• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over jullie werkzaamheden, met name de juiste diagnose met vervolgens een acurate kostenberekening en de daarna geleverde service is uitstekend.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ZEER SLECHT

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een hartelijke ontvangst door de heer van Lier proefrit gemaakt en de auto uitgebreid bekeken.\r\nBij een 2de kop koffie ruim de tijd kunnen nemen om de inruil en aflevering te bespreken.\r\nWellicht niet de goedkoopste maar de presentatie van de auto\'s in de showroom straalt kwaliteit uit.\r\nKortom een garage waar kwaliteit en klantvriendelijkheid de norm is en de after sales ( garantie ) zal ook wel in orde zijn .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf + Ruim auto aanbod, veel keuze\r\n+ Historie van auto\'s aanwezig en die staat ook vermeld op de site middels foto\'s.\r\n+ Nette zaak\r\n+ Beleefde ontvangst, ondanks onderbezetting\r\n+ Auto wordt (volgens verkoper) inclusief servicebeurt afgeleverd\r\n- Eigenaar kan discrepantie in KM standen tussen onderhoudsgegevens Leasebedrijf (vorige eigenaar) en de NAP gegevens niet verklaren\r\n- Geeft buitenproportioneel te weinig terug voor inruil auto. scheelt duizenden euro\'s met andere bedrijven die vergelijkbare auto aanbieden in iets lagere prijsklasse.\r\n- Onderhandelen over prijs is onmogelijk\r\n- Bij aankoop zonder inruil worden alleen de afleverkosten in mindering gebracht (gaat dan om €395)\r\n- Vraagprijs is vergelijkbaar met dealervraagprijzen, dealer geeft echter 2 jaar garantie, AutoOomen slechts 6 maanden Bovaggarantie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf SUPER! Staan altijd voor je klaar. Servicegericht-behulpzaam-goed advies.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf slecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee jaren geleden een geweldig mooie en technisch perfecte Saab cabrio 9.3 gekocht. We waren direct enthousiast over de benadering van de verkoper. De naar ons idee eerlijke en rustige manier van werken, gaf ons direct een vertrouwd gevoel. We zijn net terug van opnieuw een lange rit door een aantal Europese landen. Het was ook nu weer een genot om in te rijden. Jammer dat ik deze pagina nu pas vond (ligt aan mij hoor). We wonen een eind uit de buurt van de garage maar er is geen haar op ons hoofd dat er aan denkt om de auto ergens anders in onderhoud te geven. En voor ons staat vrijwel vast dat de volgende auto weer bij Auto Oomen zal worden aangeschaft. We vinden Auto Oomen een voorbeeld voor de garage/autoverkoop wereld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige garage waar afspraken gewoon nog afspraken zijn.\r\nErg prettig geholpen leuke en vooral technisch zeer goed onderhouden auto gekocht\r\n\r\nDank voor goede zorgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 5 jaar een zeer tevreden klant, inmiddels 2 auto,s gekocht. Ook voor reparatie neem ik de moeite om naar Bavel te rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb vandaag mijn tweede auto bij AutoOomen gekocht. Het is heel plezierig zaken doen met dit bedrijf. Je wordt, mede door de kleinschaligheid, als klant nog echt \'als koning\' gezien en je bent dus beslist geen nummer. Ik voel me erg thuis bij dit bedrijf.\r\nDe geboden service, ook bij onderhoud, is fantastisch. De onderhoudstarieven zijn uitermate concurrerend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed kunnen onderhandelen, na drie maanden defecte airco. Deze werd gelijk gratis vervangen. Ik kan dit bdrijf bij iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop dhr. van Lier de afhandeling heeft gedaan van de verkoop van onze auto\'s en de manier waarop hij meedacht met de aankoop van onze nieuwe auto.\r\nEen zeer professionele, realistische en een prettige verkoper om zaken mee te doen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een mooie Mazda 6 gevonden bij auto Oomen.\r\nAangezien wij uit de kop van Noord-Holland komen en het dus een stukje rijden is gebeld met de vraag of ze de auto vast wilden houden tot de volgende dag zodat we konden komen kijken. Dit was geen enkel probleem.\r\nBij aankomst de volgende middag eerst even een heerlijk kopje koffie gedronken en daarna proef rijden met de auto.\r\nMijn ervaring in Noord-Holland is dat een verkoper je graag binnen een klein kwartier weer terug ziet, bij Auto Oomen wordt juist geadviseerd zo veel mogelijk te testen, van snleweg tot binnendoor wegen.\r\nRuim drie kwartier verder met een tevreden gevoel weer terug en de koop gesloten.\r\nGeen ouderwetse koehandel maar gewoon snel een eerlijke nette prijs zodat de deal snel rond was.\r\nIk heb de service zo hoog beoordeeld door het hartelijke onthaal en het advies goed proef te rijden.\r\nOver nazorg kan ik nog niks zeggen maar ik geloof dat dat ook vast dik in orde zal zijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Mercedes A klasse gekocht. De veelgezochte krent uit de pap hier gevonden. Duidelijke historie, lage km.-stand, goed onderhouden auto. Wij zijn er heel blij mee. Ook de correcte en duidelijke wijze van onderhandelen met de heer Lier was prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De heer Van Lier wil eerlijk zaken doen.\r\nNa de koop bood hij nog extra service van de zaak aan.\r\nBen er blij mee.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf veruit de beste garage van Brabant, van 2cv tot jaguar XK

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage AutoOomen