Super bedrijf en merk

Op vrijdag 14 januari 2022 is onze nieuwe Kia Picanto GT-line afgeleverd in Ten Boer. Toen we de Picanto hebben gekocht zijn we zeer correct geholpen door dhr. Brouwer. We verheugden ons op de aflevering. We zijn tijdens de aflevering zeer netjes, correct en goed geholpen. Op vrijdag 21 januari 2022 wordt onze Kia Stonic GT-line afgeleverd. We hebben 4 maanden een Kia Stonic gehad. Deze wagen voldeed ons goed. Echter toen we de Stonic GT-line zagen waren we direct verkocht. Wat een mooie wagen. Voordat we besloten over te gaan naar het merk Kia hebben we 28 jaar Skoda gereden. We hebben ontdekt dat er naast Skoda ook een ander zeer goed merk is. Fam W. de Vries Bedum

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

keurig en vlot geholpen bij aankoop gebruikte auto

vlot en zeer vriendelijk geholpen . netjes afgehandeld en alle medewerking om tot een vlotte verkoop over te gaan. een aanrader waard om hier naar toe te gaan.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Nieuwe auto aangeschaft bij Van Staalduinen en zeer tevreden over dit product. Medewerkers zeer vriendelijk en er wordt alle tijd genomen voor de klant. Goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer goede ervaring

2 sterren: slechter dan verwacht

Geen ruitenwissers op voorraad voor een citroen Prijsvergelijk met een bandenleverancier is Van Staalduinen 80 euro per band duurder, wel heel erg veel!!!! Kunnen geen antwoord geven op de vraag waarom R.A. band versleten is en de voorbanden nog goed zijn

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer klant vriendelijk bedrijf, die mij heel goed heeft geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik wil de receptioniste in Scheemda een hele grote pluim geven. Zoals deze mevrouw de zaken regelt, de vriendelijkheid en zorg voor de klant is zonder meer even een berichte waard. Van Staalduinen wees hier zuinig op. Mijn hartelijke groeten aan mevrouw Muller.