Goed en vakkundig goede prijs afspraken zeer nette garage

heel goet

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

heel goed meer hoef ik niet meer te vertellen.kom langs en ervaar het zelf.van harte aanbevolen.

Ik ben al klant geloof ik vanaf de eerste dag. Je wordt waardig behandeld, hij stelt je op je gemak.Voor het kleinste belt hij of hij het wel mag uitvoeren.Wat mij bij is gebleven is dat hij mij bij de eerste kennismaking belde of hij \'n kwart liter olie bij mocht vullen. Ik dacht toen dat is \'n goeie, hier blijf ik.Daarbij is hij ook nog aardig.

Ik ben nu drie keer bij Autoservice Rakthof geweest, voor de APK en het onderhoud van mijn Opel Astra. Louter positieve ervaringen: prettige benadering, goede adviezen, heldere prijsopgave en het werk wordt uitstekend uitgevoerd (geen tussentijdse mankementen). Van harte aanbevolen.

Heb een goed vertrouwen in het onderhouden van alle merken van wagens en ben zeer tevreden met de mondelinge afspraken. Ga in het vervolg zeker weer terug. Hoop dat het in deze moeilijke tijden het hoofd boven water kan houden zodat de mensen met een kleine beurs terug kunnen komen of kennis kunnen maken met dit autobedrijf.

De goede ervaring met Autoservice Rakthof geldt ook voor ons tweede bezoek. Na een gedetailleerde diagnose bleek dat het dubbel massa vliegwiel van onze auto kapot was. Geen goedkope reparatie, maar uiteindelijk vielen de kosten zelfs nog iets lager uit dan begroot. Goede communicatie tussentijds, duidelijke afspraken. Dank Hicham!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op de dag van mijn vakantievertrek in juli van dit jaar bleek een achterband lek te zijn. Ik wist dat Hicham het erg druk had in deze periode maar ik kon na een telefoontje met hem direkt langs komen. De band werd onmiddellijk gerepareerd en ik kon 20 minuten later de zaak weer verlaten en aan mijn vakantie beginnen. Prima service Hicham, dit verwacht ik van een garage met aandacht voor zijn klanten.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben al jaren klant van Hicham,keurige nette garage,wordt altijd correct geholpen,voelt erg vertrouwd en komt zijn afspraken altijd na,daarom beveel ik deze garage van harte aan,Hicham ga zo door.

vriendelijkheid vakmanschap tegen een eerlijke prijs. laat je auto maken bij Hicham en je kunt veilig op reis.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed geoutilleerde en schone werkplaats. Goede afspraken. 3e bezoek in 2 jaar voor APK van 2 auto\'s. Kan deskundigheid niet beoordelen daar de enige reparatie het vervangen van remblokken was. Het enige minpunt vind ik de afhandeling van de factuur. Bij élk willekeurig Garagebedrijf/Bandenzaak/Auto reparatie bedrijf krijg je na de werkzaamheden een factuur met de kosten van de werkzaamheden en vervangen onderdelen. Bij alle 3 bezoeken kreeg ik die pas een week later per post thuis. Het is voor een APK/remblokken en olie verversen een werkzaamheid van 5 minuten. Ik zou zeggen Hircham neem een partimer die de rekeningen verzorgd. Het zijn er vast niet meer dan 20 per dag.

Supervriendelijk. Verrassend grote, nette en moderne werkplaats. Geeft niet de indruk, zoveel mogelijk van je te willen profiteren maar wil je graag als vaste klant.

Naar Autoservice Rakthof voor wintercheck. Blijkt dat de Peugeot 407 toe is aan een grote beurt. Na onderzoek, degelijke informatie vooraf mbt. noodzakelijke werkzaamheden en daarbij behorende prijzen. De auto is perfect \'hersteld\', alle noodzakelijke onderhouds-werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en vooraf gegeven prijzen gehanteerd. Zeer tevreden over deze garage...die heeft er weer een klant bij...! Hans vd Einden.

Omdat de dealer waar we onze auto gekocht hadden toch iets te ver uit de buurt lag en op basis van de enthousiaste beoordelingen op de website, hebben wij gekozen voor Autoservice Rakthof. We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen! Een schone werkplaats, duidelijkheid over de te verwachten kosten en -in ons geval- doorgaan tot de oorzaak van een probleem gevonden is. Bovendien opslagmogelijkheid voor zomer-/winterbanden. Hicham: bedankt, we zijn blij dat we de overstap gemaakt hebben. Met vriendelijke groet Dagmar en Denise Weltens

• Reden bezoek Andere reden

Snelle en deskundige hulp en dan nadat ik vanaf 1977 bij een andere garage klant ben .Een verzorgd entree en garage / werkplaats . Via mijn buren op deze garage geattendeerd , oké . groet

goede service zeer klant gericht en vrindelijk. heel erg betrouwbaar,zeker een aanrader

Top garage ! Goede service, waarbij je nooit voor verrassingen komt te staan. Een echte aanrader.

Je kan er snel terecht, afspraken worden nagekomen, altijd netjes een telefoontje vooraf als ze de auto bekeken hebben om te overleggen wat er aan gedaan moet worden en goede uitleg/toelichting.

Ik ben 3 maanden geleden voor het eerst bij Hicham geweest. Ik had mij auto in onderhoud ergens anders maar daar konden ze me niet helpen met het probleem aan de koppeling, dat ik meerdere malen had aangegeven. Ik ben hierop, via mijn vader, geattendeerd op dit garagebedrijf en kan alleen maar zeggen dat ik heel goed geholpen ben en het probleem wel verholpen is!! auto rijdt weer helemaal top.

Kom al jaren bij Hicham. Een nuchtere jongen met echt verstand van zaken. Bij Hicham krijg je service met een grote S, doet niet moeilijk en probeert altijd mee te denken. Laatst een schade opgelopen met de auto, Hicham regelde alles, contact met de verzekering, taxatie door de expert, een leenauto tijdens de reparatie En prima gerepareerd. Hicham wederom bedankt en succes met je nieuwe zaak ik blijf klant.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij komen al enkele jaren bij Hicham met 4 auto\'s... Bij zijn Compagnon zijn wij getilt en weg gebleven...Nu in de Rijpel komen wij weer voor onderhoud aan ons wagenpark.

Rakthof 15

5709EK Helmond