GRANDIOOS

Kom al meer dan 10 jaar bij deze garage, althans eigenaar. Altijd vriendelijk en aardig en behulpzaam. Ook het personeel is altijd in voor een grap of geintje. Reparatie en onderhoud is altijd correct. Zelfs mijn kinderen die elders wonen komen bij hem voor onderhoud. De enige klacht die ik heb ……..is GEEN klacht.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Perfekt !!!\r\nDe garage gevonden waar ik al een tijdje naar op zoek was.\r\nKlantvriendelijk, goede en directe service, rekening houden met de wensen van de klant, deskundig, redelijke prijs.\r\nAls je op zoek bent naar een goede garage dan ben je hier aan het juiste adres.

In een woord super! Woensdag later in de middag ging mijn auto stuk. Hij lekte koelvloeistof en liep warm. Bij aankomst bij de garage keken ze er direct naar. Er werd een zeer waarschijnlijke oorzaak benoemd en meteen kreeg ik te horen wat dat zou gaan kosten. Ik kon voor een heel mooi prijsje een goede auto huren. Vrijdag middag kon ik mijn auto weer ophalen. Ik betaald wat was afgesproken. Snelle, duidelijke en nette service!

Ik kom al een tijdje speciaal vanuit Amsterdam naar deze garage. De eigenaar is altijd heel correct, vakkundig en eerlijk met zijn advies. Sinds kort brengt mijn zus vanuit Maarssen haar auto ook voor onderhoud en deelt dezelfde ervaring. Voor mij geen betere garage dan deze!

Een geweldige garage.\r\nZeer goede service en betrouwbaar en vooral eerlijk.\r\nOnverwachts was er laatst een achterlicht defect.Ben toen meteen naar de garage gereden en zonder problemen direct vervangen...\r\nDat is service.\r\n

Net op pad met de camper dynamo stuk.In de omgeving niemand die ons snel kon helpen.\r\nAutoservice rakthof gebeld,dezelfde dag gemaakt.Jullie hebben onze vakantie gered, Super bedankt voor de service en de snelheid!!!

Erg enthousiaste betrouwbare eigenaar. Verteld wat er gedaan moet worden en wat het ongeveer gaat kosten. je weet vooraf waar je aan toe bent.Een nette vent Ik heb hier een hybride auto en een camper in onderhoud.

Mijn auto loopt weer als een zonnetje. Auto voor de eerste keer gebracht. Er werd gebeld dat er een grote i.p.v. een kleine beurt gegeven moest worden. Ze namen de moeite de vorige garage op te bellen om te vragen wat er destijds gedaan was aan de auto. Ook is er nog gebeld naar de garage waar ik de auto gekocht heb om na te vragen. \r\nIk zocht, na mijn verhuizing, een nieuwe garage die ik vertrouw en ik denk dat ik deze gevonden heb !

Service, klantvriendelijkheid staat voorop. Wij hebben een meer dan goede ervaring met Autoservice Rakthof.\r\nWij bevelen hem dan ook bij iedereen aan.\r\nStaat altijd klaar zonder gezeur.\r\nWerkplaats zeer netjes.

Wat service ,klantvriendelijk, snel altijd goed en geen gezeur is deze garage van Hr. Hicham voor altijd in mijn geheugen gegrift en zeer zeker aanbevolen voor een ieder, ook buiten deze woonplaats.

Duidelijke afspraken,personeel met een prima klant gerichte instelling....zeer prettig.\r\nTot volgend jaar!

deskundig, aardig, niet te duur

koop andere auto zeer tevreden over de afhandelingen natuurlijk ook over de auto alles prima gereegeld

goede ontvangst \r\nmeedenkend\r\ndikke plus voor betrouwbaarheid\r\nmr Setoui geweldige vent\r\nal een aantal jaren goed geholpen

Super goed geholpen, fijne service.

Uitstekend! Onze dochter had na een onderhoudsbeurt een klein pech gevalletje. Deze is echt \"zonder woorden er aan vuil te maken\" opgelost. Hij heeft zelfs zijn excuses aangeboden. Komt nog maar weinig voor. Je bent een man van eer en fatsoen Hicham.

heb alleen maar heeel goede ervaring met autoservice Rakthof.Top bedrijf !!!!!!!!!

zeer goede service staan altijd voor de klanten klaar