Goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Anja, Bedankt voor de mooie review en het schitterende cijfer! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Erg netjes en vriendelijk geholpen.

Erg netjes en vriendelijk geholpen door de eigenaar en medewerkers van Prins Auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer Voet, Hartelijk dank voor de mooie woorden en review. Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met uw Land Rover Defender. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Uitstekend.

Als klant wordt hier naar me geluisterd. Ik voel me begrepen. Uitstekende service.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Sahar, Bedankt voor de mooie review en het schitterende cijfer! Correcte service staat bij ons hoog in het vaandel. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Tevreden

Na 1 jaar onderhoud zeer tevreden over Garage Prins, waar ik na aanraden van mijn schoonzoon naar toe ben gegaan ivm klachten bij mijn merkgarage.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste A. de Jager, Hartelijk dank voor uw mooie woorden en review. Wij zijn blij dat wij u als gewaardeerde klant mochten verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

goed geholpen

prima service

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dirk, Bedankt voor de mooie review en het schitterende cijfer! Correcte service staat bij ons hoog in het vaandel. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

zeer tevreden

fijne mensen, vakmanschap en vertrouwen, alles bij Prins aanwezig!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, Bedankt voor de mooie woorden, mooie review en het vertrouwen in ons. Wij zijn blij met gewaardeerde klanten als jullie. De koffie staat altijd klaar! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goed gevoel, wekt vertrouwen

Prima geholpen, helaas liet de aflevering iets op zich wachten hier had ik op iets meer terug koppeling gehoopt.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Hans, Hartelijk dank voor het mooie cijfer en uw feedback. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Nogmaals heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Daniël, Bedankt voor het mooie cijfer en de waardering! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goeie service!

Vriendelijk personeel met een snelle maar goeie service van aanschaf nieuwe auto.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Rafaela, Bedankt voor de mooie woorden en het schitterende cijfer! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Super service!!

Goed bedrijf! Vriendelijke mensen!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Reinier, Hartelijk dank voor de mooie woorden en het fantastische cijfer! De koffie staat altijd klaar voor jullie ;) Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

ik ben netjes gebeld wat er extra moest gebeuren en de auto was nog gewassen ook

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, Hartelijk dank voor de mooie review. Zo'n mooie auto moet natuurlijk mooi blijven, ook na een onderhoudsbeurt! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goede garage.

Na 3/4 jaar ruitenwissers vervangen, kosteloos in de garantie.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Mauries, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Vriendelijk en efficient

Hele vriendelijke en efficiente service. Goede communicatie en ik werd snel geholpen. Ik zou Vakgarage Prins zeker aanbevelen!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Carline, Bedankt voor het mooie cijfer, de review en de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Super!!!

Erg vriendelijk, fijn contact! Super blij met onze nieuwe auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Immanuël en Daniëlle, Wat een mooie woorden en schitterend cijfer! Wij zijn blij dat wij jullie nieuwe auto mochten leveren. Het contact met jullie konden wij ook niet beter wensen. Nogmaals heel veel plezier een veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Kwalitatief uitstekend. Servicegericht matig.

Ga eens kijken bij een BMW of Porsche dealer. Zou in jullie segment op dat niveau moeten zijn voor een nog betere ervaring. Overigens is de afspraak goed nagekomen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Matthijs, Hartelijk dank voor de review en feedback. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren en zullen dit zeker meenemen in onze aanpak! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goede afspraken gemaakt.

Netjes en correct geholpen.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste heer Luhrman, Hartelijk dank voor uw mooie review en het schitterende cijfer. Wij wensen u nogmaals veel veilige kilometers en plezier met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Vakkennis, service

Prima service, deskundigheid, prijs/kwaliteit uitstekend.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ernst, Hartelijk dank voor het schitterende cijfer en dito review! De koffie staat altijd klaar ;) Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto

Goede service en goede communicatie

Suzuki gebracht voor airco service, de pomp bleek te lekken. Door de monteur op de hoogte gebracht van het euvel en gelijk de begrote kosten te horen gekregen. Snel en doeltreffend opgegelost voor een redelijke prijs. Keurig hoor!

• Faciliteiten wachtruimte

Word vriendelijk ontvangen en geholpen.

Word bin jullie vriendelijk onthangen , te woord gestaan . En jullie hebben mooie auto's.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel, netjes en vakkundig geholpen! Het is voor mij 40 minuten rijden naar jullie, maar dat is het zeker waard!

Geweldige zaak en klantvriendelijk

Ik kwam binnen na thuis gezocht te hebben naar een auto. Meteen bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, auto stond klaar voor een testrit. Achteraf een goed gesprek gehad en de auto gekocht.

Topgarage!

Klantgerichtheid top!

Prima geholpen

Prima geholpen

Professioneel, vriendelijk, attent.

Ik werd vriendelijk ontvangen en op mijn gemak gesteld. Er was tijd en vakkundigheid om naar mijn situatie te kijken. Ik ben tevreden met de procedure en het resultaat.

Helemaal prima

Netjes op de hoogte gehouden. Fijn dat er tussendoor contact is over eventuele directe vervanging.

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.