Lekker vlot verlopen, aardige man. Geduldig, want het lukte niet allemaal in een keer om de betaling te doen. Zelfs toen heeft hij ons geholpen. Toppie hoor. Mvg Willem en Nancy

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Nancy, Altijd fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goede servicegerichte garage welk blijk geeft van vakkennis.

Garage, waar men erop uit is om zo goed mogelijk de klant te helpen, en heel duidelijk de vakkennis inzet voor het beste resultaat !

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ernst, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

netjes geholpen en uitgevoerd.

keurig te woord gestaan en nette uitleg van de werkzaamheden. een - puntje, we waren in de veronderstelling dat apk gratis zou zijn echter niets is minder waar we betaalden € 20,62!

Top Autobedrijf

Altijd goed service

• Faciliteiten wachtruimte

Gij en eerlijk geholpen , geen praatjes van een glade verkoper

Zeer positief en prettig

• Faciliteiten wachtruimte

Vakmanschap, service en goede communicatie

Het is fijn als je Defender in ervaren handen is. De communicatie is goed, duidelijke afstemming en offerte vooraf en tussentijds een update. Service is prima, auto van binnen en van buiten top schoongemaakt. Ondanks dat het een kostbare (nodige) reparatie was, helemaal tevreden!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Wilco, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Auto prima gerepareerd na telefonisch contact over de uit te voeren werkzaamheden.

Klantvriendelijk, goede service , kon snel terecht en auto schoongemaakt.

Positief

Er werd mij deze ochtend vrij snel voorgesteld om (al) met de APK keuring te starten zodat ik een weinig (wacht)tijd kwijt zou zijn. Ik ben beleefd en klantvriendelijk te woord gestaan.

Helemaal goed

Vriendelijkheid!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Kwaliteit en vriendelijkheid zijn hier geen versleten begrippen.

De medewerkers van deze garage vormen een hecht team. Wat vooral zo opmerkelijk is, is dat ze zo van nature vriendelijk en servicegericht zijn. Er is niets 'gespeeld' bij en dat wekt veel vertrouwen. Als ze dan ook technische kwaliteit leveren, dan is het plaatje rond: dan wil je klant blijven. En voor ons, Rotterdammers - niet om de hoek dus - is dat veelzeggend. Voor iets goeds rijden wij graag een klein eindje verder. O ja, we kregen tijdelijk een leuke elektrische auto mee om naar Alblasserdam te gaan. Voor ons Rotterdammers natuurlijk een soort Madurodam, maar de koffie en de lunchbroodjes waren heerlijk.

Goede snelle service

Aankomen voor een skibox montage en direct als service alle vloeistofpeilen gechecked. Top!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne, gezellige, informele sfeer, je voelt je welkom! Super blij met m'n auto! Django bedankt!!

Deskundig en vriendelijk

Flinke reparatie, maar goed service met leen auto, goed op de hoogte gehouden...

Super geholpen

Uitstekend geholpen

Prima geholpen. Ivm slecht ter been zijn, thuis gebracht en toen mijn auto klaar was ook weer opgehaald. Erg netjes en zeer vriendelijke mensen!

Uitstekende service!

We zijn snel geholpen en de service was uitstekend! Vakgarage Prins beschikt over vakkundig en vriendelijk personeel.

Goede service & kwaliteit

Fijne verkoper, deskundig. Goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Plezierig, transparant en behulpzame samenwerking.

Voor 2e keer een verse occasion gekocht bij Prins auto en verwacht wederom een zorgeloze aankoop gedaan te hebben. Dit op basis van vertrouwen en transparantie. Hierdoor goed gevoel en plezierige samenwerking.

Fijne organisatie

Klantvriendelijkheid is optimaal. Men denkt met de klant mee. We lossen het samen op als uitgangspunt. Super tevreden met de auto!

GEWOON GOEDE SERVICE

Gewoon SUPER!!!!!

Prima geholpen, aardige mensen

Prima geholpen, aardige mensen.

Goedteam goede service

Mijn auto werd gehaald en gebracht door de monteur voor onderhoud en gewassen weer terug gebracht.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service voor goede prijs

Klantvriedellijk en goede betrouwbare service je weet waar je aan toe ben en na de reparatie nog even door de wasstraat kortom n topgarage

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer klantvriendelijk personeel. Goede service!

Zeer vriendelijk personeel. Goede ontvangst. Goede service. Zelfs mijn auto was gewassen na de onderhoudsbeurt. In een woord TOP!

Echte vakgarage!

Met aandacht voor mijn auto en zeer klantvriendelijk. De auto rijdt weer als een zonnetje!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Monique, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.