Zeer slecht

Foute conclusie toen mijn raam meganisme van mijn linker voordeur niet werkte, hun conclusie was dat de schakelaar defect was dit na even gekeken te hebben, maar het was het meganisme wat niet goed was. heb wel allebei de onderdelen moeten betalen. een paar dagen later bleek dat ik de tankdop niet meer open kon krijgen die hadden ze beschadigd en maar vast gekit deze zit namelijk vlak bij de het raam meganisme. voor de apk heb ik gemeld dat de linker iets gezakt was, en dit zouden ze herstellen, alleen bleek een paar dagen nadat de deur was gesteld dat hij weer iets scheef stond ben hier voor terug geweest werd weer hersteld volgens hun afgesproken dat als het weer zou gebeuren dat de scharnieren zouden worden vervangen. maar tot mijn verbazing kreeg ik een faktuur over het afstellen van de deur terwijl zij hun werk niet goed hebben gedaan. Ik vind dit een slechte behandeling van klanten en vooral de opmerkingen die ik kreeg van de medewerker toen ik over de factuur wilde praten. Het is klant onvriendelijke garage bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Via via een paar jaar geleden bij deze vakgarage terecht gekomen. Wat een service! Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en iedereen staat voor je klaar. Geen vraag is teveel. Bij schade wordt er vervangend vervoer voor je geregeld en als de auto weer voor de APK en de beurt naar de garage moet, is er de breng- en haalservice. De factuur wordt je nagestuurd, wat een vertrouwen. Ook even langsrijden voor de bandenspanning of een kapot lampje laten vervangen is geen enkel probleem. Het wordt meteen voor je geregeld. Kortom super tevreden!

Fantastische garage/Toyota dealer

Zeer fijne garage. Vandaag mijn nieuwe Yaris opgehaald. Ik zou zelf niet eens bij een andere dealer gaan kijken. Door de service die de garage biedt, gun ik hun alleen dat ze aan mij een auto mogen verkopen. Je wordt altijd vriendelijk begroet en de meeste mensen kennen je bij naam. Gewoon een ouderwetse no nonsens garage. Staan altijd voor je klaar. Breng je je auto voor service, dan brengen ze je netjes naar huis en komen je ook weer ophalen. Wachten onder het genot van koffie kan natuurlijk ook.

Prima!

Fantastisch geholpen bij de aankoop van onze de Toyota Echt klantvriendelijke service wat je niet overal meer vind!

• Faciliteiten wachtruimte

Ik sluit mij aan bij alle positieve reviews !!!

We hebben hier een mooie witte rav gekocht Het is dat de afstand te ver is anders had ik jullie het onderhoud ook van harte gegund...

• Service N.v.t.

geweldig

Ik kom al jaren bij Dijkstein met veel plezier. Gisteren wederom een prachtige aygo aangeschaft. Dijkstein geeft je een vertrouwd gevoel, en er heerst een relaxte sfeer(totaal niet opdringerig). De afhandeling gaat soepel onder het genot van een heerlijke kop koffie. John, wederom bedankt en zeker tot een volgende keer! Gr, Dave & Elles

Fantastische service...

Goed advies en zeer fijne service

Een TOP garage

Ik heb hier al 3x een nieuwe toyota yaris gekocht, en er ook de onderhoud van gehad, een super klantvriendelijke garage, fijne mensen, je word er super geholpen al hebben ze het erg druk, de klant is altijd koning. John je hebt een geweldig autobedrijf. mvg. M.Laats

Klantvriendelijk en servicegericht.

De auto even voor onderhoud gebracht. Van te voren besproken wat er moest gebeuren. Bij het brengen van de auto nog alles doorgenomen en er zou gebeld worden als de auto klaar was. Vervangend vervoer was top geregeld. De medewerkers van vakgarage Dijkstein hebben hart voor de zaak,zijn servicegericht en hebben aandacht voor je als klant. Ze denken met je mee en bieden een top service. De garage is tevens goed en makkelijk bereikbaar. En als je even moet wachten,kan dat met een heerlijk bakje koffie.

• Faciliteiten wachtruimte

Toppers,niet in woorden uit te drukken.

Tijdens onze zoektocht naar een andere auto op een zaterdagochtend besloten om als eerste bij vakgarage Dijkstein te gaan kijken. We hadden ons al wat meer verdiept in het merk Toyota,maar hadden toch ook nog wat vragen en er waren 2 auto's die we in het echt wel wilden zien en meer over wilden weten. We werden heel klantvriendelijk door Maikel ontvangen,en in de showroom werd onze aandacht getrokken naar een andere auto dan dat we in gedachten hadden. Na de proefrit wisten we het zeker,deze auto zou het worden,geen twijfel mogelijk,verder zoeken hoefde niet. De aflevering verliep super,en je bent er als klant altijd welkom. Er wordt met je meegedacht en als er vragen zijn,worden die beantwoord. Dat alles was ik niet meer gewend door mindere ervaringen bij een andere garage. Ongeacht hoe druk het is,Maikel,John,Kevin en alle anderen van het team nemen de tijd voor je als klant,zijn klantvriendelijk,bieden enorm goede service en denken echt met je mee!. Ik raad deze garage ook echt bij iedereen die op zoek is naar een andere auto,aan. Zelf hoop ik hier nog lang klant te kunnen en mogen blijven,en zal de volgende auto t.z.t hier dan ook zeker aangeschaft worden.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk bedrijf met vriendelijk personeel

Ontvangst is zoals gewoonlijk vriendelijk. Opdrachten worden uitgevoerd zoals is afgesproken. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf met nog ouderwetse klantvriendelijkheid . Ga zo door

• Faciliteiten wachtruimte

Is niet in woorden uit te drukken

Ik heb deze garage leren kennen in 1981 bij de oprichting onder de naam Marome (na een uitstapje naar Beukers Toyota) gelukkig weer op dezelfde leest geschoeid als destijds (onder Rob Berg) Nieuwe mensen maar de service onveranderd goed. Tegenwoordig zwaait John Dijkshoorn de scepter maar de service is echt nog ouderwets eigenlijk zoals het hoort. De klant staat op 1 bij deze garage. Ik kom er nu al 38 jaar heb de nodige auto's gekocht en mensen geadviseerd. Kan deze garage blindelings aanbevelen. Onlangs heeft men voor mijn zoon geregeld dat hij een auto kon kopen die bij een andere dealer te koop stond. Dat zijn zaken die je bij andere garage bedrijven niet gauw zal kunnen regelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Doen wat ze beloven, evenals de voor afgegeven prijs houden zij aan. Reparaties worden correct uitgevoerd. Denken met je mee en zijn niet beroert om wat extra\'s te doen buiten de opdracht om. Op de afgesproken tijd is de auto ook weer rijklaar. Thuisbreng optie is ook mogelijk. Prijzen zijn schappelijk voor wat zij bieden c.q. uitvoeren. Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan als je van je auto houd en uitgaat van prijs / kwaliteit verhouding en een je een eerlijke diagnose wil horen voordat je auto een beurt of een reparatie krijgt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een fijn en eerlijk bedrijf met vriendelijk personeel.

Kom hier al meer dan 35 jaar voor het eerst bij Marome. Heel goede eerlijke en vakkundige garage met zeker ook dank aan Kevin en de rest van het personeel. Ook Maikel dank voor goede service. Maar vooral John voor altijd klaar staan en proberen de best mogelijke service en aandacht aan ons klanten te geven. Dank jullie wel Gerry,Roy en Celeste

Super service. Gevraagd om een standaard APK, alleen lampje moest vervangen worden. Bij ophalen van de auto was de factuur nog niet klaar, of deze nagestuurd mocht worden, prima...wat een vertrouwen. Vervolgens zeer schappelijke bedragen gerekend. Net bedrijf en heel klantvriendelijk.

Zeer tevreden over deze garage. Komt er al jaren! TOP.

Meer dan top! Ineens iets mis met Auto vanochtend Kon meteen langs komen Van alles voor me geregeld, vervangend vervoer werd heen en weer voor gebeld, dachten enorm met me mee om alsnog naar m\'n werk te kunnen (om de auto weer te betalen 🙈) Maar uiteindelijk werd met een noodgang het onderdeel gebracht en erin gezet zodat ik met m\'n eigen fijne vertrouwde auto weer veilig op pad kon! Superfijne en meer dan klantvriendelijke service!!! Meer dan top! Binnen een uur weer veilig en wel onderweg!!!! Bedankt Dijkstein!!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service staan altijd klaar na forse parkeerschade gelijk een goede leensauto terbeschikking.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke medewerkers, goede service. Overleggen met de klant en geven mogelijkheden. Top bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel goed bedrijf staan altijd voor je klaar en super aardige mensen

• Reden bezoek Andere reden

Gastvrij, zeer klantvriendelijk en vakmensen!

• Reden bezoek Andere reden

Prima bedrijf, en klantvriendelijk personeel. Ga zo door.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer tevreden, goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe auto, vervolgens een snelle service !

Nieuwe auto gekocht, telefonisch een prijs afgesproken en ter plekke was de deal binnen 3 kwartier, na het maken van een proefritje, rond. De auto doet het boven verwachting en kreeg nog een apk mee voor vertrek. Ontzettend tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto