zeer goed

Mijn inziens ben je daar nog klant en zo word je ook behandeld Heel netjes vakgarage Prins

goed, vriendelijk, correct

Tweedehands auto gekocht, auto afgeleverd zoals afgesproken, Vriendelijk en professioneel

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed bevallen

Derde auto van Prins Auto

Inmiddels ben ik in het trotse bezit van een Defender 110 nadat ik hiervoor al twee auto’s heb aangeschaft. Service is goed en heel prettig. Verkoop is 100% no nonsense en voelt goed.

Top !

Defender gekocht, goed en vriendelijk geholpen duidelijke communicatie. Doen in mijn ogen net een stapje meer !

Vakkundig en servicegericht

De APK moest tussendoor. Fijn dat dit lukte.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer Mulder, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Service tot aan de huisdeur

Met breng en haal service thuis en vriendelijk personeel ze nemen de tijd voor je

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Dat is het extra stukje service wat wij graag aan onze klanten verlenen :) Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Prima eerste ervaring met Prins Auto.

Van eerste contact tot en met aflevering van de auto ging bijna alles zoals gepland en conform offerte. Helaas duurde de kleine beurt een stuk langer als gepland. Achteraf had ik gebruik moeten maken van het aanbod om een auto te lenen van Prins Auto moeten accepteren en aan het eind van de dag mijn auto moeten ophalen .

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

mooie garage

snel geholpen. vriendelijke ontvangst

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Tot dusver goed

De klant staat voor op

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer van Ommeren, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad. We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Pico Bello geholpen.

Vanochtend 4 zomerbanden laten monteren. Een 1e kennismaking met deze garage. Ik “kende” ze nog van de Polderstraat. Alles volgens afspraak. En wat waren ze blij met een nieuwe klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Hoi Chris, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! We zien u graag weer bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Super goed geholpen!

Nieuwe banden eronder en gratis wasbeurt erbij. Kon hem dezelfde dag weer ophalen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Cathelijne, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Dat is het extra stukje service wat Prins Auto graag aan onze klanten verlenen :) Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

communicatie en service uitstekend.

• Faciliteiten wachtruimte

Hoi Bastiaan, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goed en snel geholpen, ook met leenauto. Binnen een dag gerepareerd, onder garantie ook nog. Dus helemaal top. Fijne vriendelijke mensen daar.

• Faciliteiten wachtruimte

Hoi Huub, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goede afhandeling.

Prima en correcte service,prettige mensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Hans, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Denken mee, auto was weer gewassen en met een fris geurtje afgeleverd, goed advies erg vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Hoi Thierry, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Dat is het extra stukje service wat wij graag verlenen :) Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto.

Kloppende zaak met een heerlijke Ambiance

Ben heel tevreden met de afwikkeling. Het lijkt net als of ik op visite ben bij een vriend. (Vriendelijke verkoper:))

• Faciliteiten wachtruimte

Hoi Peter, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad. We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Super service en afspraken goed nagekomen

Vriendelijk en gezellig personeel, weten waar ze het over hebben. We hebben alle tijd gekregen voor onze proefrit. En kregen genoeg bedenktijd om te beslissen wat we gingen doen. Open en eerlijk geholpen. Django is een super verkoper!

• Faciliteiten wachtruimte

Hoi Miranda, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Wat goed om te horen dat u zo enthousiast bent over Prins Auto en Django ;) Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Mijn ervaring beoordeel ik deze keer op een 9. De vorige keer op een 7. Het verschil zit in de persoonlijke uitleg waar we om vroegen en die we kregen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Andre, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een nog betere ervaring bij ons hebt gehad. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Goede kundige service

Goede service, maken tijd voor de klant, Vakkundig garage personeel👍👍👍

Top service

Laast een vrij nieuwe auto gekocht bij VAK garage prins. Het is zeker een aanrader om hier voor een nieuwe auto te gaan kijken. Erg vriendelijk personeel Met een top service. Een supersnelle levering binnen 3 werkdagen had ik me auto al. Gepoets en rijklaar gemaakt. Dit is zeker een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Sander, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Nogmaals heel veel plezier van uw nieuwe auto en veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Service van begin tot eind vijf sterren waard.

APK van mijn mini via website aangemeld na openingstijd. Duidelijke site en eenvoudige handeling. Direct bevestiging per mail; afspraak volgende dag. Opvolgend een offerte ter bevestiging. Met 1 klik te accorderen. Vliegensvlugge verwerking. Daar houd ik van. Volgende dag APK afgemeld en kleine aanpassingen doorgevoerd waarvoor ik eerst telefonisch op de hoogte ben gebracht voor akkoord. Om 3 uur kon ik mijn auto ophalen. Vakgarage Prins zit op een goede locatie en heeft een professionele uitstraling, zowel exterieur als interieur. Mooi gepoetste auto! Blij van! Dank team!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ilse, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Zeer goede service,vriendelijk personeel, zeer goed wagenpark, erg schoon, wij kiezen bij volgend bezoek weer voor van garage prins

vriendelijk en bekwaam personeel

zoals afgesproken ff een belletje als het meer gaat kosten dan in de offerte aangegeven. Keurig geregeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Pia, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u een goede ervaring bij ons hebt gehad. We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Prettige bediening en vakkundige uitleg. Kortom straight to the Point.

Ik wilde een wasbeurt en vanwege het vuil de meest uitgebreide. Werd zeer vriendelijk geholpen en er kon ook een praatje af. Leuk.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bert, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! We zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Vakgarage Prins Auto

Over Vakgarage Prins Auto

Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 8,9 en een aanbevelingspercentage van 98%.