review, nogmaals veel rijplezier met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

Goede service en netjes geholpen

Alles wordt vakkundig gerepareerd en netjes afgehandeld

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dhr Ariens, Bedankt voor de positieve review, we zien u graag terug bij Vakgarage Stellendam! Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

Goede service en vakmanschap.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dhr. De Blok, Bedankt voor de positieve review, graag tot ziens bij Vakgarage Stellendam! Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

ok

Fijne betrouwbare service

Mijn eerste auto hier gekocht en nu de tweede. Goede snelle betrouwbare service.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Wolfert, Bedankt voor de leuke review. Nogmaals veel rijplezier met de auto en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

Prima garage.

Goeie garage. Ervaren monteurs. Vriendelijk en correct.

Vriendelijk en eerlijk.

Vriendelijke en eerlijke afhandeling.

Klant vriendelijk

We worden altijd goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Ik stond met pech op de Wellestrijpsedijk net buiten Herkingen en na opgestart te zijn door de wegenwacht kon ik na telefonisch contact met Arjan gelukkig nog terecht. Hij heeft de zaak doorgemeten en een nieuwe accu erin gezet. Helemaal super, wat een service en zeer klantvriendelijk.

Uitstekende garage

Een betrouwbare, deskundige garage waar de klant centraal staat. Pas een lastige storing gehad en moest er eerst het eea uitgesloten worden waardoor het wat langer duurde. Wordt niet moeilijk over gedaan maar probleem wordt gewoon opgelost en je krijgt een leenauto mee. Kortom: prettig bedrijf, vriendelijk personeel, vlotte service en heel kundig

n.v.t

goede communicatie

• Faciliteiten wachtruimte

Vakgarage Stellen is vertrouwd.

Altijd vriendelijk. Zeer behulpzaam.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage met vriendelijk personeel

Fijne betrouwbare garage

Zowel verkoop als werkplaats zijn zeer persoonlijk, vriendelijk en klantgericht. Afspraken worden nagekomen en wagen is keurig afgeleverd. Ook direct een nette prijs voor de ingeruilde auto gekregen Nadien helaas (voor beide partijen)wat problemen met de wagen gekend welke allemaal naar volle tevredenheid werden opgelost. Indien ik in de toekomst een gebruikte wagen zoek zal ik hier zeker weer gaan kijken

Topservice!

Fijne garage. Deskundig geholpen, alles prima in orde

klantvriendelijk

de garage was aanbevolen door derden als vakkundig en klantvriendelijk. ik kan hem nu ook aanbevelen op dezelfde gronden

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Altijd correct en snel maar vooral vriendelijk geholpen.

Ben hier al vele jaren klant, en kan het alleen maar aanbevelen vanuit mijn eigen ervaringen.

goede service

We worden altijd snel en goed geholpen

Top garage

Een hele fijne garage die professioneel personeel heeft. Super geholpen bij deze garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marcel, Bedankt voor de leuke positieve review. Goed om te horen dat onze service goed is bevallen. Nogmaals veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Corné Vakgarage Stellendam

Super garage

Ik heb de laatste jaren best veel beroep moeten doen bij deze garage en elke keer is alles goed opgelost. Ik ben zeer tevreden. Arjan klink(en het personeel )heeft elke keer zijn best gedaan om alles goed uit te voeren en op te lossen.