Vriendelijk en zeer proffesioneel!

Bij Vakgarage Prins is de klant nog echt Koning. Uitstekende service en ze gaan echt voor de lange termijn relatie! Even moeten wachten? Het is geen straf om in de showroom rond te lopen tussen de exclusieve bolides.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marck, Bijzonder bedankt voor het plaatsen van uw prachtige review. Wat fijn om te lezen dat uw bezoek een prettige ervaring is geweest. We proberen zeker onze klanten als een monarch te benaderen, mits dit in onze macht ligt. Fijn dat dit bij u is gelukt! Mocht u de volgende keer nog eens tussen onze bolides willen wandelen, dan bent u natuurlijk van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Topservice

Goed geholpen en ze denken met je mee

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Arthur, Hartelijk bedankt voor dit mooie cijfer en vooral uw woorden. Hier zijn we blij mee. Dat u goed bent geholpen door ons, is natuurlijk iets waar we ons best voor doen, maar waar ook alleen maar op mogen hopen dat dit ook zo overkomt. Fijn dat dit bij u is gelukt. U komt immers naar ons toe voor onze expertise en dat we dan met u mee mogen denken is natuurlijk wel een verwachting die u van ons mag hebben. Mocht u in de toekomst weer gebruik willen maken van onze expertise, dan staan we ook dan weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prima geholpen en snel

Prima gaat zo door

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Henk, Hartelijk dank voor het invullen van deze review en dit prachtige cijfer. Enorm blij zijn we met het feit dat uw goed en snel bent geholpen. Hier doen we het immers natuurlijk voor! Wat prettig om te lezen dat onze moeite wordt beloond. Bedankt voor uw vertrouwen en bezoek. Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prima geholpen

Levering duurde wat langer dan verwacht, maar op klantvriendelijke manier opgelost

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Paul, Graag willen we u bedanken voor de genomen moeite om deze review te plaatsen. Het is belangrijk voor ons dat, ondanks langere levertijden, we een klantvriendelijke omgeving creëren voor onze klanten. We kunnen helaas niet altijd invloed uitoefenen op levertijden en situaties, maar we hebben zeer zeker wel in de hand wat voor een indruk we wekken. We zijn blij om te lezen dat u dit ook als prima heeft ervaren. Mocht u in de toekomst onze service nodig hebben, dan staat we uiteraard weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

heel goed

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, Ontzettend bedankt voor het invullen van deze review. Uw moeite wordt zeer gewaardeerd en is voor ons waardevol. Fijn dat uw ervaring met Vakgarage Prins Auto goed is geweest. Mocht u in de toekomst onze hulp nodig hebben, schroom dan niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goede service.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Onno, Onwijs bedankt voor dit prachtige cijfer. We zijn blij om te lezen dat uw ervaring goed is verlopen bij Vakgarage Prins Auto. Zien we u de volgende keer weer terug? Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

We belden met kapotte auto. En we hadden de auto echt nodig. Er werd meteen tijd voor ons gemaakt, we mochten langskomen. Erg vriendelijk geholpen, een top service gekregen. Prins heeft er zeker een klant bij!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste John, Bedankt voor deze mooie review! Die kunnen we maar mooi in ons zak steken. Wat fijn om te lezen dat we u zo snel als mogelijk hebben geholpen. Zolang er tijd en ruimte voor is, waarom dan ook niet? We vinden het immers onwijs belangrijk dat u weer veilig de weg op kunt. Daar zijn we natuurlijk voor. Uiteraard verwelkomen we u graag de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Geweldige service, doen echt een stapje extra!

Ik ben echt super tevreden over Prins Auto! Ze komen de auto halen en brengen 'm weer netjes terug. Daarnaast doen ze ook nog een stapje extra. Toen m'n auto werd teruggebracht zag ik dat ze 'm door de wasstraat hadden gehaald, wat een top service! Ook altijd een leuke sleutelhanger, pen, schrijfblokje en luchtje erbij .. het zijn die kleine dingen die het onderhoud van je auto ineens heel leuk maken!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marielle, Wat een leuke review, bedankt! Ja, een bezoek aan de garage is meestal niet één van leukste bezigheden, maar het moet af en toe in belang van goed onderhoud. Waarom dan niet alles in ons macht doen om dit zo aangenaam mogelijk te maken? Super dat dit bij u is gelukt! Uiteraard hopen we dat we u de volgende keer weer terug zien bij Vakgarage Prins Auto. Met hartelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Snel en vakkundig.

Mankement was snel gevonden en, binnen de mogelijkheden van levertijd onderdelen, ook vlot hetsteld.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Cor, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw review. Graag willen we u laten weten dat we dit waarderen. We zijn helemaal blij dat we het mankement snel hebben kunnen vinden en daarop hebben kunnen handelen. Ondanks dat we inderdaad afhankelijk zijn van de levertijden, doen we er uiteraard alles aan om de reparatie snel uit te voeren. Fijn dat dit is gelukt. Mocht u in de toekomst onze hulp nodig hebben, dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

TOP

Vorige week een auto gekocht bij Prins echter na 1 week ontdekte ik een piep klein mankementje. S morgens gebeld, s middags kon ik al langs komen en tijdens een kopje koffie werd het opgelost. Helemaal TOP.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Mario, Hartelijk bedankt voor deze review! Zolang we de tijd en ruimte hebben om u te kunnen helpen, dan doen we dit graag zo snel als mogelijk. Dit zodat u optimaal van uw nieuw aangekochte auto kunt genieten. Fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Hopelijk zien we u de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Lang wachten voor onderhoudsbeurt

Na afspraak van een onderhoudsbeurt die een uur zou duren naar schatting reedt ik na 2,5 uur weer weg met mijn auto. Auto was gestofzuigd en schoongemaakt en een jaarlijkse beurt.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Bakker, Bedankt het invullen van uw review. We vinden het enorm jammer dat het op een onvoldoende is gekomen. Zojuist hebben we u geprobeerd te bellen om hier over te praten, maar we konden u niet bereiken. Het is natuurlijk flink balen dat u langer heeft moeten wachten dan dat op voorhand de bedoeling was. Hier bieden we onze excuses voor aan. Het best was geweest als we u hiervan op de hoogte zouden hebben gehouden. Graag komen we met u in gesprek zodat we onze service kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Garage Prins, een garage met goede service en vakbekwaam personeel!

Helaas had ik een lekke band. Na één telefoontje werden we direct geholpen. Goede service voor een redelijke prijs!

goed en vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Leen, Hartelijk bedankt voor het invullen van deze positieve review. Wat prettig om te lezen dat uw ervaring hier goed is en dat u ook onze gastvrijheid ervaart. We vinden het belangrijk om vriendelijkheid uit te stralen. Wij hopen u een volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goede ontvangst en service

Meteen goed geholpen met koffie erbij en een praatje

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Fred, Bedankt voor dit fijne compliment. Een lekker kopje koffie met een gezellig praatje, dat vinden ook wij natuurlijk leuk als u weer een bezoekje aan ons brengt. Wel zijn we benieuwd wat we aan onze service zouden kunnen verbeteren om bijvoorbeeld tot een '10' als cijfer te komen. Mocht u dus feedback voor ons hebben, dan zijn we één en al oor. Tot hopelijk de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

goede service

komen afspraken na lossen alles goed op ben zeer tevreden over dit bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Kroon, Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze review te plaatsen en voor dit prachtige cijfer. Betrouwbaarheid en professionaliteit vinden we heel erg belangrijk. Wat fijn dat deze aspecten bij u zo zijn overgekomen. Mocht u onze hulp nodig hebben dan staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Mooie nieuwe renault captur kunnen kopen in 2021 bij hun. Ben zeer te vreden over hun. Van de week moest mijn auto voor de 1e beurt dat heb ik bij vakgarage prins gedaan. Helemaal blij met service ook leen auto gehad. Top bedankt

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Dailson Neves Lima, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Hier doen we het natuurlijk iedere dag weer voor. Het is door klanten zoals u dat het voor ons ook makkelijker is om klantvriendelijk te zijn. Maar dat uw auto de juiste onderhoud heeft gehad dat is voor ons echt het belangrijkst wetende dat uw auto veilig is en goed wordt onderhouden. Graag zien we u dan ook de volgende keer weer terug bij ons. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goede service verleend bij een reparatie, goed meegedacht en goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt expertise met verschillende auto's. Zelfs de auto gewassen na een reparatie vind ik echt ook goede service. Komen graag nog een keer terug.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Hardebol, We zijn inderdaad gespecialiseerd in verschillende automerken, we vinden dit dan ook een groot compliment dat u dat heeft gezien. En het wassen van de auto doen we graag voor u. Voor ons een kleine moeite met een groot gebaar. Hopelijk zien we u de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Snelle en effectieve hulp geboden, goede service en vakkennis!

De aanleiding was een startprobleem, ik heb de monteur op het verkeerde spoor gezet om hem te tonen dat de batterij van de draadloze afstandbediening met 3,3 V klemspanning in orde zou zijn. De diagnose was daarom aanvankelijk: nieuwe accu. In de garage werd echter vastgesteld dat het toch aan de batterij van afstandsbediening lag. Petje af voor deze diagnose!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Ham, Bedankt voor uw review. Soms zijn er meerdere diagnoses nodig om het probleem te achterhalen. Uw gedachtegang was helemaal niet verkeerd en hierdoor wisten we ook uiteindelijk dat we verder moesten kijken. We zijn blij dat het uiteindelijk is opgelost! Hopelijk tot de volgende keer en ik wens u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk personeel en bij een beurt ook de taal even aangepast van Duits naar Nederlands van de boordcomputer, net dat beetje extra service

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ciska, Bedankt voor deze waardevolle review. Wat fijn dat net dat ene stapje verder zo goed bij u is overgekomen. Mocht het in onze macht liggen, dan doen we dit met veel plezier voor u. Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prima zoals altijd

Keurig geholpen, alles netjes in overleg, wordt goed werk afgeleverd.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ernst, Bedankt voor dit prachtige cijfer en fijne review. We vinden het belangrijk dat u servicegericht geholpen wordt en dat uw auto uiteraard weer veilig de weg op kan. Wat prettig om te lezen dat dit gelukt is. Tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

De fiets mag ook we een apktje hebben

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Willem, Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. The sky is the limit! Ook bedankt voor uw advies betreft de fiets. We denken maar dat we die gaan opvolgen zodat u de volgende keer wat makkelijker naar huis kan fietsen. Tot de volgende keer bij Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Het onderdeel dat nodig was om de service uit te voeren was niet in huis en de leverancier had behoorlijk veel vertraging. Prins heeft mij uitstekend op de hoogte gehouden en altijd opties gegeven.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste David, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze review. Dit vinden we enorm prettig. Ondanks de wat langere levertijd van het artikel, zijn we blij te lezen dat de communicatie als zodanig prettig wordt ervaren dat het hierdoor niet heel vervelend was. We geloven er dan ook in dat zolang u in ieder geval op de hoogte wordt gehouden dat u dan niet in het donker tast. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Hier sturen wij zelfs onze klanten heen

Hier sturen wij zelfs onze klanten heen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer de Blok, Hartelijk dank voor deze review! Super leuk om te lezen dat zelfs u uw klanten naar ons toe stuurt. Dan moeten we wel iets goed doen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Uitstekend geïnformeerd én geholpen!

Vriendelijk en klantgericht geholpen. Naar mijn idee: echt een 'vertouwd adres'. Dus zéker een adres om terug te komen ... als dit nodig mocht zijn!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste meneer de Haan, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u ons als een "vertrouwd adres" beschouwt. Dat is precies wat we willen zijn voor onze klanten: een plaats waar ze zich veilig en vertrouwd voelen terwijl ze hun auto laten onderhouden of repareren. We hopen dat u nog vaak terugkomt bij Prins Auto! Als u nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goed en vriendelijk

Goed en vriendelijk personeel, het enige wat ik vreemd vindt, is dat ik terwijl ik direct aan de balie betaal voor de reparaties of keuring, ik toch nog een factuur ( met betalingslink ) in mijn email krijg.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Zwijnenburg, Hartelijk bedankt voor deze fijne review. Wat prettig om te lezen dat uw ervaring met ons goed is geweest. Uit uw review begrijpen we dat u het vreemd vindt dat u na de betaling nog een e-mail hebt gekregen met de factuur en een betaallink. Deze e-mail wordt automatisch naar u toe gestuurd zodat u de factuur altijd nog digitaal kan bewaren. Sommige klanten kiezen er ook voor om via de link te betalen voordat ze de auto hier op komen halen. Het is nu maar net wat iemand prettig vind, maar als u al heeft betaald is dat wel een beetje dubbelop. Dit betekent dus een leerpunt voor ons om onze e-mails aan te passen wanneer de klant aan de balie al betaald heeft. Bedankt dat u ons hierop heeft gewezen, dit waarderen we. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Wattstraat 14

2952 AX Alblasserdam

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!