Ik zou de wachtruimte afscheiden van de receptie.

Bandenwissel duurde m.i. wel wat lang.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste F.H. Schorer, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u lang moest wachten. Wij proberen altijd om iedereen zo snel mogelijk te helpen ondanks de grote drukte bij ons. Uiteraard is dit wel een punt waar wij aan werken, bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

klantvriendelijk

prima service en auto lekker schoon en netjes weer op kunnen halen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Wim en Magreet, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Correcte bejegening, goede service. Niets op aan te merken.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Tony, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Ik was er voor een nieuwe accu en als service werd mijn auto gratis gewassen, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Geweldige service, bedankt.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Bijzonder prettig

Werd snel en to the point geholpen, werd goed begeleid met het uitkiezen van de juiste auto in onze omstandigheden.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Alexandra, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent en wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de Defender. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Veel vertrouwen in wat deze garage doet

Klant vriendelijke benadering, alles ziet er goed verzorgd uit.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Hans, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Passie voor Defenders

Al mijn vragen naar volle tevredenheid beantwoord. Met een fantastisch gevoel mijn Defender gekocht.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste R.T. Schafthuizen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent en wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de Defender. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Leuk personeel, heel klantvriendelijk en behulpzaam

Lekkere koffie, gezellige mensen, mensen met verstand van zaken, kortom een heel fijn bedrijf om je auto te brengen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Cindy, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Vriendelijk en goed te woord gestaan .

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Beste Bastiaan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Alles volgens afspraak gelopen. Goede sevice.

Vriendelijke ontvangst en afhandeling.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Vandaag mijn mooie auto opgehaald.

Super blij want vandaag heb ik mijn VW Golf opgehaald bij Prins Auto! Ik ben erg fijn geholpen door Django. Hij is een aardige en enthousiaste verkoper. De auto was netjes gepoetst om mee naar huis te nemen. Ik vond het wel jammer dat ik zelf nog EUR 12,50 extra moest betalen om de auto te laten overschrijven op mijn naam. Als service had ik het netjes gevonden als zij de kosten voor het overschrijven voor hun rekening hadden genomen. Voorderest een prima ervaring gehad met Prins Auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dico, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat de auto zo goed bevalt. Wij begrijpen dat €12,50 extra betalen niet leuk is. Zoals wij u ook verteld hebben zijn dit de kosten voor het tenaamstellen van de auto, die kosten moeten wij ook weer betalen aan het RDW. Als wij ze voor onze rekening hadden kunnen nemen hadden we dat zeker gedaan, echter is dit soms niet mogelijk en moeten er verplichte kosten gerekend worden. Bij voorbaat dank voor uw begrip en wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

direct met behulp van diagnoseapparatuur het mankement gedetecteerd en gerepareerd.

prettig, en goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste W, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Wij hebben heel veel plezier van onze nieuwe auto en worden altijd op de hoogte gehouden van de nieuwste acties en evt onderhoud. Je hoeft het maar te zeggen en het word gedaan. Even geduld hebben krijg je een lekker kopje koffie en wordt ie voor de deur gereden.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Evelien, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring bij ons heeft gehad. Dat is erg belangrijk voor ons! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Een vertrouwd adres!!

Naar de vakgarage geweest voor het wisselen van de banden. Mijn huidige occasion auto in 2010 bij Peter gekocht. Rij er nog in naar volle tevredenheid.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Gert, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Goed is Goed toch??

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Janie, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Perfect geholpen, ook de presentatie uitstekend

Prima garage

• Faciliteiten wachtruimte

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Super blij met jullie hulp om mijn auto te reparieren

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jaroslav, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk ontvangst en goede verzorging /omgang voor de auto o.a. bescherming papier voor het instappen op de vloermat dit zijn de kleine dingen die het verschil maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste John, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Positief

Vriendelijke personeel, je wordt warm onthaald. Hele nette showroom, en een goede service.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Djessie, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

service!

Zonder dat ik ooit eerder bij Prins ben geweest werd ik direct geholpen, dit tussen de volle planning door, erg prettige medewerkers en goed werk geleverd, top!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bas, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Heel vriendelijk en goed geholpen

Goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste G.v.d.Rhee, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Aanschaf auto

Mijn droomauto gevonden via Prins Auto! Prima inruilvoorstel gekregen en snel tot een deal gekomen. In het begin wat miscommunicatie omtrent afspraken maar dit is uiteindelijk helemaal goed opgelost! Extra compliment voor de werkplaats man Edo, die mij erg fijn geholpen heeft en ervoor zorgt dat alles uiteindelijk goed geregeld word ook als er iets mis is met de auto. Na vele nare ervaringen met andere autobedrijven heb ik gemerkt dat het in deze tijd lastig is om een goede en betrouwbare autodealer te vinden maar Prins auto heeft mij weer goed op weg geholpen. Kortom ga op deze weg door en zeker een aanrader bij aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jeffrey, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en wij wensen je veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Netjes geholpen, vriendelijke verkoper

Prima bedrijf, vriendelijke verkoper, alle tijd voor de klant. Volgende aanschaf kijk ik eerst bij vakgarage prins Auto.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste meneer van Hoogvliet, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent en wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Fijn door een bekend gezicht!

Super snelle service! Auto zag er super uit bij aflevering!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Debby, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat de aflevering naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Coen, Bedankt voor je mooie review! Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers met de auto. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.