Reparatie aan onze auto werd meteen verholpen, en er stond meteen een vervangende auto gereed.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We worden goed geholpen als er iets is. Vaak kunnen we meteen langs komen en het is goedkoper dan bij de dealer!

Netjes en correct geholpen.

Komen sinds 5 jaar bij autoservice Werkhoven voor onderhoud+APK van onze auto, altijd goed overleg alvorens kosten te maken en keurig werk, top. Sinds twee maanden de trotse eigenaar van een andere auto welke autoservice Werkhoven voor ons gezocht heeft.

Zeer positief, deze garage zet zich echt in voor zijn vaste klanten. Voor kleine en grote autoproblemen evenveel inzet.

Net een gebruike Peugeot 208 gekocht bij auto Werkhoven. Zeer nette auto met weinig kilometers. Ik ben zeer goed geholpen bij Werkhoven. Het service niveau is uitstekend, Dick Werkhoven de eigenaar van het bedrijf is kundige en correct. Wij zullen er zeker terugkomen bij deze garage.

Al jaren heb ik mijn auto\'s onderhouden bij verschillende garages. Autoservice Werkhoven luistert echt naar je verzoek en geeft een goede service. Genoeg vertrouwen om terug te komen.

Keurige ontvangst, keurige afhandeling van de totale reparatie, snel en correct. Alles in werking gesteld om de auto zo snel mogelijk weer bij de klant te krijgen, kort om perfect!

Kwam met deze garage in contact omdat ik een tip van een tevreden klant kreeg. Deze mensen zijn kundig, gewoon goede respectvolle vakmensen. We hebben een oltimer, een merc 190 D en uiteraard zijn we er erg zuinig op! Eerder heeft Garage Jongh heeft me al met al bijna €1500,00 gekost. De laatste keer bracht ik mijn auto langs en moest er een V snaar worden vervangen en nog wat kleine zake nalopen en mogelijk verhelpen. Niets schrikbarend. Dit geintje kostte mij €700,00. Een dag later deed ik mijn motorkap open en wat schetste mijn verbazing, de spanner van de V Snaar was krom. Uiteraard ben ik er mee terug geweest en was er slechts 1 medewerkers op een zaterdag aanwezig, die met de tengere postuur. Heb aan deze heer gevraagd waarom de spanner krom was. Wat schetste mijn verbazing? Deze jongen wist niet eens hoe het precies zat en had hij de directeur eigenaar naar het probleem laten kijken. Volgens deze medewerkers heeft hij geen reactie of advies van de heer Jongh ontvangen, dit terwijl de spanner zeer belangrijk is en vooral van een oldtimer. Deze motor moet goed gekoeld blijven. Bovendien was ook de motor spanner/stabilisator los en van de borging afgehaald en niet meer vast gemaakt. De heer Jongh vertelde mij persoonlijk dat het niet erg was. Ben zelfs mijn de auto naar Duitsland geweest met alle gevaar van dien. Gelukkig kwam ik bij Werkhoven terecht. Dit bedrijf geeft goede adviezen, de mensen zijn kundig en het tarief is op 2 euro na hetzelfde en je krijgt en bovendien waar voor je geld. Werkhoven is Bovag erkend en kun je erop vertrouwen dat je je beklag bij een onafhankelijke instantie kunt doen. maar bij wie moet ik klagen bij garage Jongh? Dus laat het een lesje zijn voor een ieder, want dit is geen stuk die ik zomaar schrijf, immers ik kan u alles bewijzen! Jongens van Werkhoven, heel erg bedankt. De heer Bahoran

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na een olielekkage, terug voor grote beurt en APK. Vakkundig gerepareerd en zeer vriendelijk geholpen tegen een schappelijke prijs. Raad zeker deze garage aan!

Dick werkhoven eigenaar, is een prima vent met gedegen kennis van zaken! Garage werkhoven heeft onze problemen aan de GT (deels veroorzaakt door een ander bedrijf) voor treffelijk opgelost in ZEER korte tijd!!! De man luisterd en zorgt dat de klant tevreden weg gaat in zijn auto! Heeft in mijn geval geen enkel probleem gehad met het door mij toekijken tijdens de reparaties!! Top!! 10en geven we nooit zijden mijn leermeesters altijd, daar word je lui van jongen ;-)) Mijn bezoek was garantie werkzaamheden voor voor de Alfa GT.

• Reden bezoek Andere reden

Ik heb bij dit bedrijf meerdere malen mijn auto laten repareren. Ook het onderhoud laat ik aan dit bedrijf over. Tot nu toe alle keren dat ik er ben geweest werd mijn probleem efficiënt, snel, kwalitatief en voordelig verholpen. Ook de klant vriendelijkheid van dit bedrijf mag als zeer positief onder de aandacht worden gebracht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goede en duidelijke service, geen torenhoge rekeningen, duidelijke communicatie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

persoonlijk kontakt, ze nemen de tijd voor je. prijs reparatie vooraf opgegeven voor zover mogelijk, onderhoud en reparatie goed uitgevoerd(koppeling apk en beurt) geen klachten meer.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer vriendelijk en servicegericht vakkundig en goed schappelijk tarief

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring is tot nu toe positief, ik ben er 2 maal geweest. Lastig is het vergelijken, omdat ik niet veel verstand van auto`s heb en zelf niet veel heb hoeven laten repareren en dus weinig vergelijkingsmateriaal heb. Fijn vond ik het dat ik meteen terecht kon met de auto, de reparatie snel geregeld kon worden en bij navraag aan derden de prijs ook redelijk was. Ook het personeel is vriendelijk. Ik heb het gevoel dat dit bedrijf betrouwbaar is en dat is denk ik de beste manier om klanten te behouden en via mond op mond reclame nieuwe klanten aan zich te binden. Mocht ik iets aan mij auto hebben denk ik er wel aan weer terug te gaan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Binnen een dag kon ik mijn auto al brengen en binnen een dag was mijn auto ook weer gemaakt. We zijn goed en deskundig geholpen! Wij gaan zeker nog terug naar dit bedrijf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

vriendelijk en behulpzaam personeel nette werkplaats je krijgt altijd een belletje als er iets extra\'s gedaan moet worden bij afwijking van de opdracht en een prijsopgave

• Reden bezoek Andere reden