Kan altijd terecht, eerlijk, transparant.

• Showroom N.v.t.

klantvriendelijk

Heel aardig en vriendelijk, snelle en kundige service.

Alles uitstekend verlopen...

Goed onderling overleg, denkt mee, goede prijs- kwaliteit verhouding.

Top bedrijf

Laatst een mercedes ml gekocht bij dit bedrijf We werden netjes en vriendelijk geholpen Ook toen bleek dat er na een week een storing was is dit zeer netjes en zonder probleem verholpen Ik zeg dikke pluim voor vakgarage oudewater

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Gewoon goed

Je bent er gewoon een klant Erg persoonlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd secuur en op tijd klaar

Prima garage

Prima garage

Snelle goede service

Apk verlopen en werd snel weer goed gekeurd, moesten paar dingen aan gebeuren en de kosten vielen mij mee, was hem 1 dag kwijt, blij mee!

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk betrouwbaar En snel met afhandellen

Aanschaf gebruikte Opel. Al jaren klant voor onderhoud en reparatie. Recent mooie astra aangeschaft. Zeer correcte afhandeling.

Aanschaf Volvo. Correcte behandeling, goede afspraken. Zeer tevreden

Heb hier mijn auto gekocht en laat hem hier ook onderhouden. krijg altijd een leenauto mee!! Super fijne garage.

heb me auto hier aangeschaft en laat het onderhoud hier uitvoeren! ben zeer tevreden.

Ik heb mijn auto hier al een aantal jaar in onderhoud. Top service. Met een eerlijke prijs. Kan altijd even aan komen rijden. Kijk goed mee en geven passend advies.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slechte onderhoud uitgevoerd

Perfect ! Goede persoonlijke aandacht! Goede prijs / kwaliteit! Zeer netjes werken! Meedenken op te lossen! Etc etc...

Open en eerlijk bedrijf! Vriendelijke medewerkers en prima service.

Ben erg blij met Vakgarage Oudewater! heb me auto daar voor onderhoud. word goed uitgevoerd en kan altijd een leenauto mee krijgen dus top!

Zeer kundige mensen werken hier. Altijd goed geholpen. Prijs kwaliteit is super.

Recentelijke mooie KIA gekocht bij Vakgarage Oudewater. Vriendelijk en no-nonsense. We waren er snel uit en ben super tevreden met mijn aankoop. Bedankt John!

Onlangs een prachtige BMW cabrio bij John Blom gekocht. De onaangekondigde ontvangst in Oudewater was prettig en John wist veel van de historie van de auto. Hij komt betrouwbaar en professioneel over. Omdat we nog een andere auto wilden bezichtigen, heeft John een offerte gemaakt. Uiteindelijk hebben we voor deze auto gekozen en hier tot nu toe geen spijt van gehad.

Wij hebben een gebruikte auto gekocht bij Vakgarage Oudewater . Wij werden netjes te woord gestaan door John Blom en we konden de auto rustig bekijken. Na een proefrit en een kopje koffie hebben we de aankoop gedaan. Wij hebben zelf gekozen de auto zo mee te nemen. Na 2 dagen hadden we toch een mankement ontdekt dat de airco niet goed werkte. Wij hebben de Vakgarage gebeld en er werd verteld dat we langs konden komen om er naar te kijken. Nu bleek de airco niet voldoende gevuld te zijn en de heren van de garage hebben dit gelijk en helemaal kosteloos gedaan. Chapeau ! Verder zeer tevreden over dit bedrijf.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

gebruikte auto gekocht met airco (volgens advertentie site en deze garage.na een week kwamen wij er achter dat er helemaal geen aircopomp onder de motorkap zat (had je maar onder de motorkap moeten kijken was later het commentaar van eigenaar j. blom) na contact te hebben gehad met de vorige eigenaar van deze auto bleek dat deze had gemeld aan de hr. blom dat de airco stuk was en dat de kapotte pomp in een doos achterin de auto stond ,en dat er een kortere riem was aangebracht onder de motorkap, en de orginele riem /v snaar eveneens in de doos zat. dit werd ons echter niet gemeld bij de aankoop, wel dat er misschien een schakelaar niet goed werkt of dat de airco bijgevuld moet worden. vakgarageaoudewater wist willens en wetens dat er geen aircopomp op de auto zat dus kon de airco niet werken .wij voelen ons door vakgarage oudewater ronduit opgelicht ,omdat wij na veel gedoe met de stichting vakgarage (die bemiddelde voor ons) de auto terug konden brengen maar niet voor de aankoopprijs omdat de auto na vierweken toch wel minder waard zou zijn. dankjewel vakgarage oudewater voor deze service waarvan jullie zelf beweren dat die hoog in het vaandel staat .belazerd zijn wij , helaas, een mooie garage en aardige mensen is nog geen garantie dat je niet opgelicht of bedrogen wordt.