GOed

Een fijne, nette en snelle service zo als altijd

Servicegericht, plezierig en kundig

Er hangt een prettige sfeer, men is servicegericht en ik werd kundig geholpen.

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Denkt met de klant mee !

Aangezien ik perfect ben geholpen valt er weinig toe te voegen aan dit perfectionistische bedrijf !

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede en snelle afhandeling

Er wordt met de klant meegedacht over een snelle en goede reparatie. Ook als ik zo langs kom is er altijd even tijd om te kijken wat er aan de hand is.

• Showroom N.v.t.

Goede, persoonlijke service!

Goede service, persoonlijke benadering. Garage denkt oplossingsgericht mee.

Keurig

Fijn bedrijf met fijne mensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerder gaf ik een onvoldoende voor Splinter. Er was sprake van miscommunicatie en alles is rechtgezet. Ik wil een nieuwe en betere beoordeling geven dan de vorige.

Wij waren op zoek naar een C-max automaat, die niet in Nederland is te krijgen. Jan Jaap heeft geadviseerd hoe hem zelf uit Duitsland te halen. Daarvoor heeft hij zelfs groene nummerplaten ter beschikking gesteld. De RDW-keuring en BPM afhandeling is via Splinter gelopen. Wijzigen van taal boordcomputer heb ik ook laten doen. De bemiddelingskosten voor dit alles waren zo laag, dat we ruim binnen de kostenraming bleven. Echt maatwerk en meedenken wat mijn lokale dealer niet leverde!

Kleine maar fijne garage waar je weer klant bent en goed en vriendelijk word ontvangen. Een garage waar services nog bestaat en met je mee denkt.

Na twee winterseizoenen met trilling in stuur gereden te hebben op winterbanden naar Cars&Joy Weesp gegaan. Zij hebben het probleem volledig verholpen!

Ford Splinter is een garage die afspraken nakomt en vooral eerlijk en heel redelijk is. Ik heb bij Ford Splinter een Galaxy uit 2006 gekocht. Kort na aankoop bleek dat de motor veel olie verbruikte. De Galaxy kocht ik onder garantie. Ford Splinter heeft het probleem geanalyseerd en aangegeven het te herstellen. Hiervoor zijn \"alle\" mogelijke oorzaken gecontroleerd en is uitgesloten wat het niet is en is herstel uitgevoerd waar het gebrek zat. Ik kreeg een nette leenauto mee. Ik woon in Friesland en moest daarom \"op afstand\" erop vertrouwen dat alles netjes werd uitgevoerd. Ik ben zeer positief verrast over de open communicatie en de zeer nette wijze waarop invulling is gegeven aan de garantie. Om die reden maak ik ook deze review, omdat het meer dan verdiend is (ik had voorheen slechte ervaring met lokale Forddealer, daarom auto\'s altijd bij kleine garagist in onderhoud). Vandaag heb ik de Galaxy weer opgehaald en de leenauto ingeleverd. Ik kreeg volledig inzicht in wat wel/niet gerepareerd is. Het gaf mij veel vertrouwen dat m\'n auto keurig is hersteld. Ford Splinter is in mijn ogen een garage die afspraken nakomt en vooral eerlijk en heel redelijk is. Ik beveel dit bedrijf dan beslist ook aan!

Goed vakkundig personeel, top geholpen.

Probleem met de \"egr\" klep, prima diagnose gesteld en gerepareerd. Helaas is het kostbaar, maar de Transit rijd weer prima.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig en klantvriendelijk

Wat een service... Na aankoop van een 2e hands Ford, waren er nog wat problemen. Deze zijn zeer perfect afgehandeld. Ik kreeg gewoon ander vervoer mee. Bij Splinter word je niet als een nummer behandeld. Ze nemen ruim de aandacht. Als je maanden niet geweest bent, word je als een bekende begroet. ZO hoort het.. Dit is echte aandacht voor de klant!

Uitstekend. Goede service.

Zeer ervaren en zeker heel dekundig in alles. De ontvangst is altijd heel plezierig. Er wordt altijd snel Actie ondernomen. Nico Rotterdam

Goede service, vriendelijke, behulpzame en flexibele mensen.

Een verademing in deze tijd van onpersoonlijke glazen mega-paleizen. Bij Splinter weet men wat klantgerichtheid betekent. Misschien bent u elders een paar honderd Euro voordeliger uit als u een nieuwe Ford koopt, maar door de goede service betaalt dat zich dubbel en dwars terug!

Keurig bedrijf nette en vlotte bediening/service. Deskundig en aardig personeel. Altijd een zeer goede service, tevens altijd een auto beschikbaar om toch mobiel te blijven. Koffie staat altijd klaar en bij kleine problemen wordt meteen de helpende hand geboden. En ook niet onbelangrijk, zeer prettige sfeer, valt altijd wel wat te lachen.

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.