Keurig bedrijf en vriendelijke eigenaar.

Onlangs een Volkswagen Passat GTE bij hun aangeschaft. De onderhandelingen gingen vriendelijk en ongedwongen. Ik kreeg een nette prijs terug voor mijn wagen. Auto werd netjes conform onze afspraken geleverd. Ook het naderhand omruilen van de thuislader was geen probleem. Bedankt Ewoud

Heel tevreden over de auto en goed geholpen door de verkoper!

Wij waren op zoek naar een hybride auto maar kwamen er via de verkoper (Ewoud Vroegh) achter dat daar geen caravan achter kon. Hij wist precies te vertellen hoe dit zit, had hier zeker kennis van. Op dat moment stond er geen geschikte auto voor ons maar binnen een paar dagen werden we gebeld dat er een auto binnen zou komen die voldeed aan onze wensen. We zijn gaan kijken, een proefrit gemaakt en de auto gekocht. De auto werd helemaal perfect afgeleverd. Zelfs een scheurtje in de bekleding was er nog uitgehaald. De auto leek als nieuw. Nu ruim een week mee gereden en we zijn nog steeds heel tevreden over deze auto. Wij bevelen deze garage en verkoper zeker aan!

Prettig en doeltreffend

Erg prettige ervaring met Ewoud bij het inruilen van mijn auto en de aankoop van een nieuwe. Heldere communicatie, goede inruilprijs en uiteindelijk een prachtige nieuwe auto. Top bedrijf!

Fijne auto en prettige afhandeling

Ewout is een vriendelijke verkoper die de tijd neemt voor goede uitleg van de auto. Het is de eerste keer dat ik mijn auto bij Van 'T Hoof heb gekocht en het bevalt mij vooralsnog prima.

Klantvriendelijk, geen opdringerige benadering, probleempjes worden snel opgelost, afspraak =afspraak en een goede prijs- kwaliteit verhouding

Gewoon goed

Gemoedelijke sfeer en ruime keuze, netjes te woord gestaan, proefrit gemaakt en daarna zijn we er snel uitgekomen met de inruil. Auto netjes afgeleverd na tevredenheid.

Voor het eerst een “luxe” auto gekocht, Ewoud heeft mij van begin tot eind begeleid. Mijn eigen auto voor prima prijs ingeruild. Was een leuke ervaring om bij van ‘T Hoog een wagen te kopen.

Prima adres

Prima geholpen

Geweldige service!

Een bedrijf met een eindeloze drang tot het verkrijgen van een probleemloos product en dus een super tevreden klant!! Voor mij de 2e auto bij Ewoud maar ook bij een derde maakt hij een goede kans! Thx voor alles!

Uitstekend geholpen!!

Goede uitleg.... netjes geholpen! Klant vriendelijk!

Uitstekend!!

Prettig contact en lekkere koffie. Bij probleempjes effe bellen en wordt spoedig opgelost. Prima bedrijf waar de klant koning is en blijft.

goed verzorgde auto,s

perfect , zal er zeker nog een auto kopen

Na telefonisch contact, dezelfde dag nog wezen kijken voor de auto, proefrit gemaakt en auto gekocht. Op vragen direct antwoord en ook wijzigingen zijn perfect behandeld

Vriendelijke mensen, alles was netjes geregeld en zoals afgesproken. Je krijgt goed gevoel als je hier een auto wilt kopen.

Betrouwbaar met top services

Wederom inmiddels wagen 13 gekocht bij garagebedrijf Ewoud van t Hoog. Vorige 12 auto’s bij van t Hoog ook altijd probleemloos ruim 50.000 km p/j mee gereden, buiten gebruikelijk onderhoud. En nr 13 een bmw X4 met 3,5 ltr diesel motor , gaat dit ook weer goed komen. Ondanks nr 13. En indien er toch iets is , lost van t Hoog dit altijd snel en vakbekwaam weer op. Ewoud de auto was weer top afgeleverd, nogmaals mijn dank daarvoor en tot over een jaar. En succes met de verkoop van mijn prachtige A8.

Top service!

Altijd vriendelijk & goede service!

Klantvriendelijk, eerlijk en prettig zaken doen.

Eerlijk en prettig zaken gedaan met dit bedrijf. Geen opdringerige verkooppraatjes. Ontspannen sfeer bij binnenkomst. Alles vanaf proefrit tot aflevermoment prima geregeld. Ewoud bedankt.

prettig gesprek gehad, eerlijke informatie gekregen, gewoon fijn

Fijn geholpen, eerlijke antwoorden gekregen en een prima auto.

Goede ervaring tot nu toe

Ik heb mijn auto pas enkele weken dus kan ik nog niet veel vertellen maar tot nu toe heb ik goede ervaringen. Ik hoorde op mijn mercedes de parkeersensoren niet en heb hier contact over gehad. Het is nu opgelost en we kwamen er achter dat de sensoren anders werken bij mercedes dan bij audi. Het lag dus aan mij. Hoop in de toekomst als er weer wat mocht zijn weer zo goed geholpen te worden.

Alles prima geregeld!

Goede ontvangst, heldere uitleg over de garantie, prima afgeleverd. Zelfs een mooie bos bloemen er bij gekregen!

Goed en eerlijk geholpen!

Goed geholpen, en doen wat ze zeggen, zelfs meer.

Professioneel en vriendelijk.

Mooie fijne auto, probleem supergoed opgelost

Heb bij Ewout een MB C350e bomvol opties gekocht. Wat een mooie en fijne auto. Kreeg een fatsoenlijke beurt voor aflevering. En toen er later toch iets niet in orde bleek te zijn, werd dit perfect opgelost door de samenwerkende garage Naut. Hier ben je als klant koning, ik ben erg tevreden. Nadeel is wel dat ik me door de goede zorgen verplicht voel om terug te komen voor mijn volgende auto. Maar eerst genieten van mijn luxe Mercedes! Ewout, bedankt!

Topbedrijf!

Aantal maanden geleden mooie ex-lease BMW gekocht. Keurige prijsafspraken gemaakt inclusief garantie. Dan is het natuurlijk vervelend, ook voor de verkopende partij, dat een aantal weken voor afloop van de garantieperiode, zich toch een probleem voordoet. Het siert Ewoud en zijn bedrijf dat hij zonder enige discussie het probleem laat verhelpen. Geen lapmiddel, maar het probleem oplossen zonder enige discussie over kosten. Dat maakt voor mij het onderscheid tussen zomaar een autohandelaar en een respectabel autobedrijf zoals Van 't Hoog. Kortom, een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een jong gebruikte occasion!

Vriendelijk en to-the-point.

Auto gekocht. Nette prijs. Redelijke onderhandeling. En goede afwikkeling.