Super behandeling

Voor een APK geweest, de auto is weer helemaal blij, hij straalde weer van zijn beauty behandeling.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hi Willem, Wat fijn om te horen dat je APK-ervaring positief was en dat je auto weer "straalde" na zijn beauty behandeling! We streven ernaar om je auto in topconditie te houden en we waarderen je feedback. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Accuraat en klantvriendelijk

Meedenkende garage met persoonlijk service en bediening.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank je wel voor je positieve feedback! We streven ernaar om een meedenkende garage te zijn met persoonlijke service en bediening. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Altijd vriendelijk professioneel en snel geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor je positieve review Gusta! Altijd fijn om je hier te hebben. Een prettige dag, Team Vakgarage Prins Auto

Mijn auto was weer toe aan een APK. Bij Vakgarage Prins Auto hiervoor een afspraak gemaakt, in combinatie met een grote onderhoudsbeurt, omdat een APK hierbij inbegrepen is. Vooraf hiervoor een gespecificeerde offerte ontvangen. Op de afgesproken dag om 8 uur mijn auto gebracht en 's avonds weer opgehaald. Factuur conform offerte. De auto was ook nog keurig gewassen en loopt weer als een zonnetje! Een echte aanrader.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Jan, Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij ons. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld voor de APK en de grote onderhoudsbeurt. Het feit dat de factuur conform de offerte was, en dat je auto keurig gewassen en in topconditie was toen je hem ophaalde, is precies wat we nastreven. Dank je wel voor je vriendelijke woorden en het aanbevelen van onze service. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Excellent!

A

Super, Richard! Dankjewel.

niet ongezellig

volgens mij zijn ze wel betrouwbaar

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Andre, Bedankt voor je opmerking. We hechten veel waarde aan het vertrouwen van onze klanten. Als je vragen hebt of meer informatie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Een prettige dag, Team Vakgarage Prins Auto

Ik ben vaste klant

• Faciliteiten wachtruimte

Hi Hellen, Fijn om je als vaste klant te hebben, dan zijn wij jouw vaste garage met lekkere koffie! Een prettige dag, Team Vakgarage Prins Auto

Vriendelijk , vakkundig en klantgerichtheid ten top.

Met een acuut olielek kon ik direct terecht. Eerder met een andere auto uitzonderlijk goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je onze vriendelijkheid, vakkundigheid en klantgerichtheid waardeert. We staan altijd paraat om te helpen, en we zijn blij dat we je direct konden assisteren met het olielek. Bedankt dat je eerder ook al zo'n goede ervaring hebt gehad. We blijven ons inzetten voor topklantenservice! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Top geholpen

Vriendelijk en deskundig personeel

Top! Bedankt voor je positieve review! Team Vakgarage Prins Auto

Top jongens heel goed en professioneel en zeer vriendelijk en in de toekomst ik ga mijn auto’s alleen bij jullie kopen groetjes Adnane en Miranda

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Adnane en Miranda, Wat een fantastische feedback, bedankt daarvoor! We zijn verheugd te horen dat je onze service als "top," professioneel, en vriendelijk hebt ervaren. Jullie vertrouwen betekent veel voor ons, en we kijken ernaar uit om in de toekomst jullie auto's te mogen blijven verzorgen. Aarzel niet om ons te contacteren als jullie meer hulp nodig hebben, we staan altijd voor jullie klaar! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Snel geholpen en probleem opgelost

Mijn xenon verlichting was defect, deze is gelijk de dag na bellen al gerepareerd. Heel fijn. Gelijk een apk gedaan, is dat ook weer gebeurd. Toen we de auto ophaalden was deze gewassen en schoongemaakt van binnen. Top

• Faciliteiten wachtruimte

Hi Kasper, Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We zijn blij dat we snel de xenon verlichting hebben kunnen repareren en de APK hebben kunnen uitvoeren. Het is fijn om te weten dat je tevreden bent met onze service. Het feit dat we de auto hebben gewassen en van binnen hebben schoongemaakt, is ons manier om die extra mijl te gaan voor onze gewaardeerde klanten. Bedankt voor je positieve feedback, en als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Ik wens je een mooie dag. Team Vakgarage Prins Auto

Snel afspraak en verder Top..

Afspraak snel gemaakt…Top

• Faciliteiten wachtruimte

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je onze snelle service waardeert. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Snel en vakkundig!

Alles netjes volgens afspraak

• Faciliteiten wachtruimte

Super Frans, bedankt voor je review! Dit waarderen we. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Super vriendelijk klant gericht

Denken in oplossingen en een prachtige service. Je voel je klant en mensen en thuis gevoel.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Izak, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je onze oplossingsgerichte aanpak waardeert en dat je je bij ons thuis voelt. Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Ik wens je een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

prima ervaring

prettige en snelle APK keuring en einde garantie check.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Joannes, Dank je wel voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je een prima ervaring hebt gehad. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we streven ernaar om continu te verbeteren. Als je suggesties hebt of als er iets is waarmee we je ervaring nog beter kunnen maken, laat het ons dan alsjeblieft weten. We waarderen je steun en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins is oke

werkt conform afspraak, de APK keuring is goed uitgevoerd

• Service N.v.t.

Bas, dankjewel!

Er wordt goed meegedacht

Er wordt goed meegedacht

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Hugo, Wow, bedankt voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. "Er wordt goed meegedacht" is precies waar we naar streven, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst nog meer suggesties of feedback hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om te helpen en te zorgen dat jouw ervaring met ons bedrijf de best mogelijke is. Nogmaals bedankt voor je support en vertrouwen in ons. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goed geholpen en meegedacht

Wij hadden een proefrit online ingepland en werd meteen gebeld. Waren mensen wezen kijken naar de auto maar nog geen antwoord gehad of ze de auto wilden hebben. Aanvraag zou sowieso maandag in behandeling genomen worden. Desbetreffende maandag gebeld, werd aangegeven nog niks van de andere partij gehoord te hebben dus we gingen de proefrit inplannen, ingepland op de eerst volgende zaterdag. Werd donderdag ervoor nog netjes gebeld dat de auto er nog steeds was en dus wij zaterdag gewoon konden komen voor een proefrit. Zaterdag aangekomen stond de auto buiten klaar, zag er erg goed uit. Naar binnen en netjes te woord gestaan en voordat we konden proefrijden moest er eerst voor de proefrit wat administratie afgehandeld worden. Proefrit gemaakt en we waren zeer tevreden over de auto. Ook de vibe die we kregen van Prins Auto was erg goed, je wist gewoon dat je niet bedonderd zou worden. We hadden nog een auto in te ruilen en na wat onderhandelingen zijn we eruit gekomen en de auto gekocht. Alles werd netjes in orde gemaakt en we konden de auto maandag op komen halen. We rijden de auto nu 2 weken en we zijn erg tevreden met de auto. Ook al naar Duitsland geweest met de auto en de auto heeft zich voortreffelijk gehouden. Met andere woorden, goede vibe bij Prins Auto, netjes te woord gestaan en erg goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Hi Jordy, Sorry voor de late reactie op jouw geweldige review! Maar wat worden we enorm blij van jouw woorden en nog meer van het feit dat de auto zo goed bevalt, dit is natuurlijk waar we voor staan en waar we het iedere dag weer voor doen. Kom gerust weer eens langs! Een fijne dag gewenst. Team Vakgarage Prins Auto

Heel goed geholpen

Goede samenwerking met de klant Auto netjes gewassen prima

• Faciliteiten wachtruimte

Leuke verkopers, snelle afhandeling en goede service

Aardige mensen, nemen voldoende tijd voor je

• Faciliteiten wachtruimte

Bij onderhoudsbeurt wordt de auto grondig nagekeken. Benodigde reparatie wordt meteen uitgevoerd. Contact met servicebalie en werkplaats verloopt prettig.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service en correcte informatie over de kosten van de reparatie

Goede ervaring

Duidelijke communicatie vooraf.

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!