Goede service, leuk bedrijf

Auto gekocht en deze gisteren opgehaald, enthousiaste medewerker en keurige aflevering van Leithon

Zeer positief

Goed en duidelijk overleg bij reparaties, geen verrassingen achteraf.

• Faciliteiten wachtruimte

Keurige ontvangst en goede afhandeling.

Nadat ik mijn auto gebracht had kreeg ik ruim op tijd een belletje dat de wagen nadat het onderhoud had plaats gevonden voor mij gereed stond. Alles werd wat op de nota stond goed uitgelegd en daarna met de wagen tevreden huiswaarts gekeerd.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Erg vriendelijk en behulpzaam,belangrijk dat je als vrouw een goed gevoel bij de garage heb

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Snelle service, vriendelijke mensen, deskundige hulp.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en goede uitleg over reparatie

Snel een afspraak kunnen maken, reparatie uitgevoerd zoals afgesproken en goede uitleg naderhand. Dik tevreden met deze garage.

Ga zo door

Zeer goed zoals altijd

Goed geholpen met omzetten van zomerbanden naar winterbanden. Precies binnen afgesproken tijd gedaan

Vriendelijk

Vriendelijk.

Fijne service!

Makkelijk digitaal afspraak maken. Vriendelijk ontvangst. Snelle en fijne service.

Vriendelijk en compleet advies

Voor het eerst de auto hierheen gebracht voor APK en onderhoud. Eerlijke controle en geen onnodige zaken gedaan of onnodig advies gegeven. Ook fijn dat we relatief snel terecht konden. Online afspraak gemaakt, dezelfde dag nog bevestigd. Gebeld voor overleg voordat er überhaupt werkzaamheden gedaan werden. Algemeen dus een prima ervaring.

vriendelijk en effectief geholpen

idem

APK Keuring

De garage waar mijn auto jarenlang in de onderhoud was, is verhuisd naar Alphen. Ik zocht dus een garage die dichterbij was ( Leiden ) Na zoeken kwam ik terecht bij de vakgarage Leithon, een afspraak gemaakt voor de APK keuring ,maar door een ongelukkige val van mij kon ik niet zelf naar de garage komen. Mijn vraag of zij de auto wilde ophalen en terug brengen bleek geen punt te zijn. De auto werd opgehaald en na de keuring weer terug gebracht en netjes in de garage gezet ,wat een service voor een klant die zij nog niet kende. Ik ben blij weer een garage te hebben gevonden waar hulp is als je deze nodig hebt. Het hoeft geen betoog dat Leithon voor mij de garage is waar ik zal blijven komen voor het onderhoud van mijn auto. Alexander dank voor deze service en begrip.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zoals altijd perfect in alle opzichten…!

Het is jammer dat een bezoekje meestal geld kost, anders zou ik voor mijn plezier vaker langsgaan!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

dienstverlening is daar altijd goed

----

Tevreden

Tevreden

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel en vakkundig geholpen!

Onze reparatie kon gelukkig even snel tussendoor. Nadat ik langs ben gegaan hebben zij de spullen besteld. De dag erna kon ik de auto afleveren en zelfs eind van de middag ophalen. Een snelle en vakkundige service!

• Faciliteiten wachtruimte

Na een reparatie bleven wij klachten houden. Maar deze zijn uiteindelijk uitstekend opgelost. Waarvoor niets dan hulde. Ondanks dat wij een nieuwe klant zijn was dit geen enkel probleem.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wordt altijd snel en vriendelijk geholpen

Prima!

Vakkundig, klantvriendelijk, goede service! Een zaak van vertrouwen.

Niks op aan te merken

• Faciliteiten wachtruimte

Diep teleurgesteld in deze garage

Na jarenlang klant te zijn geweest is het avontuur bij deze garage op een bizarre manier tot een einde gekomen. Na aankoop van een auto van 16000 euro is het een regen van nalatigheden en hebben zij aangetoont dat alles daar om geld en marge telt. 12 maanden bovag garantie? Als de reparatie te duur word nemen ze de auto wel terug in plaats van het op te lossen. Als ik mijn verhaal van de ene na de andere mispeer hier moet opschrijven kan ik nog wel 25 reviews invullen. Wat ik heb ervaren is dat vertrouwen snel kan omslaan in totale onbegrip en haat naar deze stel prutsers! Ze verdienen aan mij nog niet de geur van een dennenboompje voor aan je binnenspiegel. Dat was namelijk één van de wonderbaarlijke oplossingen door de onstane stank van een lekkage aan de kofferbak die vol stond met water. Eenmaal je koop gedaan is vooral het motto geen tijd en steeds minder zin. Grote schoften zijn het met jurgen in het bijzonder. Het lijkt een innemende persoonlijkheid maar is niets meer en minder dan een narcist die zijn eigen onzin gelooft en niet meer weet wat die wel en niet toezegt. Wat een tegenvaller en bovag en vakgarage onwaardig! Een probleem aan de motor wat gereapereert moet worden. Het kan dan wel 3, 6 of 9 maanden duren voordat we tijd hebben dus we nemen hem terug. Mijn eigen theorie is we nemen hem terug want de reparatie kost teveel geld dan kunnen we met de nieuwe verkoop weer wat marge terugpakken. Dat was de druppel! En dan opmerkingen we doen er alles aan, we denken mee…… het gaat maar om 1 ding marge, geld! Jurgen vind het vooral voor zichzelf heel erg hoe dit zo kon gebeuren. Klanten die ontevreden, gefrustreerd en steeds bozer worden. Hoe kan dat nou toch. Mij zien ze daar nooit meer!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

degelijk, betrouwbaar, meedenkend in je voordeel

Ik ben al zeer lang een tevreden klant,.... als het controle moment duur uitvalt wordt er eerst naar mij gebeld voor groen licht!

Vlotte service. Fijne leenfiets

Apk en onderhoudsbeurt snel uitgevoerd. Goede communicatie.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en zeer behulpzaam

Al enige jaren klant en naar volle tevredenheid. Service is altijd goed, per telefoon altijd bericht over reparatie en kosten. Bovendien altijd bereid om even te helpen met kleine klusjes.