Tevreden

Zeer goede service en verstand van zaken

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Visentini, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat uw bezoek aan ons deze keer niet naar volledige tevredenheid is verlopen. De huidige kosten die we aan u hebben berekend is voor zowel het wisselen van de wielen als dat het voor de opslag van de banden. Deze kostenverhoging is een punt dat we zeker met u hadden moeten communiceren. Onze welgemeende excuses dat dit niet is gebeurd. Uiteraard vinden we transparantie zeer belangrijk. De volgende keer zullen we dit zeker anders aanpakken. we hopen dan ook u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

goede service en snel schakelen

prima service en mooie auto's

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Remco, Ontzettend bedankt voor de genomen moeite om deze review te plaatsen. Uw mening is waardevol. Goede service en mooie auto's, wat willen we nog meer? Fijn dat u dit ook als prettig heeft ervaren! Tot snel, Vakgarage Prins Auto

Prima garage

Vlotte service, attent en vriendelijk personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bertus, Bedankt voor deze positieve review. We zijn erg blij dat u onze service als prettig heeft ervaren. Hier doen we het uiteraard voor! Mocht u onze hulp in de toekomst nodig hebben schroom dan niet om ons te bellen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prachtig autobedrijf met vriendelijk personeel

Ik heb Prins auto ervaren als een eerlijk betrouwbaar en vriendelijk autobedrijf. Koffie staat altijd klaar en nemen ook de tijd voor je zonder dat je het gevoel hebt dat je snel een beslissing moet nemen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Nick, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Uw positiviteit spat van het scherm! Eerlijk en betrouwbaar, dit zijn zulke belangrijke aspecten van een bedrijf. Wat fijn om te lezen dat dit is wat we uitstralen. Hier zetten we ons iedere dag weer voor in. En nee, bij ons hoeft u ook niet snel een beslissing maken, we willen namelijk dat u 100% achter uw keuze staat en dat deze keuze met zorg en rust is genomen, lekker met een kopje koffie. Mocht u in de toekomst bij ons langs willen komen, dan bent u meer dan welkom. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Je kent het wel, je brengt je auto weg voor een beurtje en een x bedrag, en dan blijkt het een bedrag te worden dat 5x duurder is... Dikke pech, 4 nieuwe banden (anders geen goedkeuring apk) en meerdere slijtage gevallen. Zeer helder gecommuniceerd en het was gewoon niet anders... echter bleek er ook een veer stuk te zijn en toen kwam de echte ellende... niet leverbaar en maar wachten op de levering uit Frankrijk. Vier weken auto kwijt geweest en uiteindelijk goedgekomen door accuraat handelen en goede communicatie met Jordy. Gevalletje dikke pech en dat vonden ze bij Prins oprecht vervelend voor mij als klant. Ik ben blij met deze voor mij nieuwe Vakgarage en zal er wat mij betreft nog lang klant blijven. Ook dank aan Jesse die wat extra uurtjes heeft moeten verrichtten om mijn auto voor het weekend nog af te kunnen krijgen, thanks!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Sander, Hartelijk bedankt voor deze hele fijne review. Wat een tegenslagen, maar wat ontzettend fijn dat dit toch uiteindelijk allemaal is goed gekomen. En ja, transparantie is onwijs belangrijk. Ondanks dat we helaas niets aan een levertijd kunnen doen is in ieder geval een consistente berichtgeving wel iets waar we invloed op hebben. Enorm fijn om u als klant erbij te hebben! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Willem, Bedankt voor uw positieve review. Uw mening is erg waardevol voor ons. Een prettige dag! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Ouderwetse topclub!

Zonder uitzondering staan de mensen van Prins altijd klaar om je de beste klantervaring te geven. Hier is de klant nog koning!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Willem, We streven er altijd naar om onze klanten een Prinselijke ervaring mee te geven, maar koninklijk is natuurlijk nog veel beter! Wat prettig om te lezen dat u het zo heeft ervaren. We hopen u de volgende keer weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Geen gezeur, beloofd is beloofd én goede kwaliteit en service!

Fijne mensen die doen wat ze beloven. Altijd uitleg, niets schimmig. Kortom ook uw vertrouwen waard!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jannie, Wauw, wat een mooie review heeft u geschreven. Transparantie is ontzettend belangrijk en zeker als het gaat om voertuigen die u veilig van A naar B behoren te brengen. We zijn blij dat we uw vertrouwen hebben kunnen winnen, dit is voor ons ontzettend veel waard. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prima geholpen, vriendelijk

Prima geholpen, vriendelijk, leuke auto's binnen ook

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marc, Vriendelijk bedankt voor de positieve review. Wat fijn dat uw ervaring met ons prettig is! Dat vinden we natuurlijk fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Topgarage

Denken met je mee, huur auto geleend, geveld door Corona en ze komen zelfs de auto thuis ophalen... hoef ik de deur niet uit... helemaal top!

Een fantastische service.

Vandaag onze auto voor zijn eerste service beurt gebracht alles is correct uitgevoerd zelf de auto wordt netjes gewassen voor deze wordt afgeleverd ,zeer vriendelijk mensen je kan zien dat de service en klant gerichtheid hier op nummer één staat. Echt een top garage en zeker een aanrader. Vriendelijk groet G. de Graaf

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer de Graaf, Hartelijk dank voor uw fijne review. Klantgerichtheid staat zeker bij ons op nummer één. Wat zijn we enorm blij dat dit op de goede manier bij u is overgekomen. Dit is voor een bedrijf van onschatbare waarde. En dat uw auto de benodigde onderhoud heeft gekregen en daarna nog een bezoekje aan de wasstraat heeft gehad is natuurlijk nog fijner! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

heel prettig geholpen

We zijn erg prettig geholpen en dat waarderen we enorm. We hebben een mooie occasion gekocht en hopen uiteraard zonder problemen van deze auto te gaan genieten.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Roos, Wat leuk om te lezen dat u zo prettig bent geholpen. Dat is erg belangrijk voor ons! Nog leuker is dat we u blij hebben kunnen maken met een mooie occasion en we gaan ervan uit dat u veel veilige kilometers kan maken hiermee. Mocht er onverhoopt toch iets zijn, dan staan we ook weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Top auto voor een nette prijs.

Er werd ruim de tijd voor me genomen en de auto is snel en netjes afgeleverd zoals besproken. Ik hoop dat er over een paar jaar weer iets voor mij bijstaat.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marcel, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u de aandacht heeft gekregen die u ook verdient. En bovenal dat u de auto snel en netjes mee kon nemen. Mocht u over een paar jaar weer op zoek zijn naar iets leuks dan kunnen we uw wensen en behoeftes in kaart brengen om u weer zo goed als mogelijk te helpen. Tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team vakgarage Prins Auto.

Klantvriendelijk en snel

Erg tevreden over hoe het team van Prins mij geholpen heeft bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. De passie voor auto’s is te merken uit het enthousiasme en parate kennis waarmee ik te woord ben gestaan. Geen vraag onbeantwoord, geen verzoek te veel en een eerlijke prijs. Erg fijne ervaring!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Raymond, Bedankt voor de genomen moeite voor het plaatsen van deze review. En wat een fijne review! Wat zou een autobedrijf zijn zonder de passie voor de voertuigen die dit allemaal mogelijk maken? Dat dit dan ook zo is overgekomen is natuurlijk ontzettend belangrijk voor zowel de klant als voor ons. Mocht u in de toekomst onze hulp en expertise weer eens nodig hebben, dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Snel en goed

Snel en goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Nellie, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Dit is heel waardevol voor ons. Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prim en vriendelijk geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Krijna, Hartelijk bedankt voor uw waardevolle review. We zijn blij te lezen dat u vriendelijk en prima bent geholpen. Hier doen we het natuurlijk iedere dag voor. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Top service !!

Ik kocht een auto bij vakgarage Prins. Dat is met recht een vakgarage. Alles tot in de puntjes geregeld en afgehandeld. Vriendelijke verkopers en goede service.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Janny, Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze fijne review. Dit waarderen we enorm. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo prettig heeft ervaren. Met klant zoals u is dat totaal geen opgave. We zien u graag de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Vriendelijk, Behulpzaam en Jordy maakt tijd voor de klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ilonka, Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer en de genomen moeite om deze review te schrijven. Dit waarderen we. Wat leuk om te lezen dat uw ervaring weer prettig was bij ons en inderdaad Jordy maakt zeker tijd voor de klant want dat vind hij fijn! Op deze manier kan hij goed helpen. Mocht u in de toekomst onze hulp nodig hebben, dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Een vakgarage die zijn vak verstaat.

Prettig geholpen, onverwachte reparaties worden netjes vooraf besproken, en als nieuwe onderdelen niet nodig zijn en een gebruikt onderdeel ook volstaat word daarvoor gekozen om je niet onnodig op kosten te jagen. En als extra een keurig gestofzuigde en gewassen auto terug. Als de reparatie langer gaat duren, is gratis vervangend vervoer zo geregeld. echt top!

Weer een goede ervaring!

Na de aankoop van mijn eerste auto bij Prins Auto nu na 4 jaar weer een andere auto mogen aankopen. Nu ook weer een prettige ervaring!

• Faciliteiten wachtruimte

We zijn weer geweldig geholpen bij Prins Auto Alblasserdam We hadden een probleem met de sensoren achter diagnose gesteld welke het niet meer deed en vervangen. Auto weer netjes gewassen weer meegenomen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Fabian, Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat we u hebben kunnen helpen weer veilig de weg op te gaan. Dat is uiteraard waarvoor we hier bezig zijn. Tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Vriendelijk en zeer proffesioneel!

Bij Vakgarage Prins is de klant nog echt Koning. Uitstekende service en ze gaan echt voor de lange termijn relatie! Even moeten wachten? Het is geen straf om in de showroom rond te lopen tussen de exclusieve bolides.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marck, Bijzonder bedankt voor het plaatsen van uw prachtige review. Wat fijn om te lezen dat uw bezoek een prettige ervaring is geweest. We proberen zeker onze klanten als een monarch te benaderen, mits dit in onze macht ligt. Fijn dat dit bij u is gelukt! Mocht u de volgende keer nog eens tussen onze bolides willen wandelen, dan bent u natuurlijk van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Topservice

Goed geholpen en ze denken met je mee

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Arthur, Hartelijk bedankt voor dit mooie cijfer en vooral uw woorden. Hier zijn we blij mee. Dat u goed bent geholpen door ons, is natuurlijk iets waar we ons best voor doen, maar waar ook alleen maar op mogen hopen dat dit ook zo overkomt. Fijn dat dit bij u is gelukt. U komt immers naar ons toe voor onze expertise en dat we dan met u mee mogen denken is natuurlijk wel een verwachting die u van ons mag hebben. Mocht u in de toekomst weer gebruik willen maken van onze expertise, dan staan we ook dan weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prima geholpen en snel

Prima gaat zo door

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Henk, Hartelijk dank voor het invullen van deze review en dit prachtige cijfer. Enorm blij zijn we met het feit dat uw goed en snel bent geholpen. Hier doen we het immers natuurlijk voor! Wat prettig om te lezen dat onze moeite wordt beloond. Bedankt voor uw vertrouwen en bezoek. Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Prima geholpen

Levering duurde wat langer dan verwacht, maar op klantvriendelijke manier opgelost

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Paul, Graag willen we u bedanken voor de genomen moeite om deze review te plaatsen. Het is belangrijk voor ons dat, ondanks langere levertijden, we een klantvriendelijke omgeving creëren voor onze klanten. We kunnen helaas niet altijd invloed uitoefenen op levertijden en situaties, maar we hebben zeer zeker wel in de hand wat voor een indruk we wekken. We zijn blij om te lezen dat u dit ook als prima heeft ervaren. Mocht u in de toekomst onze service nodig hebben, dan staat we uiteraard weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!