Ik had winterbanden nodig voor mijn auto. Mijn vader is vaste klant en rade mij aan ook met het bedrijf contact op te nemen. na dit gedaan te hebben bleek het een zeer redelijke prijs. Bestellen van de winterbanden ging zonder problemen en ook het monteren ging vlot en zonder problemen. Tijdens de montage uitgebreid met de eigenaar staan praten.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Toegankelijke garage die met je meedenkt. Open en eerlijk, waar vind je dat nog?!

Autoservice Werkhoven is een prettig bedrijf. De service is goed, de prijzen liggen lager dan vergelijkbare garages, de deskundigheid van de medewerkers is goed. Wij hebben er 2 auto\'s in onderhoud. Laatst hebben we er een zoekopdracht voor een andere auto geplaatst en binnen een maand zijn we tot aanschaf overgegaan.

prima service voor een schappelijke prijs

Flexibel,probleemloos,staan altijd voor je klaar.

Kan altijd heel gauw een afspraak maken en alles word netjes en keurig gedaan.Hele goeie service,vriendelijk personee; ben echt heel tevreden over de service,deskundigheid en de prijs en kwaliteit is heel goed.

Bekwaam en vriendelijk personeel en reparaties & onderhoud tegen gunstige tarieven. Zeker een aanwinst voor Heerhugowaard !

Persoonlijke service, maatwerk, snelle service, flexibel, reactie op email en telefoon is goed en zou wat beter kunnen. Zowel ervaring met hun in onderhoud als aanschaf gebruikte auto. Aanrader!

Goede service, vakkundig advies. Ik beveel deze garage ook aan bij vrienden en kennissen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een bedrijf wat er echt nog is voor zijn klanten ! Deskundigheid en service staan voorop

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer klantvriendelijk. Meedenkend personeel. Hoogste kwaliteit voor laagste prijs. Kortom, wij zijn zeer tevreden! Wij willen vaste klant worden!

De Veken 200 C

1716KJ Opmeer